تماس رئال مادرید با کونته برای جانشینی زیدان

تماس رئال مادرید با کونته برای جانشینی زیدان

11337
12:56
18 خرداد 1397
سرمربی ایتالیایی چلسی به جمع گزینه های رئال مادرید اضافه شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی ایتالیایی چلسی به جمع گزینه های رئال مادرید اضافه شد. 

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید پس از ناامید شدن از جذب مائوریسیو پوچتینو و عدم تمایل ماسیمیلیانو آلگری و یولیان ناگلزمان برای قبول هدایت این تیم بنا بر گزارش جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی با آنتونو کونته تماس برقرار کرده است. 

بنا بر این گزارش، کونته که با چلسی قرارداد دارد به رئال مادرید اعلام کرده می خواهد به قراردادش متعهد بماند و از مذاکره با آن ها سرباز زده است. این در حالی است که چلسی در حال مذاکره با مائوریسیو ساری و لورن بلان برای جانشینی این مربی ایتالیایی است. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
ایران من
کونته هم که نمیخواد, آقا کسی نیست سر مربی تیم تحفه بخواد بشه ؟؟!! بهتره پرز بلندگو دستش بگیره, کم کم را بیفته دور شهر !!!
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲:۰۵
پاسخ
8
11
محمدرضا
یعنی این واقعا افکار یک کودک که خواسته نمک بریزه. رئال بزرگترین و پرافتخار ترین باشگاه جهانه بعد کسی حاضر نیست مربیش بشه؟؟ همه از بزرگیه رئال میترسن میترسن بیان و نتونن موفق باشن و برن زیر سایه زیدان. ونگر گزینه مناسبیه چون اینقدر جام نگرفته مثل یه مربی جوون 30 ساله تشنه جامه و تجربشم که در حد سر الکس و یوپ هاینکس هست..
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۵:۳۶
4
8
یوپ هاینکس
کونته بدرد رعال نمیخوره چون دفاعی فک میکنه میشه حکایت رعال و مورینیو که ستاره هارو نابود میکرد
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۱۵
پاسخ
25
15
پرسپولیسی با معرفت
بیا کونته
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶:۲۹
پاسخ
19
19
ایمون زاید
متاسفانه مربی در سطح رئال نیست فعلا
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳:۵۲
پاسخ
30
22
استقلالی
کونته مربیه خیلی خوبیه و ایتالیای ها تو ساختار دفاعی و بازی های فیزیکی خوب هستن حتی با اومدن کونته دفاع ضعیف رئال هم ممکنه تقویت بشه
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۲:۴۲
پاسخ
11
30
عجب
بهترین مربی حال و حاضر دنیا کونته
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸:۰۷
پاسخ
31
25
مستاجر خدا
نابودی رئال و به بارساییها تبریک میگم کونته ۱۸۰ درجه با فلسفه رئال متضاده آخه
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷:۲۷
پاسخ
85
100
محمدرضا
کونته مربی خوبیه اما یک قدم رو به جلو برای رئال بحساب نمیاد. رئال الان باید مربی با افکار مالکیت متوسط و پرسینگ بالا بیاره مثل کلوپ یا آنجلوتی یا انریکه یا ساری یا پوچتینو. کونته الان برای منچستر قدم رو به جلو بحساب میاد. اما امیدوارم پرز یه حرکت فوق‌العاده بکنه و استعفا زیدانو قبول نکنه.
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۹:۴۴
4
3
نازنین
کونته به درد رئال نمیخوره اولا به خاطر اینکه شیفته بازی مسی هست و رابطه خوبی با رونالدو نداره دوم اینکه سبکش خیلی به هم ریخته س و به درد بازی مالکانه ی رئال نمیخوره یعنی تیکی تاکایی که رئال توی این چند سال بهش رسیده بود باید جاشو بده به یه سبک جدید البته گوتی احتمالا مربی شدنش تا الان بهش اعلام شده و تا چند روز دیگه اعلام میشه ادمین بچاپ!!!!!
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷:۰۵
10
4
Porya
تو وافعا رئالی هستی یا طرفدار بازکنایی به هر حال همیشه تغیرات تو رئال بوده ولی هیچ وقت انقدر ضعیف نشده که کسی ازش نترسه
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷:۳۶
1
14
علیرضا
real تا حالا هر چی ضربه خواسته از بارسا خورده پس نیازی نیست به خاطر ضعیف شدنش خوشحال شد یا تبریک شنید, تو ucl هم که اونا جلومونو نگرفتن که خوشحال بشیم, اتفاقا ضعیف شدن real, ناراحت کنندس رقابت وقتی تنگاتنگ باشه جذابه, که همین real‌ قوی زیدان حریف سرسختی نبود امسال و جذابیت کمتر شده بود, امیدوارم امسال قوی تر باشه, بیخودی ام دنبال بهونه نباش
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳:۱۲
34
20
ADEL
اصلا هم اینطور نیست اتفاقا سبک کونته بیشتر به رعال میخوره (تدافعی سریع در ضد حمله)
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۸:۳۷
13
54
خسته
استاد با شما تماس نگرفتن؟!!!!
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶:۳۸
5
110