توافق کاپیتان سابق تراکتورسازی با سپاهان

توافق کاپیتان سابق تراکتورسازی با سپاهان

6674
14:47
23 خرداد 1397
کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال زیاد امروز با سپاهان قرارداد امضا می‎کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال زیاد امروز با سپاهان قرارداد امضا می‎کند.

به گزارش وب سایت نود، مهدی کیانی که روز گذشته رسماً از باشگاه تراکتورسازی تبریز جدا شد، به احتمال زیاد امروز (چهارشنبه) با سپاهان قرارداد امضا می‎کند.

کیانی با سپاهانی‌ها به توافق کامل رسیده و در حال حاضر فقط عقد قرارداد او با باشگاه اصفهانی باقی مانده است. کاپیتان پیشین تیم تراکتورسازی به احتمال زیاد امروز به اصفهان سفر می‎کند تا قراردادش را امضا کند و رسماً به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی در این تیم اضافه شود. 

 

2051

نظرات کاربران
کیانی اسطوره تیراختور
کاپیتان با غیرت خاطراتت را فراموش نخواهیم کرد و همیشه در قلب ما خواهی ماند.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷:۵۹
پاسخ
2
20
Artin
اسطوره فقط تراختوراست وبس هیچکس بالاتر از تراختور نیست قلب ما به عشق تراختور میتپه
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۰:۱۵
5
7
R
هر آمدنی را روز رفتنی ست ولی رفتن سخته خدا به همراهت کاپیتان با غیرت تراکتور درسته این برای طرفدارا سخته ولی خب چه کنیم که نموندی حالا به هر دلیل بماند ... جات تو تیم تراکتور برای ما هوادارا همیشه سبز و یادت در قلبمون ماندگار ه از همه زحماتی که برا تیممون کشیدی صمیمانه ممنونیم مهدی" باغیرت "و دوست داشتنی !!! به امید اینکه تو سپاهان موفق باشی هر جا که رفتی برات بهترینها رو آرزو دارم من یقین دارم و تو هم مطمعن باش هیچ جا یادگار امام و هیچ تماشگر ی پرشورها نمیشه برات #یاشاسین کیانی
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۱۲
پاسخ
3
14
مجید
سلام.به نظرم مهندس زنوزی بهترین کارو کرد سالار فقط تراکتور هست ما از کیانی ممنونیم که 11 سال زحمت کشید ولی هیچ اسمی بزرگ تر از اسم تراکتور نیست اقای کیانی لطفا با احساسات هوادران بازی نکنید چرا که قرار داد فصل پیش بیش از یک میلیارد بود طبق گفته مسولین قرار دادیک میلیاردی به خاطر هودارن هست به نظرتون???!!!!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۳:۲۷
پاسخ
4
17
آراز
کیانی برای تیم ما زحمت کشیده و جانانه بازی کرده هر چند که در بازی های زیادی سوتی هایی هم داشته . ولی کیانی مثل اینکه یادش رفته تراکتور دیگه بی صاحب نیست و نباید هر جور دلش خواست مصاحبه و صحبت کنه. بنده به شخصه به عنوان هوادار تراکتور بین زنوزی و کیانی بدون تردید حاج زنوزی رو انتخاب میکنم . کیانی بهتر بود بره تا به قول معروف باد کله اش بخوانه
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۱:۱۴
2
6
قارتال
آقا مهدی تو هم دیگه برای ما تموم شدی ، بقول معروف خوش گلدین.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۴۷
پاسخ
8
12
تراکتور وسپاهان دو قهرمان ایران
تراکتوری های عزیز ببینید هیچکس نمیدونه پشت پرده ها چی می می گذره مثله دو سال پیش که محرم قهر بود و می خواست جدا بشه بیاد تراکتور ما دلیلش را نمیدونستیم بعد معلوم شد. اما این قول را میدم کاپیتان شما پیش ما امانته و یکی دو سال دیگه همچنان در اوج تحویلش میدیم این را هم از شما قرض کردیم برای اینکه دو تیم نشسته رو گلوی بیت المال که خودتون هم میدونید کیا هستن روشون کم بشه.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶:۵۱
پاسخ
7
36
محمدتراختوری
کیانی عزیز ازت ممنونیم که برا تیممون زحمت کشیدین ولی این چند وقته اخیر ادبیاتتون اصلا برازنده شما نبود و همش بوی منت میداد شما تو تیم ما زحمت کشیدین پول هم دریافت کردین بالاخره هر کسی در یه جایی جوونیشو میگذاره دیگه حالا چه جایی بهتر از تراختور سازی و گرفتن پولهای آنچنانی فقط منت شما این میتونه باشه که شاید تو این یازده سال تیم های پایتخت تو رو خواستن شایدم با مبالغی بهتر از تراختور و شما نرفتین تنها منتتون برا ما این میتونه باشه ولی مطمنا با رفتنتون به تیم پرسپولیس یا استقلال از اون شکوه و محبوبیت می افتادین چون اونها برا خودشون اسطوره زیاد دارن و نوبت به شما نمیرسیدو خیلی زود هم عمر فوتبالیتون تمام میشد این هوادارهای تراختورسازی بود که شما رو این مدت سرپا نگه داشت البته ما منت نمیزاریم ولی میتونستین این اوخر فوتبالتون هم در خدمت تراختور باشین و آخرشو اینجور خراب نکنین و به اسطوره فوتبال تیممون تبدیل میشدی و بعد بازنشستگی هم در کادر فنی حضور داشته باشی .شما میگین سال گذشته هم بهتون فوش دادن خب چه اشکال داره این همه تشویقت کردیم این همه عیبی یوخ گفتیم اگه یه بار هم بگیم بالای چشتون ابروست بهتون بر میخوره.بالاخره صلاح خویش خسروان دانند ما ارزو میکنیم و امیدواریم تو تیم جدیدت هم موفق باشی ولی ای کاش الگوتو محرم نویدکیا میزاشتی یا ابراهیمی سایپا میزاشتی و بخودت لطف میکردی با اینکار.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۰:۲۳
پاسخ
3
23
تیراختور
خداحافظ ستون تو تیم جدیدت بترکونی ایشالا باغیرت❤️
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۴۳
پاسخ
4
21
آراز
یادمون نره که کیانی به خاطر پول رفت
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۹:۵۰
10
9
میراکبر
نظر طرفداران برا مهدی مهم نیست هرجا باشی موفق باشی
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰:۴۴
پاسخ
33
76
اشنا
به سلامت بابا.شما هم دنبال پول بودی و حسرت روزهای خوبت با تراکتور همیشه به دلت میمونه.برو ببینیم دیگه کجا بهت مثل تراکتور پروبال میدن.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱:۴۰
پاسخ
85
43
TT
خواهشا بی خودی حرف نزنیم.فک کنم یادتون رفته وقتی تیم های پایتخت می خواستنش چک سفید امضا کرد.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۵۱
3
20