توافق حاصل شد/ تیم ملی آدیداس می پوشد

توافق حاصل شد/ تیم ملی آدیداس می پوشد

18272
16:00
06 شهریور 1395
برند آدیداس، تامین کننده پوشاک تیم ملی فوتبال تا پایان سال 95 شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - برند آدیداس، تامین کننده پوشاک تیم ملی فوتبال تا پایان سال 95 شد.

به گزارش وب سایت نود، بهترین خبر ممکن پیش از آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی این می تواند باشد که تیم ملی ما با یک برند بین المللی و بزرگ به نام  آدیداس در رقابت های بین المللی شرکت می کند.

مذاکرات مسوولان فدراسیون فوتبال با همتایان خود در شرکت آدیداس به بار نشست و طرفین به توافق رسیدند تا با یکدیگر همکاری کنند. حسین هدایتی به همراه چند تن دیگر نقش مهمی در خرید لباس های آدیداس داشتند و به فدراسیون کمک های شایانی کردند.

قرار است تا پایان سال 1395 البسه تیم ملی از طریق خرید وفروش بین طرفین از شرکت آدیداس تامین شود و از ابتدای سال 1396 با بستن یک قرارداد رسمی و با جزییات کامل تیم ملی و آدیداس همکاری جدی خود را ادامه دهد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با قطر با لباس های آدیداس در زمین حاضر خواهد شد.

امیر عابدینی،سرپرست سازمان اقتصادی تیم ملی، این خبر را تایید کرد.

 

2051

نظرات کاربران
بهرام
وای خدا عالیه...... سپاس تاج....
۰۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۵:۵۹
پاسخ
0
1
hessi
عابدینی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است البسه تیم ملی از آدیداس آلمان تهیه شود یا شرکت‌های آسیایی و داخلی این لباس‌ها را تأمین خواهند کرد، گفت: اگر می‌خواستیم از شرکت آلمانی آدیداس لباس‌ها را تأمین کنیم، باید 19 درصد هم مالیات می‌دادیم که هزینه آن بسیار سنگین می‌شد. به همین دلیل یکی از شرکت‌های آسیایی یا خاورمیانه البسه را تأمین خواهد کرد.
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۸:۵۷
پاسخ
1
4
رضا
هورررررررررا مرسي جناب تاج
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۸:۵۳
پاسخ
0
4
اشکان
سع خط ادیداس رو لباس تیم ملی......نه باریک ا.... نه ه ه ه باریک ا.....
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۹:۰۹
پاسخ
0
5
pesare.manchesteri
آدیداس آلمان یا آدیداس منیریه؟؟ سامانه9090 ،تبلیغات دورزمین پول جام جهانی اینا کجامیره که باید یه خیر پول لباس بده.بعدشم ادیداس رو باید بعنوان اسپانسر بیارن نه ازش لباس بخرن.یه تیم اماتور خارجی هم از لباس ادیداس نمیخره بپوشه.فقط قرارداد اسپانسری میبندن که درامدزایی داشته باشه واسشون نه هزینه زایی.اگه اینطوری خو همون لباس مجید رو بخرین.هیچجای دنیا ازاین شرکتها لباس نمیخرن تیمها.درامداین شرگتهاازطریق هواداران تیماست نه حساب بانکی تیمها.
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۴:۴۳
پاسخ
0
6
حسن
واقعا متاسفم این خلاف اقتصاد مقاومتی می باشد
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۴:۰۱
پاسخ
10
1
زهرا
ایول خدایا شکرت
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۹:۵۸
پاسخ
0
2
Amirsorkhdel
پس چی شد اقایون فدراسیون وقتی پای کمک مالی میاد وسط حاج حسین اهلیت دارند که بهتون پول بدن ولی وقتی میخاست تیم پرسپولیسو بخره اهلیت نداشت؟؟؟؟؟ ادمین جان لطفا چاپ کن
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۹:۰۷
پاسخ
1
3
mr.king
پروردگارا یعنی دارم خواب میبینم؟؟؟لباسایه تیم ملی شد ادیداس!!!
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸:۰۸
پاسخ
0
4
6x4
خداروشکر... البته اگه اینم تولید داخل نباشه...
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹:۳۹
پاسخ
0
16
مهدی
تا مردم وارد نشن مسئولان با کفایت که کاری نمی کنن دیروز لباس کاروان المپیک امروز لباس تیم ملی فوتبال فردا هم بازگشت مهماندوست به تکواندو ایران
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸:۳۳
پاسخ
1
27
babak
چ عجب!!!! خدارو شکر :D
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۷:۲۸
پاسخ
0
12
پرسپولیس(تخت جمشید) شهر پارسه
دم حسین هدایتی گرم دم برنامه نود گرم که باعث شد این برند جیووا بره کنار.ادیداس وارد میشود.
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۵:۳۶
پاسخ
2
24
Ali
انگار تاج داره يه كارايي ميكنه گوش شيطون كَر !
۰۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۴:۱۳