تمرینات اختصاصی جباری با مربی بدنساز استقلال

تمرینات اختصاصی جباری با مربی بدنساز استقلال

3941
11:22
10 تیر 1396
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران قرار است تمرینات بدنسازی را به صورت کامل پشت سر بگذارد تا با آمادگی کامل در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران قرار است تمرینات بدنسازی را به صورت کامل پشت سر بگذارد تا با آمادگی کامل در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

 

به گزارش وبسایت نود  و به نقل از تسنیم، مجتبی جباری که فصل گذشته در الاهلی حضور داشت به دلیل مصدومیت نتوانست فصل بدنسازی را پشت سر بگذارد و البته قبل از شروع فصل هم در این خصوص با مسئولان الاهلی دچار اختلاف شد. جباری اما قرار است این بار در استقلال فصل بدنسازی را پشت سر بگذارد و کادر فنی هم شرایط خاصی را برای این بازیکن در نظر گرفته است.

هر چند جباری در گذشته که در استقلال بازی می‌کرد برای انجام تمرینات بدنسازی مشکلات خاص خودش را داشت، اما او به کار میک مک درموت اعتقاد دارد. از طرفی کادر فنی استقلال هم برنامه خاصی را برای جباری در نظر گرفته است تا او بتواند به شرایط ایده‌آل برسد.

20441

نظرات کاربران
شیشعلی شیشصوریان...
پیرمرد تو خونه سالمندان تمرین میکنه...؟؟؟؟
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۸:۱۴
پاسخ
10
22
مسعود گل باشی
نه بلال حسینی تو مهد کودک غنچه های نشکفته تمرین میکنه
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۹:۱۴
3
10
تاج نامی
من استقلالیم ولی خدایش تو کف تمرینات برانکو و مارکو موندم و چون خونه ما به محل تمرین پرسپولیس نزدیکه 5 یا 6 باری دیدن تمرینات رفتم منصوریان یک هزارم تمرینات برانکو رو نه میده و نه بلدهست استقلال و همه تیم ها بخاطر همین بدنسازی ها و تمرینات پرسپولیس هست که نصف فوتبال تماشگر پسند پرسپولیس را هم نمی توانند ارائه بدهند منصوریان واقعا 50 سال باید وردست برانکو وایسته تا شاید بعد از نیم قرن یک چیزایی یاد گرفت بدون اغراق وبدون تعصب خشک و خالی نظر دادم اونایی هم که به زبون داش علی داش علی میگن تو دلها شون با من موافق هستند ولی امان از تعصب خشک که اجازه راستگویی ودرست فکر کردن را از ادم میگره بازم میگم تعصب خشک داشتن دشمن انسانه تو هر زمینه و علمی
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۳:۴۳
پاسخ
26
35
اتابک
با حرفت موافقم اونجایی که میگی تمرینات برانکو بهتره ولی این برای پارسال بود.مارکو و برانکو باید کلی پول بدن و آشنا بازی کنن تا بتونن یک ساعت بشینن سر کلاس میک درموت تا بهشون نحوه تمرین و بدنسازی یاد بده.میک درموت سالی که با کیروش اومد ایران به اندازه خود کیروش تو رسانه های بین المللی معروف بود و اون موقع حتی نوشته بودن یکی از 5 مربی برتر تمرین دهنده دنیا با کیروش به ایران پیوست!مارکو خوبه ولی میک درموت در سطح دیگه ایه.یکی از تئورسین ها و بزرگترین های دنیاست. و فعلا هم که داره تو خاورمیانه 3 برابر اروپا پول میگیره
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۰:۵۷
2
5
عشق آبیم
دوست پر3پولیسی برانکو بهتر از منصوریانه چرااا؟ منصوریان تو نفت تهران با یه عده بازیکن گمنام تونست تا یک چهارم آسیا بره جایی که پرسپولیس تو تاریخ باشگاهش امسال برای اولین بار رفت ساختن بازیکنایی مثل بیرانوند دانشگر علیاری کامیابی نیا مطهری امیری و خیلیای دیگه که حود برانکو بیرانوند سیدجلال کامیابی نیا و امیری رو از تیم منصوریان خرید فصل اولی که اومد استقلال با تیمی که خیلی دیر بسته شد و تو نیم فصل از خرید بازیکن محروم بود تونست نایب قهرمان بشه و برانکو هم تو دو بازی رو در رو نتونست استقلالو ببره ستاره کردن بازیکنایی مثل حسینی زکی پور اسماعیلی حقدوست نورافکن رابسون و کاوه تو آسیا هم بجز بازی دوم با العین که تیم استقلال ناقص بود عملکرد خوبی داشت برانکو هم با تیم ناقص به قشقایی باخت قضاوت با شما
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۸:۵۷
2
6
مسعود گل باشی
اصلا هم مشخص نیست که پس پسی هستی اصلا کسی نفمهمید
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۹:۵۳
2
12
سارا اس اسی
# کابوس_ قدیمی_ قرمزها
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲:۳۱
پاسخ
54
15
IR Perspolis
ایندفعه دیگه نمیتونه فرار کنه از تمرینات بدنسازی! فک کنم دارن براش قالب گچ میگیرن که وقتی مصدوم شد تو وقت و هزینه صرفه‌جوئی بشه و درجا گچ بگیرنش. جوون بود اون همه رکورد مصدومیت داشت،الان دیگه قرار همه رکوردای خودش رو جابجا کنه باز. ادمین سلام :))
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲:۰۳
پاسخ
14
45
mehrab
جباری پا به سن گذاشته ولی امیدوارم با بدنسازی خوب روی فرم بیاد و امسال به تیم استقلال کمک کنه ولی شجاعیان امیدوارم ترکیب اصلی باشه تموم بازی ها .. 4پ.لی3ی ها واقعا امسال امیدوارم جام ببرین !؟
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰:۴۴
پاسخ
52
19
64646464
شنیدم امضای قرارداد باعث مصدومیت جباری شده، درسته آیا؟؟؟؟؟
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۶:۳۶
3
2
یاشار **
تورو خدا باهاش خوب و فشرده و سخت کار کنید تا در طول فصل مسدوم نشه
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۳:۳۴
2
2
pooya
بازیکنی که تو 26 بازی لیگ قطر فقط 9 بازی رو حضور داشته واقعا احساس میکنی براتون جام میاره؟ یادش بخیر پارسال همین موقع ها چقدر برای ما کوری میخوندین!
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱:۳۶
4
2
حامی ۶ قدیم
اینکه با مغزش بازی می‌کرد و ۲۰ ثانیه بعد رو می‌دید؛ وانگهی .... نیاز به بدن سازی پیدا کرد؟!؟! عجب از دست شما شیش‌تاییهای تاریخ‌ساز؟!؟!؟!
۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۳:۴۵
8
2
میثم
فصل قبلم این حرفارو میزدید ششتقلالی،اخرفصل برانایب قهرمانی جشن گرفتید،اخراین ماه که سوپر جام میگیریم ازسوزش شماهم شده