توضیح علی کریمی درباره تصمیمش برای نرفتن به ورزشگاه

توضیح علی کریمی درباره تصمیمش برای نرفتن به ورزشگاه

20437
16:18
21 شهریور 1398
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپیدرود درباره تصمیمش برای نرفتن به ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، علی کریمی گفت: پُستی که در صفحه شخصی‌ام گذاشتم تصمیمی بوده که از قبل برای نرفتن به ورزشگاه برای مدتی گرفته بودم و همچنان روی تصمیمم هستم.

وی ادامه داد: اینکه بعضی‌ها در فضای مجازی تعابیر دیگری داشته‌اند به خودشان مربوط است. من هیچ‌کس را به این کار دعوت نکردم و  همان طور که گفتم تصمیم شخصی خودم است.

2051

نظرات کاربران
Amir
چرا بعضیا میان جو سازی میکنن که حرفش درسته یا غلط علی کریمی میگه نظر شخصیش رو گفته اگه کسی مخالفه میتونه بره ورزشگاه خب کسی جلوشو نگرفته ، هرکی یه دیدگاهی داره ، تمام
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹:۳۸
پاسخ
10
87
علی666
بخدا من مخالف حضور بانوان در استادیوم نیستم....اما خواهشا عقلانی و به دور از احساس تعصب فکر کنید..شما بچت میبری ورزشگاه نود دقیقه گوشش می گیری فحاشی ها رو نشوه گوش خانم راچجوری میگیری؟؟؟؟مسخرس بگی خانما بیان فحاشی نمیشه....اونی که فحاشی میکنه ذات درستی نداره پس جنس ادما براش فرق نداره.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹:۱۵
پاسخ
266
71
طلوع سرخ
دقیقا. با شما موافقم. من هم مخالف ماهوی حضور بانوان در استادیومها نیستم، که اتفاقاً محسناتی هم داره؛ اما درحال حاضر شرایط ورزشگاهها مناسب حضور ایشان نیست؛ نه به لحاظ نرم افزاری، نه سخت افزاری. خانمها میتوانند در بازیهای خانمهای دیگر در تمام رشته ها، که اتفاقاً بسیار هم مشتاق حضور تماشاچی هستند، یا مسابقاتی همچون والیبال حضور داشته بعنوان تماشاگر حضور داشته باشند، تا زمان ترمیم و تدارک زیرساختها، همچنین تدابیری برای اصلاح یا کنترل عدۀ قلیلی تماشاگر ضعیف به لحاظ فرهنگی و تربیتی. به امید اینکه آن روز دور نباشد...
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۰۵
87
12
محمد
بچه نباید فحش بشنوه چون عقلو شعورش به اون حد نرسیده که خوب و بدو تشخیص بده. گوش خانمارو چرا باید بگیریم؟! اصلا گیریم فحشی هم داده بشه چرا آقایون باید بشنون خانوما نه؟!
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۳۶
15
99
پارسا 1989
شما مگه میتونی یه خانم رو از رفتن به صفحات مجازی منع کنی ؟ فحش های توی کامنت ها از فحش های استادیوم خیلی بدتره یه مدت بگذره عادی میشه و حجم فحش ها هم کم میشه یه روح تازه وارد ورزش میشه
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۵۲
8
98
پرسپولیس محبوب دلها
تو فکر کردی این ادمای تو استادیوم از یه کشور دیگه میرن ورزشگاها نه عزیزم همین مردم عادی کوچه خیابونن خانواده ها برن ورزشگاه جو درست میشه مثل باقی جاها که خانواده ها میرن
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳:۴۸
5
89
مسعود گل باشی
مردای ایرانی اینقدر غیرت دارن که جلو زن فحش ندن
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۵۵
13
79
محمد پرسپولیسی
علی جون اگه خانوما برن ورزشگاه یا بچه تو ورزشگاه باشه مطمئنا تغییر ایجاد میشه و دیگه از این شعارا رو شاید تو ورزشگاه نشنویم.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵:۵۳
4
72
ایلیا
یک مثالی بزنم امیدوارم درک کنی و بفهمی،، شما وقتی بدونی مادر و خواهرت یا حتی همسرت تو ورزشگاه هستند حتما فحش نمیدی و مواظب هستی دوستان و دیگران هم فحاشی نکنند . مثال زدم منظورم این نیست شما فحاشی میکنید
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸:۲۶
5
70
کیروش کبیر
اگه امثال مهرداد میناوند، سپهر حیدری یا محسن خلیلی چنین حرفی رو میزدن مطمئن بودم هدفشون فقط اینه که استقلال نتونه از میزبانی دربی استفاده کنه. ولی علی کریمی مثل مجتبی جباری، و پیشکسوتانی مثل علی پروین، منصور پورحیدری و ناصر حجازی اسطوره های فراباشگاهی هستن.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲:۵۵
پاسخ
23
218
ایمان۰۴
خوبه آدم یه کاری رو نکنه یا اگه کرد تا آخرش بره
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۰۹
پاسخ
15
136
عشق شازده
علی فقط کریمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۴۶
پاسخ
33
165
ایلیا
زنده باد علی کریمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳:۲۲
پاسخ
22
154
آنفیلدی های وطن
بهترین کارو میکنی جادوگر افرین برشما
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵:۵۴
پاسخ
18
147
پسر کورد
عجیب اینبار علی کریمی از ایموجی تو متن هاش استفاده نکرده
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۵۶
پاسخ
90
39
FarZaDZB
علی فقط کریمی اسطوره ای از جنس مردم ♥
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۵۳
پاسخ
22
142
mahsa
دمت گرم
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱:۴۲
پاسخ
19
114
سعید
علی فقط کریمی عشقی علی آقا
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴:۲۸
پاسخ
8
131
استقلال نه قهرمان اسیا شده نه ای اف سی قانون ستاره داره
استقلالی ها لطفا ضعف خودتون در پر کردن 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه بعدا به پست آقای علی کریمی مرتبط نکنید! استقلالی ها اگر کم آوردید می تونید از ژاپنی های مقیم تهران یا در صورت عدم کفایت ژاپنی ها حاضر در تهران جهت پر کردن ورزشگاه از چینی ها استفاده کنید.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۲:۳۲
پاسخ
62
109
ارتش ۸۰ میلیونی
ملاحظه فرمودید سطح فرهنگی برخی ها را یکی ایشان با این طرز برخورد
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۳:۵۰
6
19
علیرضا م.
همچنان یک سلبریتی جوگیر پرحاشیه! این دم‌دمی مزاج بودن از زمان بازیش بوده و همچنان هم هست! اونجا جلوی پیشرفتش رو گرفت، کاش خودش رو اصلاح کنه تا اینجا لااقل به جاهای بالاتری برسه. آخه لازم نیست هر خبری رو بدون اینکه بدونیم چقدر درسته و اصلش چیه سریع نشر بدیم و تازه روش اظهارنظر هم بکنیم!
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰:۱۱
پاسخ
176
35
طلوع سرخ
احسنت به این فهم و درایت!
۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۵۸
15
16
بعضیا بهش میگن پرسپولیس ما بهش میگیم زندگی
عشقی علی آقااااا. خدا شمارو اول برا خانوادت و بعد برا هوادارا نگه داره. اسطوره به معنای واقعی کلمه.
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۱۹