توتی: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم،  امروز 200 میلیون یورو قیمت داشتم

توتی: از رئال مادرید پیشنهاد داشتم، امروز 200 میلیون یورو قیمت داشتم

8534
22:39
24 بهمن 1396
توتی مصاحبه ای جالب با اسکای انجام داده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - توتی مصاحبه ای جالب با اسکای انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم که به تازگی کفش هایش را آویخته در مصاحبه اخیرش با اسکای درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است، از اسپالتی گرفته تا بازار نقل و انتقالات و کسب توپ طلا، بخش مهم صحبت های او را ملاحظه می کنید:

اسپالتی

هیچ وقت مشکلی با اسپالتی نداشتم و احتمالاً در آینده هم نخواهم داشت. بهتر است که به شکل متفاوت تری به بازیکنان نزدیک شد، اگر من جای او بودم، به عنوان مربی به شکل دیگری با بازیکنان برخورد می کردم.

ترک رم، پیشنهاد از مادرید

در سال 2004 پیشنهادی رسمی از رئال مادرید داشتم که می توانستم رم را ترک کنم، اما شانس کسب عناوین قهرمانی متعدد را کنار گذاشتم تا همچنان پیراهن رم را بپوشم، پوشیدن این پیراهن برایم مهمترین چیز بود. در نهایت در این باشگاه، شور، عشق و تعصب را دریافت کردم که برایم از تمام جام ها ارزشمندتر است. همیشه 101 درصد توانم را می گذاشتم چرا که رم اولویت اول و آخرم بود.

توپ طلا

زمانی که در رم بازی می کردم، می دانستم برای تصاحب توپ طلا شانس کمتری به نسبت بازیکنان تیم های رئال مادرید، یوونتوس و یا میلان دارم، شاید این تنها چیزی باشد که بابتش افسوس میخورم.

قیمت من!؟

اگر دست من بود برای خرید بازیکن، هر پولی را خرج می کردم تا بهترین ها را بخرم، چرا که برای قهرمانی و ساختن تیمی قوی، نیاز به بازیکنان بزرگ و خاصی دارید، اما این مدیران هستند که درباره خریدها تصمیم می گیرند و قیمت گذاری می کنند، با ابعاد بازار کنونی، قیمت من می توانست به 200 میلیون یورو برسد.

1878

نظرات کاربران
tata
عشق فقط فرانچسکوووووووو
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳:۲۹
پاسخ
0
18
در جواب امین
نمیدونم چند سالته یا چند وقته که اخبار رم رو دنبال میکنی ام من از97 که توتی فیکس بازی میکرد یادمه هیچ وقت ندیدم یه حرف نا مربوط در باره باشگاهش بزنه یا حاشیه درست کنه تازه از میلان و اینتر و یووه هم پیشنهاد جدی داشت اما دید که طرفداراش خیلی دوسش دارن قید همه چیز رو زد پس الکی حرف نزن چون خیلی بازیکن بزرگیه
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶:۲۸
پاسخ
0
22
فرهاد آ اس رم
محبوبترین بازیکن و قابل احترام ترین همه شون واقعا توتی کسی که هیچکس مثل اون نیست کلا رفتار و مرام خاصی داره شاید به لحاظ فنی تعصب و هر چیز دیگه دیگران بهتر یا محبوب تر باشند اما واقعا آنچه همه خوبان دارند تویکجا داری من همیشه براش احترام و علاقه خاصی قائل هستم اما واقعا رم مدیریت خوبی نداشت و ندارم وگرنه قدر همچین جواهری رو بیشتر میدونست بنظرم رم براش کوچیک بود و مجبور شد سقف ارزوهاش رو پایین بیاره و خودش خمیده شد چندین و چند ساله که این تیم فقط در آمد زایی داره شده کارخانه ستاره سازی و کسب تجربه با این حال هم چند سال می‌تونست سری آ رو بگیره اما واقعا بدشانس بود و حمایت هم ازش ضعیف اما با این همه هردو در قلب ما هواداران رم جا دارند هم ال کاپتانو هم باشگاه رم امیدوارم توتی خودش رو درگیر سیاست مدیر های باشگاه نکنه چون ممکنه وجهه ش رو خراب کنن.
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۵:۰۸
پاسخ
2
45
کسرا
صادقانه بخوام بگم من از رم هیچوقت خوشم نمیومد ولی با تک تک حرفایی که اینجا زدی موافقم. به امید روزی که دوباره سری آ برگرده به دوران اوجش کسایی که خیلی وقته فوتبالی هستن قطعا اون زمانی رو یادشون میاد که سری آ و لیگ جزیره با اختلاف جذاب ترین لیگ ها بودن و امثال لالیگا رو ملت به ندرت نگاه میکردن. به امید روزی که دوباره اینتر، رم و میلان تبدیل به همون اینتر، رم و میلانی بشن که یه عمر بودن. همین یونتوسی که الان انقدر شاخه و با همین بازیکنا هم نسبت به 10سال پیش افت کرده. امثال ایگواین و دیبالا و کوادرادو و بقیه ستاره های کنونی یووه اصلا و ابدا با دل‌پیرو و ادگارد داویدز و زیدان و پاول ندود و حتی ترزگه و بقیه ستاره‌های قدیمی‌تر این تیم قابل مقایسه نیستن.
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۹:۳۶
1
20
بارسلونا❤
به این میگن یه اسطوره ..
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۵۶:۱۹
پاسخ
4
73
مستاجر خدا
به این میگن وفا تو قراردادش هم بند اضافه نیست و توجت خصوصی آنیلی ها هم جوج نزده با نوشابه:))
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۳:۴۳
17
17
احمد
اسطوره تکرار نشدنی قیمت از این رقم ها بیشتره
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۴:۰۸
پاسخ
4
85
امین
دروغ نگوو پس یه بار میگفتی آرزوم بودن در رئال بود اگه پیشنهاد داشتی که با سر میرفتی به سمت آرزوت
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۷:۰۶
پاسخ
126
9
منصور
دوست عزیز این جور دروغ ها که شما مد نظرتون هست فقط توی ایران کاربرد داره که هر بازیکنی میتونه راحت بگه از فلان تیم بزرگ اروپایی پیشنهاد داشتم ولی ترجیح دادم توی لیگ دوم ایران بازی کنم. شخصیت های بزرگ همیشه روی حساب کتاب حرف میزنند و خودشون رو با دروغ کوچک نمی کنند توتی بازیکن کمی نیست شاید به خاطر این فکر میکنی دروغ میگه که سن کمی داری و توتی رو نمیشناسی .
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷:۱۶
3
27
مجید
عمو جون چندسالته ؟ من خودم اون موقع که اخبار این انتقال رسانه ای شد رو یادمه .. توتی و دروغ؟مگه ایرانه که بخوان بازارگرمی کنن خخخ
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷:۲۵
3
33
مسعود هاشمی
از حرفی که زدی سنت معلومه اون روزا اخبار ورزشی دیقیقا این خبر پیشنهاد رئال داد که بعدش کاسانو را خرید نابودش کرد کلا.توتی را خیلی تیمهای بزرگ میخواستن واقعا بازیکن بزرگی بود ولی از رم همیشه بدم میومد
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۴:۰۸
3
29
کسرا
شما سنت مطمئنا پایینه و توتی و نمیشناسی. منی که عاشق اینتر بودم و از رم هم بیشتر از تمام تیم‌های سری آ بدم میومد، همیشه توتی رو به عنوان یه آدم وفادار و صدالبته یه بازیکن خیلی خوب و یه مهاجم تمام کننده قبول داشتم و بهش احترام میذاشتم. هرکسی از وفاداری دروغ بگه، امسال توتی و بوفون و خاویر زانتی و... هیچوقت دروغ نمیگن چون وفاداریشون به باشگاهشون ثابت شدس.
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۲:۴۶
4
43
امیر پرسپولیسی
قبلا داشت ولی نرفت