تمجید یک رسانه لهستانی از بیرانوند

تمجید یک رسانه لهستانی از بیرانوند

5384
13:02
29 دی 1397
یک رسانه لهستانی به تمجید از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخته و از جهاتی او را با داوید دخه‌آ مقایسه کرده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، فردا به مصاف عمان خواهد رفت، یک رسانه لهستانی به تمجید از علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخته و از جهاتی او را با داوید دخه‌آ مقایسه کرده است.

این خبرگزاری ورزشی نوشت: تیم ملی ایران، عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌‌‌های آسیا داشته است. این تیم از مرحله گروهی به عنوان تیم نخست به مرحله دوم صعود کرد.

رسانه لهستانی ادامه داد: یکی از چهره‌های شاخص تیم ملی ایران، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان این تیم است که پرتاب‌های دست شاخصی دارد. او در بازی قبلی تیم ایران مقابل عراق، توپ را با دست از محوطه جریمه خود به نیمه زمین حریف،‌ جایی که بازیکنی از تیم ملی ایران اسیتاده بود، فرستاد. چنین پرتاب‌های دقیق و البته بسیار بلندی تنها از دروازه‌بانان شاخصی مثل داوید دخه‌آ برمی‌آید.

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های ‌آسیا از ساعت 20:30 فردا یکشنبه به مصاف عمان خواهد رفت.

1870

نظرات کاربران
alireza1990
بهترین دروازه بان ایران بعد از احمد عابدزاده
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶:۱۶
پاسخ
3
15
عشقم کریس
اگر به قیمت نگاه کنیم هر تیمی بزودی تو اروپا واسش سر وکله خواهد شکست.فقط اگر ایران قهرمان بشه.خیلی از تیم ها من جمله رئال لیورپول چلسی پارسی ژرمن مارسی دورتموند منچستر سیتی تاتنهام سویا والنسیا گلر هایی دارند که خیلی نامطمئن و درجه دو هستند.قیمت بیرانوند بعد جام ملت ها و قهرمانی ایران فقط رضایتنامه اش بیش از ده میلیون یورو آب خواهد خورد.بیرانوند چیزی از دخیا بکر ادرسون کم نخواهد داشت.شک نکنید میان دنبالش مشروط به قهرمانی ایرانه البته
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۰۹
پاسخ
2
33
من یک پرسپولیسی هستم
یکرسری دوستان بودن مسخره می کردن می خواد بره اروپا ولی پیشنهاد نداره!!! حالا بشینن تماشا کنن که میره یا نه!! و البته که نوش جونش که با زحمت خودش بدون پارتی بازی و هرچی دیگه به لین جا رسید❤️
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰:۲۴
پاسخ
2
37
مهران
حیف که داره تو تیم دوم پایتخت و چهارم کشور عمرش را تلف میکنه!
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸:۱۰
پاسخ
42
10
داود
ببینید اینای که دیس لایک میکنند در جای دیگه میگن ما هوادار تیم ملی هستیم اما جای دیگه چشم دیدن موفقیت بیرانوند را ندارند اینا بقول خودمون دو طرف تبل را میزنند و به ظاهر پشت تیم ملی هستند و فقط بخاطر دشمنیشون با تیم اول پایتخت دارن از کی روش و تیم حمایت میکنند . ادمین جان لطفا
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲:۱۵
پاسخ
2
24
عشقممم نیمار
مگ‌ ملاک‌ بهترین بودن ..پرتاب بلند کردنه؟؟ :-P اگ‌ اینطوریه ک‌ احسان‌ حدادی ..پرتاب گر دیسک ایران فک‌کنم‌اگ‌دروازبان میشد ..بهترین میشد :-) در ضمن با سیوهای استثانیی دخیا در بازی ارسنال سال گذشته و‌امسال تاتنهام دیدم ...و‌ یه‌ دونه سیو‌ بیرانوند در بازی با عراق دیدم ...فهمیدم‌ این مقایسه ..بجا بوده :-)
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸:۲۳
پاسخ
32
5
King taj fc
دفاع تیم ملی و پرسپولیس خوبه وگرنه همچین دروازه بانی هم نیست.یادتون نره جلوی سوریه چه گلهایی خورد
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱:۴۳
پاسخ
27
2
ADAMIZAD
وقتی قیمتِ دروازه بان های درجه یکُ نگاه میکنی کپا… ـ دخیا ـ کورتا ـ آلیسون و … دروازه بان هایی با این سطحِ کیفیت نزدیک ۱۰۰ میلیون یورو قیمتِ دارن با این قیمتها و البته با در نظر گرفتنِ این موضوع که تعداد دروازه بانهایِ در این کلاس از ۱۰ نفر هم نمیگزره ، ممکنِ علیرضا بیرانوند رو نشه هم سطحِ این گروه گلِر ها دونست ولی قیمتهایی که از بعد جامِ جهانی در مورد ترانسفرِ احتمالی بیرانوند مطرح میشد ۱ میلیون ُ ۲ میلیونُ … این مبالغ خیلی ناچیز هست و یک باشگاهِ درجهٔ یک حتی مثلِ بارسا ـ رئال ـ منچستر … اگر برای رزرو ونیمکت هم با یکی دو میلیون همچین گُلِری بخرن والا ضرر نکردن
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲:۵۶
پاسخ
16
58
حسن
همه ی این بازیکن ها افتخار ایران هستند. امیدوارم واقعا بخوانش و بره ولی امیدوارم تیم سطح پایین نره
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۴۰
1
12
مهرداد(only red)
ماشالا علی بیرو.یه دونه ای
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳:۰۱
پاسخ
3
89
ممدان بنگلادش یادت نره هوادار تیم پیروزی
اسم لهستان رو میاری یاد تیم فلاسک میوفتم که هم تیمی بیرانوند از تیم پیروزی پارسال به این تیم ملحق شد، امیدوارم همون تیم فلاسک دنبال بیرانوند نباشه و بره همون لیورپول.
۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴:۴۳
پاسخ