تیام بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال شد

تیام بهترین بازیکن دیدار استقلال - الهلال شد

5027
21:27
01 اسفند 1396
مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار با الهلال انتخاب شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار با الهلال انتخاب شد.

به گزارش وبسایت نود، هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه با دیدار تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان به میزبانی عمان پیگیری شد که این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار مامه تیام که گل استقلال روی شوت او و پس از برخورد با پای مدافع الهلال به ثمر رسید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

1004

نظرات کاربران
Tractooor
قطعا خیلی بهتر از این هم میشه تبریک به استقلال هم بخاطر کم کردن روی عربا و هم بخاطر بازیکنی که گرفتن.ولی شک ندارم چند بازی که بگذره برای کل تیمها مشکل ساز میشه.
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۴:۴۶
پاسخ
1
23
سامان استقلالی
مستاجرخداالان همه ی کامنت ها رومیخونه ولی نمیدونه چه بگه خخخخخ
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۵:۵۶
پاسخ
1
27
M.Z
هزاران درود و تبریک ، به جوونای باغیرت آبی پوش
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۰:۴۱
پاسخ
1
17
Shahrad
وختی یوونتوس به بازیکنی نیم نظری داشته باشد، کم تر از این هم انتظار نمی رفت. تیمِ تاج شوخی ندارد!
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۱:۴۹
پاسخ
0
41
پاس ن هتریک
مبارکشون باشه بردشون:)
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۶:۵۷
پاسخ
3
72
تاج کبیر
انشاالله به امید پیشرفت این بازیکن و گل زدن تو دربی امروز که ترکوند
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۶:۵۴
پاسخ
1
88
کاکو شیرازی
به نظرم هنوز آماده صد در صد نیست ولی خیلی بهتر از قبل داره بازی میکنه
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۶:۰۸
پاسخ
1
91
اس
حقش بود
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۵:۳۵
پاسخ
2
80
محمد استقلالی
بیرانوند چی؟؟ ببخشید یارم نبود اون بهترین چالش مانکن دنیاست
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۳:۴۹
پاسخ
2
117
farhad
توپ نگه داشتنش معرکس ولی حیف که انگار گلزن خیلی خوبی نیست ولی همینکه توپو عالی نگه میداره و میرسونه به بازیکنای کناریش برای گل زدن به اکثر تیما کافیه.
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱:۱۷
پاسخ
5
110
جعل پولیس
بدون شک بهترین بازیکن زمین سرور جپاروف بود... بی نظیرررررره این فوتبالیست! استقلال غول آسیا و ایران...
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰:۱۲
پاسخ
4
149
کاکو شیرازی
باید بیشتر تمرین کنه .. در عوض اونور هم بونجاح بهترین بازیکن شد عمر خربین امسال. کارخونه تولید بهترین بازیکن آسیان دوستامون :))
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۸:۱۸
پاسخ
6
130
میلانی اصیل
جوک فصل لیگ قهرمانان!بهترین بازیکن همونی بود که گل بخودی زد!
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۸:۰۴
پاسخ
148
12
Amirsadr
یک مقدار عجول و سرپایین بازی میکنه.فکرکنم خیلی مونده تاراه بیفته .جایگیریش بدنیست بتونه مسلط بازی کنه بهترمیشه.
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۵:۴۰
1
44
cr7
کی میشه از دست این afc استقلالی راحت بشیم خدا میدونه