توافق پاتوسی با نماینده استقلال در امارات

توافق پاتوسی با نماینده استقلال در امارات

18123
17:41
18 تیر 1398
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی خطیر که برای مذاکره با آیاندا پاتوسی به امارات سفر کرده بود توافق لازم با این بازیکن را برای ادامه همکاری انجام داد و در صورتی که باشگاه استقلال مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را به باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی پرداخت کند پاتوسی مشکلی برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال ندارد.

مسئولان باشگاه استقلال باید مبلغی را به حساب باشگاه آفریقایی واریز کنند و همچنین رضایت پاتوسی را می‌گرفتند که این کار امروز توسط معاون این باشگاه در امارات صورت گرفت.

2051

نظرات کاربران
مرتضی Red
استقلالیا تابستون: وای چه تیمی.میریم واسه ستاره سوم.دربی چه تاریخیه؟ ولی یواشتر قرمزا ناراحت نشن. پاییز: تیم هنوز هماهنگ نیست نیم فصل دوم میترکونیم. زمستون بعد از خنثی شدن بمبا: این بازیکنا به درد نمی خوره فقط تیام.مهم دربی برگشته. بهار: وزیر پرسپولیسی و دوباره سال از نو ...
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۳۹
پاسخ
54
57
رضا استقلالی
روح الله باقری رو نذارین بره شخص پرست نیستم حیفه از استقلال جدا شه
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۲۶
پاسخ
14
36
عشقم استقلال
شخصیت پس پس ها : در مورد استقلال ، یه تیم کامل جدا شدن از باشگاه و باشگاه جاشونو با بازیکنای جدید پر میکنه میان سری کامنت میزارن وای چه وضعشه اینا چرا بازیکن میخرن ما نمیخواییم اصلا ، الا وزیر یعنی چی ما قهریم . حالا در مورد تیم خودشون ، کل تیم رو با قراردادهای میلیاردی نگه داشتن و هیچ جای خالی برا جذب ندارن ولی رفتن باز بازیکن خریدن ، میگن اه چه وضعشه تیم رو دارن ضعیف میکنن ، دارن سر مارو میبرن . یعنی قل مرادم سطح منطقش از اینا بالاتر بود
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳:۰۵
پاسخ
22
53
ستارگان سرخ ایران
مبارکه ای کاش بشارهم تمدید می کرد
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵:۵۴
پاسخ
12
35
استقلالی دوآتیشه
دست گل آقای فتحی وخطیر دردنکنه فقط علی کریمی هم تمدید کنید اسدی و دروازه بان ذخیره و دفاع چپ وراست ذخیره لطفا
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۰۷
پاسخ
9
29
حمید حسینی
به عنوان یه پرسپولیسی ازینکه تونستین بازیکنای مورد علاقتون رو بگیرید بسبار خوشحالم . رقابت باید جوانمردانه و در شرایط برابر باشه ، هر چند معتقدم استقلال خیلی بیش از پرسپولیس خرج کرده ولی عیبی نداره . اینجوری دیگه بهانه ای نمیمونه واسه مظلوم نمایی ، حالا این گوی و این میدان . ببینیم امسال میتونین رنگ صدر و ببینین یا نه؟؟!!
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴:۴۶
پاسخ
76
102
saman
داداش فکر کردی اینا از رو میرن؟؟هر سال همینه از همه تیما بیشتر خرج میکنن اخرش هم هیچی نمیشن مجبورن شروع به فرافکنی کنن که وزیر پرسپلویسیه فلان و فلان
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴:۵۷
38
16
کیان
خوبی پرسپولیس اینه که تیمش رو حفظ کنه،ابکاش استقلال تیمش رو حفظ میکرد،همین کافی بود
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲:۵۶
10
28
رضا
پماد دارم پماد، بدو پماد تازه همشو بردن بدو
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۶:۱۷
پاسخ
38
97
عشقممم نیمار
ای جوون !! شیش_پولیسیا بسوزن :-)
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۰۹
پاسخ
91
84
عمرعبدالرحمن
عشق معمار همینجور ک براپاتوسی گفتین خخخخخ برابقیه بمب بود واسه ما فشفشه هم نبود خخخ
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۰:۳۶
29
4
آریا
دوستان استقلالی جذب بازیکنان جدید شاید بالفطره کار خوبی باشه ولی تغییرات گسترده در تیم دلیلی بر موفقیت در کوتاه مدت نخواهد بود. بنابراین فکر میکنم باید ضمن حمایت از تیم حوصله داشته باشیم و این فصل هم احتمالا قهرمانی را متعلق ب دیگران بدونیم. با توجه به تجربۂ دو فصل گذشته و جدید بودن کادر فنی و بیشتر بازیکنامون این واقعیتی انکار نشدنیه هر چند در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱:۱۶
پاسخ
6
63
فریادهای سکوت آبی
خطیر خیلی حاشیه داشته برای استقلال. اما انشاءالله که خوب مدیریت کنه نقل و انتقالاتو.
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰:۲۳
پاسخ
10
52
علیرضا
چه میکنه این خطیر.دکش گرم اس اسی ها فقط حمایتحمایت اتحاد اتحاد.طرفدارای واقعی میدونن جناب دکتر خطیر چقدر داره برای باشگاه زحمت میکشه هر کی بدش گفت مطمعن باش طرفدار پیروزی هست.
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۱۴
پاسخ
37
135
دنیا بی وفا
شما جام ندیدها مسی رو که بخرین باز بی افتخارین فقد بعدشم باید برا سهمیه تلاش کنین این استقلالی ها رو که بس سوزندیمشون اگه تمیمشون قهرمان دسته سه هم بشه باز میان میگن پرسپولیس ها سوختن ادمین اگه بی طرفی چاپ کن
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶:۵۲
پاسخ
167
48
خطاب به بالایی
باشه... حالا اشکاتو پاک کن جعل پولیسی
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۴۳
3
21
آبی تر از آبی
دقیقا از روی خشم زیاد و سوزش همینارو نوشتی، یبار بخون که با چه حرصی نوشتی؟ ولی غصه نخور، هنوز 4تا دیگه جا داریم واسه خرید، پس یکم خودتو برای اونروزا آماده نگهدار
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹:۵۰
6
70
علی
واقعا مخصوصا قهرمانی دسته سه خخخخخ
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶:۴۰
57
3
قهرمان ایران
یه دستایی تو کاره شیشتقلال رنگ صدرو ببینه خخخخ چون در هر صورت که قهرمان نمیشن ولی ممکن البته ممکن امسال واسه یکی دو دقیقه رنگ صدرو ببینید ماشالله ۲۰۰ میلیارد هزینه برای یکی دو دقیقه صدر بودن ماشالله
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴:۴۷
پاسخ
139
33
آبی بیکران
من نمیدونم چرا هشتپولیسیا اینقدرخبر باشگاه سرورشون براشون مهمه یعنی نظرات هشپولیسیا بیشترِ تا تاجیا ،عشق است استقلال که بدجور میسوزنه ،،،، دیس لایکا چی میگه خخخ ،،،اهای عالیجانب سیامک نعمتی بدو به داد هواداراتو برس بدووووو
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳:۳۹
پاسخ
18
134
دخی استقلالی
جونممم چه تیمی داریم:))))مثه تیم پیروزی بازیکنای بنجل نخریدیم:))))))
۱۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹:۴۴