تمرینات پرفشار دنیزلی برای تراکتوری‌ها

تمرینات پرفشار دنیزلی برای تراکتوری‌ها

2179
23:43
27 مرداد 1398
تمرین نوبت عصر امروز تراکتور به صورت پرفشار و با جدیت کامل کادر فنی برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، تمرین عصر امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) از ساعت ۱۸ در زمین تمرین ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد.

همچون روزهای قبل بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدنشان را گرم کرده و تمرینات کششی و هوازی انجام دادند.

در ادامه دنیزلی تمرینات ویژه برای هماهنگی هر چه بیشتر شاگردانش تدارک دیده بود و همزمان رشید مظاهری و رضا سیف احمدی نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر مراد آیهان آیدین انجام دادند.

مربی دروازه بانان تراکتور، تمرینات سخت و نفس گیری برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

بازی دستگرمی در نصف میدان، آیتم بعدی تمرین بود که دنیزلی با جدیت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و مدام با آنان صحبت می‌کرد.

مهدی ببری، مسعود شجاعی و حامد حسینعلی زاده از گلزنان این جلسه تمرینی بودند.

هافبک‌ها و مهاجمان در پایان، تمرین شوت به دروازه انجام دادند.

این جلسه تمرینی نزدیک به دو و نیم ساعت طول کشید.

4416

نظرات کاربران
کریستوفر نولان
هفته دوم میبینمتون
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷:۳۶
پاسخ
7
17
علی
یاشاسین مصطفی بیگ.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴:۲۴
پاسخ
3
47
عدالت سرخ
بابا بی خیال شو آقا دنیزلی، هر کاری کنی اینا فقط همون دو دقیقه قهرمان میشن، چون این تیم قهرمانی تو تقدیرش نوشته نشده
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۷:۱۳
پاسخ
55
5
دکتر
چقدر تو باحالی خخخخ
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۱۳
5
24
Asma seven
حالا شاید امسال بزور سهمیه ای گرفتن...خخخخ
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۷:۰۴
پاسخ
54
5
عشق فقط یک کلام تراکتور والسلام
نسوز پماد بزن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۴۹
2
34
پرسپولیسی
زور بزنین تا سهمیه اسیایی بگیرین. بعدشم یه مشت حسود میان میگن چرا سوپرجامو میخوان بدن به پرسپولیس.اخه وقتی ما هم قهرمان لیگ شدیم و هم جام حذفی په بیان سوپرجامو بدن به شما.التماس تفکر....
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۲۱
پاسخ
130
56
مهدی تی تی از تهران
اصلا هر ماه یه جام بسازن بدن به شما. ما کاری به جام نداریم .مشکل ما با شما فحاشی و توهین هایی است که سازماندهی شده از طرف شما انجام میشه .شما هنوز چیزی بعنوان احترام متقابل به گوشتون نخورده .
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۴:۰۸
4
63
TT کرجی
ببین جعلی اگه فروزان نبود شما پارسال لیگو که عمرا قهرمان نمیشدید روحیتون پایین میومد حذفی رو هم قهرمان نمیشدید انقدر ادعا نکن بابا اگه عدالت باشه عمرا رنگ قهرمانیم نمیبینید که انقدر مغرورو و پر رو بشید
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸:۱۴
6
64
رامین
همه ی تیم ها واسه سهمیه مینجنگن.چون میدونن یه وزیری هست جام رو با پیک میفرسته با باشگاه سوگولی هاش.نگو ما قهرمان شدیم.بگو وزیر مارو قهرمان کرده.این درسته
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰:۵۶
3
50
جوادی
شماتشریف ببر زیر خبر تیم مورد علاقه ات بنویس... برای ما اینجا داستان پردازی نکن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹:۰۵
3
48
سعید تی تی
چرا وقتی بارسا هم قهرمان لیگ میشه هم قهرمان جام حذفی میاد با تیم نایب قهرمان لیگ یا با نایب قهرمان جام حذفی بازی میکند اما این جا چرا واسه سوگلی وزیر با اسنپ میفرستن؟؟؟؟
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴:۵۷
3
47
دنیا
حالت خوبه ؟؟ این نظری که تو گذاشتی چه ربطی به تیتر این صفحه داشت !! یا اصلن در مورد پرسپولیس چیزی نوشته بود که تو زود تر همه اینجا نظر گذاشتی ؟! با این حرفایی که تو می گی انتظار نداشت باش طرفدارای تراکتور باهات خوش رفتاری کنن. شروع کننده شماها هستید.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۷:۵۴
1
37
زلاتان
تو انگلیس منچسترسیتی هم قهرمان لیگ شده بود هم جام حذفی پس چرا سوپرجام رو با لیورپول بازی کرد؟کلا این کار تو هیچ جای دنیا سابقه نداره.این سوزش شما رو نشون میده که اومدی زیر خبر نه چندان مهم تراکتور نظر میدی.یعنی عاشق التماس تفکر نوشتنت شدم .
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۶:۳۳
3
44