تمرین امروز تراکتورسازی تعطیل شد

تمرین امروز تراکتورسازی تعطیل شد

4737
10:36
31 فروردین 1398
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تمرین امروز تیمش را تعطیل کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مهر، تیم تراکتورسازی روز گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پیکان شکست خورد و همین باخت حاشیه‌های زیادی را بعد از بازی در پی داشت.

جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی تصمیم گرفت امروز را به شاگردانش استراحت دهد تا تمرینات تیم برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از فردا پیگیری شود.

1870

نظرات کاربران
amiR
حیف آقای تقوی حیف حیف که با بی معرفتی تمام قد آقای زنوزی دلش شکست و از تراکتور رفت چوب خدا صدا نداره آقای زنوزی
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۵۴
پاسخ
12
34
مهدی
از مسئولین خواهش داریم بازی تراکتور پرسپولیس در شهری دیگه برگزار بشه یا اینکه اگه در همانجا برکزار شد بازیکنای پرسپولیس درتمام مدت اسکورت بشن.جون بازیکنا خیلی مهمه اینا به خودشون هم رحم نمیکنند وای به حال این که پرسپولیس ببره صددرصد کشته میدیم.واقعا جدی میگم اون اتفاق که صندلی های ورزشگاه یادگار هواداری تراکتور تو سر هم میزدن و مشتی که به مسعود شجاعی زدن منو خیلی ترسوند.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۰۷
پاسخ
0
73
تیم ملی کمان 99
جناب مگه ورزشگاه ازادی را تابستون قبل خود تماشاگرای تراکتور به هم نریختن؟ مگه نابود نشده بود؟ یادت رفته به این زودی؟ یه کم فکر کن عزیز
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳:۱۲
0
14
ali
از آب گل آلود بین دارن چه جوری ماهی میگیرن امنیت تبریز ویادگر امام 100برابر از آزادی بیشتره یادمون نمیره با نارنجک چه طور زدین پشت نیمکت و...خدایا ببین کیا دارن از امنیت واسکورت حرف میزنن.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۵۰
57
0
ایداسادات25بهمن1380
پیکان پنچرشون کرد
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴:۴۸
پاسخ
6
46
صابر666666
از طرف خودم و هواداران تیمهای مدعی از آقای زنوزی و هوادارانی که پشتش ایستادن و ادمینهای کانالهاشون تشکر می کنم . هیچکس نمیتونست اینطوری تراکتور رو از کورس خارج کنه .
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۴۵
پاسخ
2
58
ققنوس سرخ
بعد از کتکهایی که خوردن و توهین هایی که شنیدن و بازیهایی که چهار روز درمیون انجام دادن این استراحت واقعا"واسشون لازمه!!!
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۵۳
پاسخ
14
115
حمزه
برنامه بازیکنای تراکتور اینجوریه برای هر بازی تمرین مسابقه کتک خوردن بعد از بازی
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۴۳
0
15
کامبیز
میخواستند حاشیه درست کنند تا تراکتور از کورس عقب بمونه که متاسفانه این حاشیه های بوجود اومده به نفع پس پس و بقیه تیماست
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۰:۲۱
پاسخ
166
35
آرمین
حاشیه ها رو آقای زنوزی درست کرد عزیز من! با دخالت های بی جا در باشگاه و تشویش و ایجاد التهاب بین تماشاگران آذری! متاسفانه ایشون فکر میکنن همه چیز پول هست اما با اخلاق هست که میشه همه چیز خرید
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۹:۱۷
0
6
علی
مثل اینکه حافظه تون یاری نمیکنه و فراموش کردین که محرومیت تراکتور کی شروع شد؟ موقعی که شب بازی با پرسپولیس بود و با پرسپولیس تو کورس بود یا بازی قبل تو استادیوم آزادی کی گل سالم رو آفساید گرفت ؟ تا تراکتور با امتیاز برد از آزادی برنگرده . الانم قبل بازی پرسپولیس دست به دامان داور و فدراسیون شدین تا بازی با پرسپولیس چیکار میشه کرد؟محرومیتی ، مصدومیتی ، باختی ، تا که چه حاشیه ای میشه درست کرد که تیم رقیب به این حاشیه ها برسه و نتونه رو بازی تمرکز کنه این رو از قبل همه میدونستند و خودتون هم میدونستین که حاشیه ای قبل بازی برای تراکتور درست خواهید کرد و همینطور هم شد دیگه کسی نیست که از این حاشیه سازیهاتون خبر نداشته باشه با همه این کارها بازم به جایی نمیرسین و فوتبال رو باید خودتون بازی کنین و توی زمین مسابقه نه با حاشیه درست کردن و داور و وزیر و فدراسیون .. ادمین برسون عزیز
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴:۱۴
31
3
تیم ملی کمان 99
خخخخ حاشیه رو که خودتون درست کردید باز دنبال دشمن فرضی باشید دست بردارید
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۲۶
8
47
پرسپولیس همه ی دنیا
داداشی کی حاشیه درست کرد یعنی پرسپولیسیها به فروزان تهمت شرطبندی زدن یا که پرسپولیسیها بودن دیروز صندلی شکستن سیلی زدن وحتی خودشون را هم مصدوم کردن میخواستی به علیپور بگیم بیاد براتون گل بزنه یا میخوای به علیپور بگیم بازی باذوب اهن بیاد براتون گل بزنه تا از حاشیه بیاید بیرون
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶:۱۹
6
43
ابی
خودتون حاشیه درست میکنید بعد ایراد از بقیه میگیرید
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۵۸
7
38
امین خان کلهر
دو تا شکست دیگه هم در راهه بعدش تساوی با پارس جنوبی و دوباره شکست از فولاد...دره گرگ ها...خخخ
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۲۱
پاسخ
17
106
هوادار*
با این هوادرا و مالک بهتره کلا تعطیل شه.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳:۴۷
پاسخ
18
116
ARYOBARZAN
اینا که تاکتیک ندارن تمرین کنن که چی بشه؟تراکتور هرچی بدبختی داره زیر سر مدیریتشه فکر میکنه تو فوتبال همه چی به پول و شهرته نذاشت همون محمد تقوی کار کنه به دسته پایین ترم سقوط کنن حقشونه
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰
پاسخ
9
102
تیم ملی کمان 99
واقعا درگیری های تماشاگرهای تراکتورسازی با بازیکنان خودشون و زدن کاپتان تیم بی سابقه و مایه تاسف هست همین جماعت حتی فرودگاه می امدن و به پرسپ.لیس فحاشی میکردن و در دیدار با استقلال هم اون حرکات زشت و فاجعه بار را در ورزشگاه ازادی انجام دادند یه فکری بشه و بازی های این تیم در استانهای دیگه برگزار بشه من فقط و فقط میگم بهتون که بسیار بسیار بسیار براتون متاسفم که فوتبال را تا این حد تنزل داده اید حالا بیا و هی توجیه کن من اگر بودم از خجالت اب میشدم
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹:۳۲
پاسخ
14
105
kamran
باشه باشه
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴:۲۵
پاسخ
8
23
هوادار واقعی
وجدانا شجاعیان و اشکان اگر منطقی باشن همین امروز از تبریز برمیگردن . هواداری که جنبه باخت نداره بخاطرش یک دقیقه هم نباید بازی کرد . اومدیم فردا یه اتفاق دیگه افتاد .شجاعیان یادته در مورد پرچم ژاپن تو تهران چه حمایتی از اینا کردی ؟؟؟ خودت همیشه میگی خدا جای حق نشسته مطمئن باش ما هم میگیم .
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵:۰۷
پاسخ
11
96
tt tt
شجاعیان؟ خخخخخخ
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۴۳
12
12
zhandarm
مسعود شجاعیانو میگی دیگه؟
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۰۵
2
11
برانکو استاد هوچی گری
هر سال یک بلای جدیدی سر این تیم میاد جالبه همیشه قبل بازی با پرسپولیس اتفاقات عجیب و غریب رخ میده!!
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳:۰۳
پاسخ
122
27
پرسپولیس و رئال
آفرین زنوری پرسپولیس، فروزان پرسپولیسی ، اخباری پرسپولیس و ... پزسپولیس از این به بعد میشه شعار تماشاگرا. آخه تیم های استقلال و تراکتور تیم نبودن و با باخت نابود شدن تقصیر بقیه چیه؛ پرسپولیس، سپاهان و پدیده افت داشتن و در کنارش باخت هم داشتن ولی زمین و زمان رو به هم ندوختن
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۰۸
2
39
روبرتو باجو
کلاس منطق ثبت نام کن.حتما 20هزار نفر که آشوب به پا کردن پرسپولیسی بودن؟!!
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۸:۴۷
3
33
محمد
نباید باخت به سپیدرودو اینقدر بزرگ میکردن.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴:۳۰
پاسخ
4
72
تراکتوری دو آتیشه
انشالاه به روزهای خوبمون برمیگردیم. طرفداران عزیز تراکتور هم صبور باشند. فوتبال ینی همین یا می بری یا می بازی.
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸:۰۹