توافق سروش با سرخ ها/ رفیعی به پرسپولیس پیوست

توافق سروش با سرخ ها/ رفیعی به پرسپولیس پیوست

30906
00:03
18 تیر 1397
هافبک پیشین پرسپولیس برای ادامه فوتبالش در جمع سرخپوشان با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک پیشین پرسپولیس برای ادامه فوتبالش در جمع سرخپوشان با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.

به گزارش وبسایت نود، سروش رفیعی بعد از بازگشت از قطر عصر امروز(یکشنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد تا قرارداد خود را با ابن باشگاه امضا کند. او که پیش از این برای بازگشت دوباره با پرسپولیس با برانکو و گرشاسبی به توافق اولیه رسیده بود، امروز قراردادش را با این باشگاه نهایی کرد.

با توجه به تمایل دو طرف برای این همکاری، در نهایت به نتیجه رسید و قراردادی به مدت یک فصل و نیم را که از نیم فصل دوم آغاز خواهد شد به امضا رساندند.

با توجه به این که این بازیکن در نیم فصل اول نمی‌تواند برای پرسپولیس به دلیل محرومیت این باشگاه به میدان برود، در نیم فصل اول در تیم دیگری توپ خواهد زد و سپس در نیم فصل دوم پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

 

1004

نظرات کاربران
عادل
و باز هم بازیکنی که افتاد تو چا با کله...!! سروش از قطر اومدی مثلا به یه تیم بهتر؟؟ عزیز از چاله افتادی تو چاه به جان خودم! دو روز دیگه حیا کن رها کن... این خط اینم نشون+
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۶:۳۴
پاسخ
3
0
mahdijafari
عالی
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴:۴۶
پاسخ
0
3
مهرداد
امسالم قهرمانیم.
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰:۰۷
پاسخ
0
3
تیام 18 میلیاردی
اون دوستان باهوشی که دارن میگن پرسپولیس حمایت میشه بهتره اول بگن پول تیام از کجا اومد. ما هم اگه واسه یه بازیکن به اندازه بودجه یه تیم پول خرج کنیم معلومه که دیگه پولی واسمون نمیمونه. بازیکنی که با این همه منت گذاشتن سر استقلال شده گرونتر بازیکن تاریخ لیگ. در ضمن سروش رفیعی اگه هزار بار هم بره و برگرده بازم جاش تو قلب ماست. شما بهتره به فکر تیم خودتون باشین و راجع به تیم قهرمان نظر ندین خواهشا. سوپر جام میبینمتون.
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۹:۰۵
پاسخ
0
3
2stars
دست پسر آقای وزیر درد نگنه با اینکه تیم محرومه بهتر از سالهای قبل بازیکن خریده. زور پسر وزیر از فیفا بیشتره.
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۲۶
پاسخ
3
0
pouya
حداقل انقد معرفت داشت که خودش گفت بخاطره مشکله مالی میره قطر ...نه مثله بعضیا زیر آبی بره قرارداد امضا کنه و‌تیمو محروم کنه ..در کل خوش اومدی کوری چشمه حسودا بزن ۶رووووو
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۴۵
پاسخ
0
3
سیاوووووووووووش
من نمیدونم این چه جوی هست که راه افتاده وزارت از این تیم حمایت میکنه یا از اون تیم حمایت میکنه، مشکل فوتبال ما ریشه ای هست مدیریت در فوتبال ما از بالاترین سطح تا پایین ترین سطح دچار مشکل هست، حالا اومدیم و وزارت به استقلال ارز دولتی داد و کمک مالی کرد امسال تونستن چهارتا بازیکن بگیرن سال دیگه چی، پنج سال دیگه چی، چی میخواد بشه اخرش؟ به قول علی کریمی تا وقتی که مدیران حال حاضر تو فوتبال باشن فوتبال ما روی خوش نخواهد دید.
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵:۱۷
پاسخ
0
6
Mahdi
اقا اصلا بر فرض پرسپولیس ميلياردي قرارداد میبنده قبول.... ولی حداقل ی نتیجه ای ميگيره تو سه سال گذشته ی نایب قهرمانی و دوتا قهرمانی و ی سوپرجام .... بایدم خرج کنه چون نتیجه گرفته استقلال چی.... اگه از پرسپولیس بیشتر خرج نکرده باشه کمتر نکرده.... تو این سه سال چیکار کرده... نه جان من بگيد چیکار کرده....
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۲۵
پاسخ
1
14
M
❤️❤️❤️❤️❤️❤️خوش اومدی باغیرت .قهرمانی ایران و آسیا مبارک
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴:۳۷
پاسخ
1
10
مصطفی شیرشاه
سروش جان SR7 خوش اومدی به تیمت پرسپولیس هرروزبهترازدیروز بمب نبود انتحاری بود
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲:۴۷
پاسخ
2
41
فردین اکبری
ی سری تراکتوری و استقلالی ک همیشه زیر خبرای پرسپولیس پای ثابت هستن چن روز پیش حرف از پول پرستی سروش میزدن و اینکه سروش واس پول پرسپولیس رو ول کرد و رفت و پیشنهادی هم ک هفته پیش از تراکتور داشت گرون ترین بازیکن لیگش میکرد... سروش ثابت کرد ک ارزش پرسپولیس از پول خیلی بیشتره.شادی دل هوادارا براش مهم تره.ب امید قهرمانی پرسپولیس تو جام باشگاه های آسیا
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۲:۳۴
پاسخ
4
42
Mohammad.b
خوش اومدی سروش ‌پرسپولیس"
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۲:۱۳
پاسخ
2
36
perspolisi666666
4-4-2 لوزی؟
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۲:۴۹
پاسخ
4
61
امین پرسپولیسی
صد در صد شایدم از قبل هجومیتر
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۹:۲۴
2
42
6در4 دسته 3 ای
راستی فردا تعطیله برای جمع شدن جلوی وزارت ورزش گفتیم!!
۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۶:۲۰