توافق نهایی تراکتورسازی و نکونام/ اعلام رسمی تا پایان هفته

توافق نهایی تراکتورسازی و نکونام/ اعلام رسمی تا پایان هفته

11994
12:20
30 اردیبهشت 1398
جواد نکونام هدایت تراکتورسازی را در لیگ برتر آتی بر عهده خواهد داشت.

به گزارش وب سایت نود، جواد نکونام سرمربی پیشین نساجی‌مازندران، شب گذشته در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مالک باشگاه تراکتورسازی شرکت کرد.

شنیده می شود در این جلسه که در غیاب زنوزی، مالک تراکتورسازی برگزار شده، توافقاتی مبنی بر هدایت این تیم در فصل آتی توسط نکونام صورت گرفته است و خبر رسمی این مهم، ظرف یکی دو روز آتی و با بازگشت زنوزی از ترکیه اعلام خواهد شد.

ظاهرا تراکتورسازی قصد دارد برای فصل آینده، ریخت‌و‌پاش چندانی در انجام خریدهای پرسروصدا نیز نداشته باشد که از همین رو، نکونام هم برنامه اش را حول ساختن تیمی جوان و آینده‌دار به نمایندگان مالک این باشگاه ارائه کرده است.

2051

نظرات کاربران
hadi
توهرچی میخوای بسازتازمانی که استقلال وپرسپولیس تولیگن ماروزبه روزنزول میکنیم وتیمای عربی رشدالان چن ساله فوتبال مایه جوان حرفه ای تحویل فوتبال نداده که بره سطح یک اروپابازی کنه اگه کیروش این دورگه هارم پیدانمیکردتواسیام ۶میشدیم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۳۱
پاسخ
16
14
آبی بیکران
بهترین مربی تراکتور تقوی بود که مفت از دست دادن ارزوی موفیت برای نکونام
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۲۰
پاسخ
11
26
امیر تراختورچی از رومانی
دسته یک نریم صلوات
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۸:۰۲
پاسخ
7
25
رضا
نحوه تیم داری زنوزی در گسترش فولاد هم معلوم بود،او بدنبال ساختن تیم ابر قدرت نبود این روال رو در تراکتور هم ادامه خواهد داد و تراکتور از این به بعد نه برای قهرمانی بلکه برای میانه جدول تلاش خواهد کرد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۱۲
پاسخ
21
46
فرهاد تراکتور
قبل از اوردن مربی و بازیکن بهتره یک مدیر عامل ورزشی انتخاب بشه , مشکل ما نبود ما یک مدیر حرفه ای بود که اگه بود بعد بازیه سپید رود تیم اونقدر به حاشیه کشیده نمیشد , مورد بعدی هم ثباته تیمی که ثبات نداشته باشه نمیتونه موفق باشه , دست از حرفهای جو گیرانه و شتاب زده هم بردارین , زاویه داشتن به همه هم اینقد خوب نیست ,
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۰۳
پاسخ
2
46
ساوالان
همان تقوی از ایشان بهتر بود نکونام کارنامه نداره؟ تیمهای پرطرفدار حوصله و فرصت به این نوع مربی نمی دهند . فقط مواظب باش سیلی نخوری؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۳۹
پاسخ
11
54
علی
لیکنز خیلی خوب بود تراکتور زیبا و هجومی بازی میکرد مشکل تراکتور نبودن یه دروازه بان خوب در حد بیرانوند درون دروازش بود ادمین جان خواهشا چاپ کن
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۲۰
پاسخ
20
27
علیرضا م.
اگر فروزان بازی های آخر رو بازی می کرد احتمال داشت الان دستکش طلا رو برنده شده باشه! چون گویا رتبه دوم تعداد کلین شیت فروزانه! خودتون نابودش کردید
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴:۱۵
6
12
احمد
مشکل تراکتور نداشتن جنبه ی باخت بود. همون تراکتور اگه هیاهو نمی کرد سهمیه می گرفت و همون تراکتور اگه بازیکن ها و مربی ها (به جز شجاعی) را حفظ می کرد و از همین الآن برا فصل بعد تلاش می کرد احتمال قهرمانی اش کم نبود ولی با نکونام فصل بعد هم نمی تونن سهمیه بگیرن.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۲:۵۲
4
14
سعید سعیدی
نکونام برعکس مجیدی با تجربه خوبی که داره و البته اخلاق خوب و دانشی که به خوبی فراگرفته میتونه تراکتور رو به جایگاه اصلیش برسونه و مطمئنم که با انگیزه بودن و جوانی که از خودش به تیم تزریق میکنه میتونه یه تیم منسجم و هجومی و کاندیدای قهرمانی بسازه.من خودم رو شفر فکر میکردم که میتونست تراکتور رو متحول کنه و نکونام رو برای استقلال در نظر گرفته بودم و علی دایی رو برای تیم امید ولی با این وضعیت موجود و حیف بودن اینکه شفر رو از دست بدیم من شفر رو برای تیم امید میپسندم و از علی دایی میتونم به عنوان تنها گزینه ایرانی خوب استقلال یاد کنم .
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۰۲
پاسخ
36
5
Ali
جواد نرو! اگه بری و نتیجه نگیری نمیگن مشکل فنیه، میگن مشکل از استقلالی بودنشه!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۴۷
پاسخ
19
33
زرد سپاهانی
برای تیم خوب تراکتورسازی و هواداران خوب و با اخلاقش آرزوی موفقیت میکنم. با عشق، از نصف جهان.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۰۱
پاسخ
45
48
قرمز تراکتوری
ماهم برای تیم بزرگ سپاهان و هوادارانش آرزوی موفقیت می کنیم.انشالله به قهرمانی جام جذفی هم برسید.باعشق از آذربایجان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵:۳۷
13
17
هوادار واقعی
خیلی خوبه گزینه بهتر از این پیدا نمی کنید مبارک باشه .
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳:۳۶
پاسخ
18
17
درجستجوی حقیقت
سرانجام خصوصی سازی درایران همینه.هرکسی برای کارانگیزه میخواد.توایران فعلا نفع مالی ازفوتبال که معنانداره پس بایدانگیزه غیرمادی باشه .مثل معروف شدن،محبوب شدن،کسب قدرت و...این انگیزه هاهم پس ازچندی که برآورده شدند؛ برای مالکان_خریداران_جاذبه شوازدست میدن ومالک دیگه راضی به هزینه فراوان بدون بازگشت نمیشه وتیم به نابودی کشیده میشه مثل شموشک،اس اهواز،ملوان انزلی و...حتی سرخابی های پایتخت که طرفدارانشون خواستارخصوصی شدن هستن هم به همین مشکل دچارخواهندشدمگراینکه یاهمه تیمها باهم خصوصی بشن که تیمی ازکیسه دولت خرجهای ان چنانی نکندیا فوتبال رامثل تمام دنیا تبدیل به ورزشی درآمدزاکنن.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۰۳
پاسخ
7
116
من
آفرین بر شما کاملا موافقم توی اروپا حتی تیمهایی که آخر فصل سقوط میکنن هزاران دلار سود کردن اما اینجا فوتبال فقط هزینه میبره
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲:۲۴
0
10
بابک
نکونام به هیچ دردی واسه تراکتور نمیخوره فقط تا نیم فصل با کلی حاشیه و دردسر حضور خواهد داشت!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۲۶