تمجید سرمربی آمیان از سامان قدوس

تمجید سرمربی آمیان از سامان قدوس

17282
11:44
15 مهر 1397
سرمربی آمیان از درخشش ستاره ایرانی خود پس از بازی با دیژون تمجید کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آمیان از درخشش ستاره ایرانی خود پس از بازی با دیژون تمجید کرد.

 

به گزارش وب سایت نود، شب گذشته در چارچوب هفته نهم لوشامپیونه از ساعت 21 و 30 دقیقه آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد در خانه به مصاف دیژون رفت.

آمیان با درخشش قدوس و با گلزنی مهاجم ملی پوش کشورمان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت و با 10 امتیاز در مکان سیزدهم ایستاد.

کریستوف پلیسیر، سرمربی آمیان به تمجید از قدوس و گل زیباش پرداخت و گفت: او گل زیبایی را در این بازی به ثمر رساند. از عملکرد او در دیدار با کان ناامید شدم اما از او در این دیدار خواستم تا آن بازی را فراموش کند و مثل همیشه تلاش کند.

 

2051

نظرات کاربران
اهوازی amin7kaka
جووووووووونم اهوازیه خودمون ، اهوازیه اصیل
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۴۴
پاسخ
5
14
احسان
با کیروش فقط در جا میزنیم و خیال پیشرفت میکنیم فقط کیروش میتونه با این ستاره های تیم ملی دفاعی بازی کنه
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷:۲۳
پاسخ
37
40
ali73ss
انصاری فرد وآزمون حق قدوس توجام جهانی را خوردند
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳:۲۷
پاسخ
26
142
یاشار
اگه جهانبخش یا طارمی بگی حق داری ولی ازمون مهاجم نوک و انصاری فرد هافبک تو جام جهانی بودن. کیروش قدوس به عنوان یکی از گوش ها بازی میده. حداقل بازی ها نگاه کن بعد بیا درافشانی کن.
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲:۵۹
16
42
کیومرث
فکر نمی کنم فهمش خیلی سخت باشه که آزمون مهاجم نوکه و قدوس هم وینگر و هم هافبک جلو .
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۰۹
30
34
SIRJAN
اونوقت کیروش کبیر !!!!! نیمکت. نشینش. کرده!! حق هم داره بازیکن بزن. زیرش. نیست!!
۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶:۵۳