تمجید سرمربی قطر از کی‌روش و تیم ملی ایران

تمجید سرمربی قطر از کی‌روش و تیم ملی ایران

14545
11:36
15 بهمن 1397
فلیکس سانچس از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تمجید و او را فوق‌العاده عنوان کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا،  فلیکس سانچس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر که توانست با این تیم برای نخستین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود با رادیو "کاراکول" کلمبیا مصاحبه کرد. سرمربی اسپانیایی درباره قطر، تیم ملی کلمبیا و کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

سانچس در مورد قهرمانی تیمش در جام ملت‌های آسیا که با پیروزی سه بر یک برابر ژاپن رقم خورد گفت‌: تقریباً یک سال و نیم است که با یک گروه جوان شروع به کار کردیم. تلاش کردیم تا خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم چون ما جام جهانی ۲۰۲۲ را پیش رو داریم و تنها سه سال به این رقابت‌ها باقی مانده است. به همین خاطر در جام ملت‌های آسیا با انگیزه بودیم و گام به گام پیشرفت کردیم. زمانی که عربستان را شکست دادیم، انگیزه‌مان دو برابر شد و توانستیم بازی‌ها را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه اظهار کرد: من بازی بر اساس مالکیت توپ را دوست دارم اما در مقابل برخی از تیم‌ها که این سبک را بازی می‌کنند، سخت است. ژاپن نیز جزو این تیم‌ها است. ما در فینال پس از اینکه گل نخست را به ثمر رساندیم کاملاً در زمین خودمان بودیم چون ژاپن به دنبال به تساوی رساندن بازی بود و نتوانستیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال قطر در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ به عنوان مهمان حضور خواهد داشت. این تیم در گروه B باید با آرژانتین، کلمبیا و پاراگوئه رقابت کند. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: کوپا آمه‌ریکا فرصت خوبی است که ما در مقابل تیم‌های بزرگ محک بخوریم و با تجربه‌تر شویم. با توجه به اینکه تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده است، این فرصت بسیار عالی است. کلمبیا از بازیکنان باهوشی برخوردار است که از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند به همین خاطر رقابت برابر این تیم خیلی سخت است.

سانچس در ادامه به کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که قرار است در آینده‌ای نزدیک هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده بگیرد، اشاره کرد و گفت‌: پیش از شروع جام ملت‌های آسیا در یک بازی دوستانه برابر ایران قرار گرفتیم. شانس این را داشتم که قبل از بازی چند دقیقه با کی‌روش صحبت کنم. او یک انسان فوق‌العاده‌ای است و به عنوان سرمربی و عملکردی که وی در ایران داشت، عالی بوده است.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه افزود: او توانست در رنکینگ فیفا ایران را بهترین تیم آسیا کند. تیم کی‌روش جام جهانی فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. آن‌ها پا به پای تیم‌هایی هم‌چون پرتغال و اسپانیا رقابت کردند و بد شانس بودند که نتوانستند بیش از آن به رقابت بپردازند و از گروه خود صعود کنند.

این سرمربی اسپانیایی در پایان، گفت‌: در جام ملت‌های آسیا، همه انتظار داشتند که تیم ملی ایران به قهرمانی برسد و این جام را فتح کند. این تیم دقایق بدی را تنها مقابل ژاپن داشت که منجر به شکست شان شد. از طرفی ژاپن نیز تیم مستعدی است. با این حال ایران تیم جنگنده و خیلی با منظمی بود که می‌دانست چگونه بازی کند. بازیکنان این تیم مدت‌ها در کنار هم بازی کرده بودند و ایده‌های مشخصی داشتند. ایران تیم سر سختی بود و شکست آن‌ها دشوار.

2051

نظرات کاربران
مهدی
من بارها گفتم ایران بدشانس بود اون دوشنبه لعنتی روز تیم ملی و کیروش نبود این جام حق تیم ایران و کیروش بود
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۴:۴۶
پاسخ
21
9
مهرداد
آقای سانچز نظر شما و علی دایی و علی پروین و آقای مناجاتی و آدم های بزرگ مهم نیست! نظر آقایان مایلی‌کهن و فریادشیران و حاج رضایی مهمه! این گروه دوم بیشتر میفهمند با یک رزومه پربار!!!
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۲۶
پاسخ
25
19
عشقممم نیمار
سرمربی قطر .. قشنگ با حرفاش درباره کیروش جوون و تیم‌ملی .. مشتی محکم ب بدخواهان کیروش جوون زد و‌شخصیت واقعی کیروش جوونه ب همه نشون‌ داد ک‌ چ مربی بزرگیه :-P
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴:۳۳
پاسخ
70
97
مستر
نههه اقااا.اینا همش سیا بازیه.میخوان قیمت کیروشو ببرن بالا.درضمن سانچز هم بارها اعلام کرده استقلالیه.الانم چون کیروش با پیروزی مشکل داره ازش حمایت کرده.
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱:۲۸
54
21
LOGAN
باید اینم میگفتین تو اون بازی دوستانه شکست خوردین!! اما خب تجربه خوبی برای قطر شد و بهتر و بهتر شد با برنامه ریزی و سرمربی خوب قهرمان شدن و حسرتش موند واسه ما...
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹:۲۳
پاسخ
2
68
hamid
چرا هیشکی در مورد تنها پرفسور فوتبال جهان سوال نمیکنه, اه, اینم شد زندگی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۴۰
پاسخ
69
46
کینگ لئوی اول
از کارلوس کی روش سرمربیهای درست و حسابی مثل مورینیو صحبت میکنن و از برانکو خودش, کمک مربیاش و داداشش. جایگاه مربیهای فیفا الکی نیس که, رنکینگ برانکو رو باید با ذره بین دنبالش بگردی
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳:۲۵
پاسخ
29
86
فردین
اولا نکته اینه که شما چرا از مربی تیم خودت شفر مایه نمیزاری :)) دوما آخه چقدر بچه هستین شماها! دلیل این اظهار نظر حضور قطر در کوپا آمریکا بوده که نظرشو درباره کوپا آمریکا و همگرویی با کلمبیا و کیروش مربی این تیم که از قضا یکی از مربیان حاضر در جام ملتها آسیا نیز بوده سوال پرسیدن!(حالا چه ربط به برانکو داره شما ربط میدی. آیا غیر سوزشه؟ حالا چرا درباره تیتو و پپ و کلوپ و فرگوسن صحبتی نیست تو این مطلب :)) /سوما تو جایی که مربوط بوده" یعنی لیگ قهرمان آسیا " تعریف کردن از برانکو توسط مربیان حاضر در این جام صورت گرفته :))
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹:۳۴
21
21
دبل.۶::::::۶+۶
قبل از شروع جام ملتها هم ...همه مربیان و سایتها .همین تعریف و تمجید میکردن ....ولی چی نصیب ما شد ...سنگینترین شکست .....ولی از شما باید تعریف کرد...
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸:۱۴
پاسخ
60
20
رقیب
عزیزم فرگوسن هم با منچستر جلوی سیتی 6 تا گل خورد!!! اونم داخل خونه خودش و جلوی تماشاگراش!!! اما هیچکس نگفت بازیکن بی غیرت!!! هیچکس نگفت فرگوسن بدرد نمیخوره!!! چون همیشه روند چندین ساله مد نظره!!! تیمی که روند رو به رشدکند و ثابتی داشته باشه از تیمی که روند سینوسی و پرنوسان داشته باشه بهتره!!!
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۰۵
11
27
فیفا
هنوز صابونش به تنت نخورده.....ببینی چه ادم دورویی هست....اواز دهل از دور خوش است....
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵:۵۴
پاسخ
162
170
jd.dri
صابونش هم به تنش خورد و 2-1 باخت ... ماست سفیده یا سیاه ؟!!!!!!!!!!!!! ... ادمین یه وقت چاپ نکنی حال این لیدرها بد میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰:۴۸
20
47
پورفسور
در مورد باسوادترین مربی جهان سوال نپرسیده ؟؟؟ آخی....
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۱۰
21
41
سعید ایرانی
در مورد فرانکو هم ازش پرسیدن, چون ایشون رو نمیشناخته, این قسمت از سوال و جواب حذف شده, که به اعتماد به نفس برانکو و پرسپولیسیا خدای نکرده لطمه ای وارد نشه
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۴:۳۷
19
53
وحید
ایران تیم جنگنده و خیلی با منظمی بود؟!!!!
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵:۲۴