تمجید فاکس اسپورتس آسیا از بیرانوند و احتمال افزایش قیمت او پس از جام ملت‌های آسیا

تمجید فاکس اسپورتس آسیا از بیرانوند و احتمال افزایش قیمت او پس از جام ملت‌های آسیا

7479
12:37
12 دی 1397
سایت فاکس اسپورتس آسیا در گزارشی، علیرضا بیرانوند را به عنوان یکی از ستاره‌های مسابقات جام ملت‌های آسیا دانست و از او تمجید کرد.

به گزارش وب سایت نود، سایت فاکس اسپورتس آسیا در ادامه معرفی ستارگان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019، به معرفی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخت که در زیر آمده است:

بدون شک برجسته‌ترین عملکرد بیرانوند در سال 2018، مهار پنالتی فوق ستاره جهان فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو در جام جهانی بود. بیرانوند به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان قاره کهن وارد جام ملت‌های آسیا 2019 می‌شود. قد 1.94 متری و توانایی فیزیکی این دروازه‌بان باعث شده تا مشکلی برای توپ‌های هوایی نداشته باشد و او دروازه‌بان بسیار چابکی است. ثبات، مهم‌ترین دغدغه برای بیرانوند بوده، اما در نیمه اول سال 2018 فراز و فرود زیادی داشت. بیرانوند از عملکرد قهرمانانه خود در جام جهانی به عنوان سکوی پرتاب استفاده کرد.

در نیمه دوم سال 2018، دروازه‌بان اهل روستای «سراب یاس» نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت. هر چند آنها در فینال مقابل کاشیما آنتلرز شکست خوردند. واکنش معجزه‌آسا مقابل ضربه ژاوی، اوج عملکرد بیرانوند بود. این دروازه‌بان پس از جام جهانی 2018 پیشنهادهای خود را رد کرد، اما می‌تواند احساس کند که جام ملت‌های آسیا، فرصتی برای انتقال او به کشورهای خارجی است. عملکرد درخشان بیرانوند در یک تورنمنت دیگر می‌تواند قیمتش را بالاتر ببرد.

 مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 از روز 15 دی تا 12 بهمن برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در گروه D مسابقات، با تیم‌های یمن، عراق و ویتنام همگروه است.

2051

نظرات کاربران
Melika
واقعا مه فاکس اسپورت هم که پرسپولیسی ازآب درومد..!!!!!!دیگه مه و خورشید و فلک جوابگو نیست!! باید بگیم کهکشان راه شیری و سیاره ها و شهاب سنگ ها در کارند واسه پرسپولیس خخخخ :)))))ادمین چاپ کن لطفا!!
۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۶:۳۸
پاسخ
4
20
پرسپولیس ایران
واسه رحمتی قیمت نزاشتن یعنی.فاکس اسپورتس پرسپولیسی نمیخاهیم نمیخاهیم
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴:۱۵
پاسخ
15
74
آبی تر از آبی
خیلی دوست دارین اسم استقلالیا رو بیاریا... آقای مانکن از ایران بره، یه ساله برگشت میخوره... خاهیم دید.. چون توی شوت گیری افتضاحه و با مدل بازی خارج از ایران، بیرانوند حرفی برای گفتن نداره و زود برش میگردونن
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵:۵۱
15
2
13
چطوری فاکس اسپورت؟؟
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۰۸
پاسخ
9
52
مرتضی
واقعا عالیه اگه همینجوری پیش بره میتونه گلر حرفه ای بشه من وقتی به زندگی ورزشکارای بزرگ دنیا نگاه میکنم چیزی جز تمرین و تمرین و تمرین نمیبینم. رونالدو بجز دو ساعتی که با یووه تمرین کنه روزی چندین ساعتم خودش جداگانه تمرین میکنه این رمز پیروزیه. بیرو باید تمریناتی انجام بده برا سرعت عکس العمل های سریع و چابک شدن
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱:۲۱
پاسخ
6
59
کی بود کی بود من نبودم
ولی متاسفانه ضعف های بیرانوند دقیقا چیزاییه که فوتبال روز دنیا از واسه گلزنی استفاده میکنن.. شوت ، کاشته، زاویه بسته...
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷:۱۸
10
10
عشقممم نیمار
فقط خدا کنه‌ک‌تیم‌ملی با سوریه در مراحل بعد روبرو‌ نشه...وگرنه شاید عمر خربین ..قیمت بیرانوند بیاره پایین :-) عذر شوخی !!! شوخی کردم .. امیدوارم با کلین شیت های پیاپی بیرانوند ..‌ تیم‌ملی با قدرت قهرمان شه و‌کیروس جونم ..پادشاه مربیان در اسیا شه :-)
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۴۹
پاسخ
66
17
@Rez
بیرانوندها طایفه ای بزرگ در لرستان هستند که به شجاعت و غیرت مشهورند و شرایط ویژه تنگناها و فشار و هجمه میتونه این خصیصه رو هزاران بار افزایش بده. و دیدیم که پیش از شروع جام جهانی فشار روانی ناشی از برخورد پرتغال و رونالدو به ایران و آن داستانهای چطوری بیرانوند چگونه باعث افزایش روحیه و غیرت بیرانوند شد .بهتون اطمینان میدم حداقل تا 10 سال دیگه هیچ نگرانی بابت دروازه ایران نخواهیم داشت. به امید موفقیت تیم ملی ایران و کسب قهرمانی آسیا
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵:۰۲
پاسخ
7
101
2332
بازیکن خوبیه هم سن و سال خوبی داره هم قد بلنده ولی بعضی وقتا یه گلهای افتضاحی میخوره مثل دو گلی که از سوریه خورد.حاضر بودم جلوی کره و ازبکستان ششتایی میشدیم و جام جهانی نمیرفتیم ولی به سوریه مساوی نمیدادیم.اینم از برکات آقای کیروش بود که به لبنان باختیم و به سوریه مساوی دادیم
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۱:۴۷
پاسخ
72
30
نسترن
دوست عزیز زیاد دلگیر نشو...به این میگن جلوهگری...شما اونی نیستی که نشون می دی و این فقد برای فریب حرف قبل تقابلِ*ـــــــ-
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳:۲۷
2
20
...
جالبه بالاخره یک چیزی پیدا میکنی که کیروش رو بکوبی ، جام جهانی رفتیم ولی چون به سوریه مساوی کردیم دیگه بدرد نمیخوره !!
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۱۲
36
29
عشقم کریس
بعد جام ملت ها پول یک قهرمانی اسیا رو ازش در میاره پرسپولیس ۵ میلیون یورو رضایت نامه بیرانوده.هرکه پر طاوس خواهد باید جور هندوستان کشد.الکی که نیست داداش
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۴۹
پاسخ
10
71
ما که خونمون آبیه شما چه طور؟
5 میلیون که هیچ ! 500 هزار تا هم برا رضایت نامه دروازه بان نمیدن تیم های سطح پایین اروپا ! مگر اینکه بخواد بره به یکی از 5 لیگ معتبر اروپا . که اونم به شخصه خیلی بعید میدونم تیم های مطرح اروپایی بیان از لیگ ایران بازیکن بخرن !
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶:۰۶
37
10
پرسپولیس
طبق همیشگی دوستان همیشه در صحنه شیشتای و دیگر عوامل پشت پرده...احتمالا این روزنامه هم دستش با داور وزیر فدراسیون برانکو و....دیگر دوستان تو یک کاسته است ...همه و همه دست به دست دادن که این بازیکن مطرح بشه ...درسته آقای قلعه نوعی...درسته آقای رحمتی درستتته.هههههه
۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵:۱۵
پاسخ