تکسیرا: قلعه‌نویی نمی‌خواست در این سیرک شرکت کند

تکسیرا: قلعه‌نویی نمی‌خواست در این سیرک شرکت کند

10712
19:42
18 آذر 1397
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی دانم چرا بازیکن برزیلی ما مقابل پرسپولیس اخراج شد، شاید خونش به جوش آمد و کارت قرمز گرفت.

به گزارش وبسایت نود، تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از اینکه حرفی بزنم باید بگویم قرار نبود من اینجا بیایم. قرار بود سرمربی ما که رهبر تیم است در اینجا شرکت کند ولی متاسفانه فوتبال ایران به یک سیرک تبدیل شده که قلعه نویی هم نمی خواست در این سیرک شرکت کند. امروز بازی را دیدید. هواداران ما را دیدید که تا آخر به ما کمک کردند. هر دو تیم خوب جنگیدند.

وی ادامه داد: فوتبال ایران به این شرایط نیاز دارد. در هر دو نیمه هر دو تیم خوب درگیر شدند. هر کسی کمترین اشتباهی می کرد می توانست برنده باشد. هر تیمی اشتباه می کرد بازنده بود. هر دو تیم کمتر اشتباه کردند. در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم اما پنالتی گرفته شد که توپ به دست بازیکن ما خورد اما قبل از آن را آنالیز کنید تا ببینید خطا شد یا نه.

مربی سپاهان تاکید کرد: به هر حال چیزی از ارزش های ما کم نشده و در جایگاه اول هستیم. الان شرایط طوری است که انگار یک تیم یک طرف است و ۱۵ تیم دیگر طرف دیگر هستند اما سپاهان هنوز زنده است. چه در خانه و چه بیرون از خانه که از ما حمایت می کنند و تا آخر می جنگیم.
مربی تیم سپاهان درباره واژه سیرک که برانکو چند ماه قبل گفته بود تصریح کرد: قبلا دیدید یا شنیدید. خودتان جواب خودتان را بدهید. اول صحبت هایم گفتم که مربی ما ناراحت است. بیایید این چیزها را پاک کنیم تا اختلافات حل شود.

تکسیرا در پاسخ به این سوال که آیا به کنفرانس خبری باید گفت سیرک هم افزود:مگر این حرف را ما زدیم؟ با همه احترامی که برای شما قائلم فکر کنم اشتباه متوجه شدید. ما اینجا هستیم تا به شما احترام بگذاریم. برای احترام به شما اینجا هستیم چون شما برای ما مهم هستید.

وی درباره اینکه چرا بعد از گلی که زدید عقب نشستید هم تصریح کرد: باید موضوعی را بگویم. شما (خبرنگار سوال کننده قبلی) به همکاران تان بی احترامی کردید. آنها سوال های خوبی درباره فوتبال می پرسند اما شما این کار را نکردید. درباره سوال همکار شما باید بگویم که بعد از گلی که زدیم نه بخاطر خواست بازیکنان یا مربیان بلکه تیم حریف به دنبال گل زدن بود و مهاجم اضافه کرد. ما به همین دلیل باید عقب نشینی می کردیم. این موضوع را باید بررسی کنیم. مربی همیشه به بچه ها می گوید که وقتی گل می زنیم باید سریعا به دنبال گل بعدی باشیم. باید ذهنیت بازیکنان را عوض کنیم. همیشه این اتفاق نمی افتاد. این طور نیست که ما نخواهیم بلکه تیم حریف این اجازه را به ما نداد.
مربی تیم سپاهان درباره اینکه کی‌روش چرا اخراج شد ادامه داد: من هم نمی دانم. به کی روش گفتیم با کسی درگیر نشود اما برخی مواقع در بازی‌های حساس مثل امروز که دربی ایران است خون بازیکن به جوش می آید چون دوست دارد ببرد و شاید به همین خاطر کنترل بازیکن از دستش خارج شود.

1004

نظرات کاربران
داوود
جالبه پرسپولیسا میگن تیمشون حاکم مطلق بازی بوده.. حقشون برد بوده و از این حرفا.. ولی بعد بازی دربی پارسال که 1-0 بردن یا بازی با الدحیل تو تهران اومدن گفتن دفاع کردن خوبم یه تاکتیکه و مالکیت مهم نیست و از این حرفا.. خوبه بازم تیمتون این فصل با دفاع تا اینجا نتیجه گرفته.. ولی خب دفاع بقیه تیما میشه ضد فوتبال و بی تاکتیکی...
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸:۳۸
پاسخ
83
65
Tractooor
با اینطور حق خوری ها تراکتور و سپاهان و استقلال قهرمانی نمیخواد،قهرمانی مال فرانکو که بازم کولی بازیاش نتیجه داد و طرفدارای ۴۰میلیونیشون،ما مردونه میجنگیم و رقابت میکنیم و کری میخونیم.همین.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵:۲۶
پاسخ
140
110
امیر ۶
تراکتوری دو هفته قبل یادته همین پرتغالی در مورد مدیر تیمتون چی گفت؟
۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹:۴۴
21
64
مسعود گل باشی
دیگه کاریش نمیشه کرد ولی خود شما هم تیمت با داوری اینجاست
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵:۰۴
پاسخ
37
100
فرهاد
خدائیش بدون آنکه بهانه بیاورد ، زمین و زمان را مقصر بداند ، نتیجه بازی را گردن داور و کمک داورها بیندازد ، به حریف توهین کند یا بازی خوبشان را تحقیر و تخطئه کند تلاش کرد واقعیات را بگوید ، آفرین به شعور و معرفتت .
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۳۸
پاسخ
68
48
بابک
بازم داور به کمک پرسپولیس و برانکو اومد.جالبه برانکو با پررویی از داورها شاکی هست.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵:۳۷
پاسخ
102
105
زلزله 6 ریشتری سرخ
از اینکه سپاهان 90 دقیقه تو قوطی بود و محرم نویدکیا گفت پرسپولیس بهتر بوده بگذریم اما تمسیرا درست میگه عمرا زور ۱5 تیم دیگه به پرسپولیس برسه نیم فصل دوم و تموم شدن محرومیت و اضافه شدن بازیکنای جدید چه شود به قول معروف واویلا واویلا
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱:۰۳
پاسخ
75
114
TGP
حتما منظورش از سیرک فحاشی، پرتاب نارنجک، حمله به بازیکنان تیم میهمان و... بوده و از شدت خجالت نیامده
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۸:۰۷
پاسخ
49
95
سپاهان
کاشکی پرسپولیس مثل مردا می یومد و امروز بازی می کرد.(یعنی بدون کمک داور و فدارسیون) اونوقت می فهمیدید هیچ عددی نیستید در برابر سپاهان.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹:۱۰
پاسخ
295
250
بیطرف
پرسپولیس و مردانه بازی کردن؟ فکر میکنی که چرا داره هر روز منفورتر میشه؟ هر جا پرسپولیس میره با اجر و فحش ازشون استقبال میشه، چون ناجوانمردانه و با استفاده از رانت و داوری از باخت فرار میکنن و یا میبرن، اون از تراکتور این از سپاهان.. یعنی‌ همش اتفاقیه؟
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۰۵
48
47
ali
چیه تصمیم داری با عشق نیمار رقابت کنی؟؟؟(البته تو پررویی) 90دقیقه تو قوطی بودین واقعا غیر از یک شوت که انصفا خیلی هم قشنگ بود و بنظرم قشنگترین گل فصل هم بود دیگه سپاهان چیکار کرد.بازی با پدیده هم یک گل شانسی زدید رفتین تو لاک دفاعی فکر کردین همه بازیها همینطوری نتیجه میگیرین نه دوست من این تیم پرسپولیسه همین که همون یک امتیازو گرفتین خداتونو شکر کنید.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱:۴۱
25
52
رضاا
ببخشید دیگه سپاهان مثل مرد ۹۰ دقیقه داشت دفاع میکرد تو زمین :) مقابل تیمی که جمعا ۱۱ بازیکن فیکس داره و جایگزین براشون نداره ولی سپاهان یه تیمم رو نیمکتش بود بازم رفاع میکرد من از شما معذرت میخوام :)
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴:۳۴
44
90
زانیار
تو قوطی بودید واسه همینه سوختید :)
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۰:۰۷
44
76
ایلیا
حالا مگر خودتان عددی هستید؟
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۳:۱۰
30
63
۶در۴تقلال
کاش مثل مردمان شهرخوب اصفهان مهمان نوازی میکردین وناجوانمردانه به اتوبوس بازیکنان حمله نمیکردین وتیم بکش زیرش واوت دستی چیزی برای گفتن نداشت
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۵۱
39
75
حمید
نارنجک ها همه به بازیکن قبل بازی حمله به اتوبوس قبل و بعد بازی دقیقا از کدوم مردونگی حرف میزنید؟پرسپولیس هم تو اسیا هم تو لیگ مردونگیشو نشون داده شما برید باپرچم ژاپن خوش باشید حرف از مردونگی نزنید
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱:۴۹
29
72
رضاSh
اینو ببین چی میگه.یعنی منطق کلا زیر سوال رفت.قلعه نویی خودش یه چیز میگه و دستیارش یه چیز.هوچیگری بسه.تیمت 90دقیقه دفاع کرد.ما هم میدونیم یه تیم یه طرفه و همه تیمای دیگه یه طرف دیگه.پرسپولیس رو از هر جهت مورد حمله قرار میدن ولی بیاید و بگید به کدوم تیم داره کمک میشه و در حق کدوم تیم اجحاف میشه؟اخه بگید پرسپولیس چه کمکی دیده؟به خدا اگر یه مورد بگید من فوتبال رو کنار میزارم و دفعه دیگه توی این سایت و هیچ بحث فوتبالی وارد نمیشم.به جای هوچیگری برو به تیمت کمک کن همین امروز یه پنالتی پرسپولیس سوخت.هوادارن سپاهان همش فحش میدادن و نارنجک پرت میکردن.ولی همه اینا تقصیر پرسپولیسه چون بزرگه و همه تیمای دیگه به اندازه نصف پرسپولیس هم عظمت و بزرگی ندارن زنده باد پرسپولیس بزرگ
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹:۰۲
پاسخ
159
226
سجاد
با عرض سلام خدمت دوست عزیزمون لازم شد چندتا مورد رو بهشون یادآوری کنم هرچند کسی که نخواد قبول کنه نمیکنه دوست من وقتی تیمت جعل کرد و از بازیکنی که مال تیم دیگه بود استفاده کرد ینی بازیکن غیر قانونی که اگه هر جای دنیا بود باید اون بازی هایی که طارمی توش بازی کرد 3-0 میشد و با حساب کتاب ساده و کسر امتیازا هم قهرمانی ازتون گرفته میشد هم میرفتین دسته پایینتر اما هیچکدوم اجرا نشد خیلی از دوستای پرسپولیسی میگن اگه باید میرفت پایین تیممون پس چرا نرفت میدونید چرا چون شاکی نداشت چون همه تیمهای رقیبتون مستقیم و غیر مستقیم زیر نظر دولت هستن و هیچکدوم اجازه اعتراض و شکایت رسمی نداشتن که اگه رقیب مستقیمتون شکایت میکرد الان اوضاع فرق میکرد توی قضیه ریزه اسپورت که ریس جمهور خودش مستقیم با اردوغان مذاکره کرد اینم که هی میگید محروم و دستان بسته بخار جعلتون بوده که فیفا محروم کرده که اگه اونم دست خودیا بود سمبل میشد باز بگم یا کافیه؟؟؟ یعنی خدایی اگه اینهمه گندکاری برای تیمهای دیگه اتفاق میوفتاد باز با همین دید به قضیه نگاه میکردین؟خوبه آدم در کنار تعصب یکم منطق هم داشته باشه حساب کنید که اگه همون اول باهاتون برخورد میشد الان نه دوتا قهرمانی لیگ و ستاره داشتین نه فرصت رفتن به فینال آسیا دیگه گذشته ها گذشته همه اینا مبارکتون باشه اما خدائی دیگه همه چیزو منکر نشین ادمین جان خوبی ببخشید زیاد شد
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳:۰۹
68
34
یلدا
دقیقا درست گفتی. یه پرسپولیسی داریم که یک سال بازیکن جدیدی نگرفته و پونزده تیم با کلی هزینه و رسانه و روزنامه که میخوان شکستش بدن اما تا الان نتونستن...
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۲۷
پاسخ
162
180
۷تراختور
سیرک داره تعلیق میشه، بازم پیروزیچی ها از رو نمیرن و فرافکنی را در دستور کار خود قرار داده اند.
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴:۴۴
پاسخ
128
125
پرسپولیسی از تبریز
تو که بعد از منچستر اولین چقدر رو داری دسته یکی
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۰:۰۵
23
45
امیر آبی
امیر قلعه‌نویی واقعا مربی باهوشیه... اینکه به نشست خبری نیومد و تنها اون پیام رو فرستاد عالی بود... خخخ
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹:۳۱
پاسخ
102
112
hamed hamedi
حالا اگر بازی مقابل آقای شفر بود آقای قلعه نویی میومد کلی اعتراض میکرد!! ایشون ظاهرا نخواستن خودشون رو در برابر تماشاگران پرسپولیس و برانکو قرار بدن!! واقعا متاسفم!
۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸:۱۷