توضیحات تاج درباره انتخاب سرمربی تیم ملی

توضیحات تاج درباره انتخاب سرمربی تیم ملی

15326
00:01
12 فروردین 1398
رییس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش وبسایت نود، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ابتدا با تبریک سال نو گفت: امیدوارم که سال پر خیر و برکتی برای مردم سرزمین پهناور ایران اسلامی و فوتبالمان باشد.

وی افزود: سال نو با دغدغه مسابقات تیم امیدمان شروع شد برای راهیابی به المپیک که الحمدولله به خیر گذشت و به مرحله بعدی صعود کردند. همچنین یک دربی موفق با حضور آقای کولینا در ایران برگزار کردیم.

تاج افزود: در کنار همه اینها من یک دغدغه بزرگ مهم برای تیم ملی داشتم. انشاالله برای هدایت تیم ملی کشور عزیزمان و سرمربی، انتخاب خوبی انجام شود و انشاالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی باشد و ما بتوانیم انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم که شایسته مردم خوب کشور عزیزمان باشد.

1004

نظرات کاربران
666666.10.10.3
بابا بسه لطفا برو برو استعفابده چقدررو داری مانمیخواییم شمارو نظرسنجی بذاریدببینیدمردم درموردتون چی میگن دوماهه ملت رو سرکارگذاشتی بزودی بزودی بقیه تیم ها هرکدوم دوتا بازی کردن ماهنوزخوابیم البته ببخشیدیادم نبودفعلا ایران بارونیه نمیشه فوتبال بازی کردبخوابیدفعلا.ادمین جان
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۳۶
پاسخ
5
20
اسلاویا پراگ
اقای تاج اخر مورینیو میاد یا لوران بلان؟
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹:۴۹
پاسخ
0
22
آفتاب پرست
آقای تاج بنده بعنوان طرفدار تیم ملی خدمت شما عرض کنم که به هیچ عنوان برای هیچ کدوم از طرفدارهای تیم ملی قابل قبول نیست که یه سرمربی در پیت رو صرفا به بهونه نداشتن پول و قدرت مالی انتخاب بکنین!!! الان دو تیم سرخآبی هر کدوم جداگانه نزدیک به 3 میلیون دلار سالیانه به خارجی هاشون دستمزد میدن!!! سایر تیم های دولتی که دیگه بماند!!! علاوه بر این آقای ناظمی و وزیر ورزش قبلا بارها تاکید کردن که با پول کیروش مربیان بهتری رو میتونیم بیاریم و البته بعد از رفتن کیروش وعده اوردن زیدان و مورینیو رو دادن!! این یعنی ما از نظر مالی مشکلی برای تامین دستمزد 10 میلیون دلاری اونها نداریم!!! پس از همینجا به شما یادآوری میکنم که انتخاب یه سرمربی درپیت باعث رفتن شما از فوتبال کشور خواهد شد!!! امیدوارم انتخاب درستی داشته باشین!!!!
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۲۵
پاسخ
7
20
ولی۴+۶
از تموم استقلالی ها که کنار ما پرسپولیسی ها ایستادن و دوست ندارن برانکو به تیم ملی بره و پرسپولیس ضعیف بشه تشکر میکنم
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹:۰۷
پاسخ
5
19
Miladfarzad
بهترین خبر میتونه این باشه که شما ب قانون احترام بذاری و از ریاست فدراسیون کنار بری واقعا اعصاب خردکنی شده این عشق به خدمت‌(بخونید عشق به ریاست) شما
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۵۴:۵۱
پاسخ
6
13
تیراختور از روز اول تا الان کابوس شماست
۱ ماه پیش میگفت تا چن روز آینده سرمربی انتخاب میشه آقای تاج خوبی شما؟؟؟؟؟؟؟تیم ملی کشورمون بی کس و کار شده و عین خیالتم نیست و فقط به فکر میز و صندلیتی،دریغ از یه کار درست و حرفه ای و حساب شده،حالا میفهمم چرا آقای کیروش اونهمه مجبور بود بجنگه حتی لباس.
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۸:۴۱
پاسخ
11
11
عشقممم نیمار
همه تیمای ملی ..دیدار دوستانه برگزار کردن ..وحتی کیروش جوون هم تیم ملی پیدا کرد ..اما همچنان ..تیم ملی ما ..بدون مربیه!!... جالبه!!:-) همیشه یه قدم عقبیم ..حتی در پیشرفت !!! :-P
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰:۳۶
پاسخ
15
9
هوادار واقعی
ببینید چقدر کار داشته و سرش شلوغ بوده کولینا را دعوت کرده بعد رفته سر تمرین تیم امیدشان براشون آرزوی موفقیت کرده ... وای من اگر اینکارها را انجام بدم یکسال استراحت میکنم دیگه مگه میشه کار انجام داد . از روزی هم که آقای کفاشیان رفته ایشون کارش اینجوری زیاد شده . آقای تاج عجله نکنید بزارید با آرامش و بعد از اینکه خیالتون از تیم امیدتون راحت شد کولینا هم سالم رفت کشورش مربی را انتخاب کنید .
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۹:۱۶
پاسخ
3
9
ققنوس سرخ
خبر خوبت میتونه این باشه که هرچه زودتر زحمتو کم کنی!!!
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵:۰۱
پاسخ
19
108
قرمز برنگ خونم
شک ندارم این وعده وعیدها پوچ وتوخالی وجهت انحراف افکار مردمه وگرنه کیه که ندونه حداقل ۶ماه دیگه طول میکشه تاحضرت عالی ازخواب خرگوشیتون بیدار شین ازنحوه جورکردن حریف تمرینی برای تیم ملی بیلان کاری شما آشکاره دیگه لطفا بس کنید کمتر مردم روفریب بدین جناب رییس
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲:۵۹
پاسخ
6
119
فوتبالی-قدیمی
به احتمال فراوان مربی تیم ملی از بین مربیهای پرسپوبیس، استقالا و تراکتور خواهد بود و باز هم به احتمال زیاد مربی ای که بتونه تیمش رو قهرمان کنه. با وجود این مربیهای مطرح که فوتبال ایران رو هم خوب می شناسن، خیلی مسخره هست که سراغ مربی دیگه ای برن و قطعا هم این کار رو نخواهند کرد.
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳:۱۵
10
3