تیم ملی باز هم رکورد شکست

تیم ملی باز هم رکورد شکست

19519
18:00
22 دی 1397

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی ایران در طول تاریخ جام ملتهای آسیا رکوردهای متعددی را به نام خود ثبت کرده است یکی از این رکوردها رکورد بیشترین برد پیاپی در مرحله گروهی است.تیم ملی که از سال 1968 پا به این مسابقات گذاشت از همان بازی نخست، بازیها را با پیروزی آغاز کرد و هر 4 بازی مرحله گروهی در آن دوره را با پیروزی پشت سرگذاشت.در جام ملتهای آسیا در سال 1972 و 1976 نیز در هر دوره تیم ملی در مرحله گروهی 2 بازی انجام داد که در هر 2 بازی تیم پیروز میدان لقب گرفت.
سرانجام روند بردهای ایران در مرحله مقدماتی 1980 متوقف شد و ایران تن به تساوی بدون گل مقابل سوریه داد تا رکورد 8 برد پیاپی در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا به نام ایران ثبت شود. این رکورد تا این دوره مسابقات دست نخورده باقی ماند و سایر قدرتهای آسیا نظیر ژاپن ، عربستان و کره جنوبی نتوانستند به آن برسند تا اینکه تیم ملی ایران با پیروزی در 2 بازی نخست خود در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا 2019 توانست رکوردی را که به نام خودش ثبت بود ارتقا دهد.
تیم ملی آخرین دیدار گروهی خود در جام ملتهای آسیا 2007 را برابر مالزی با پیروزی پشت سرگذاشت.پس از آن در جام ملتهای 2011، تیمهای ملی عراق، کره شمالی و امارات را شکست داد و در جام ملتهای 2015 نیز در مرحله مقدماتی تیمهای امارات، قطر و بحرین مغلوب ایران شدند تا ایران به رکورد 7 برد متوالی دست پیدا کند.


درجام ملتهای آسیا 2019 قرعه مناسبی را در 2 دیدار نخست نصیب ایران شد و تیم ملی با 2 پیروزی متوالی برابر یمن و  ویتنام رکورد تاریخی خود را بهبود بخشید.پیروزی مقابل عراق در آخرین بازی مرحله گروهی این دوره از این نظر حائز اهمیت است که نه تنها می‌تواند این رکورد را برای ایران ارتقا دهد بلکه فرصت بهبود آن را برای دوره بعدی حفظ کند. کره جنوبی در حال حاضر در 6 بازی اخیر خود در مرحله گروهی به پیروزی رسیده و در صورت توقف این روند، ممکن است این رکورد توسط این تیم تهدید شود.
60610
 

نظرات کاربران
امیر حسین
به امید خدا عراق رو هم می بریم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹:۴۴
پاسخ
4
117
کی بود کی بود من نبودم
هر وقت صحبت رکورد شکنی کیروش میشه، سر و کله برانکو پیدا میشه و یه چیزی میگه و دعوا درست میکنه.حالا ببینید توی این یکی دو روز منتظر حرفای برانکو باشید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۷:۲۷
پاسخ
105
205
بهنام
رکورد خوبه ولی قشنگش اینکه جام هم بیاره.
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۴۷
18
66
بعدمنچستر اولیم
برانکو شده کابوس شباتون خخخ
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۳۷
97
76
Amirhossein
برو یه سر رکوردایی رو که برانکو تو پرسپولیس شکسته نگا کن بعد بیا کامنت بده ببخشید یه خورده زیادن حوصله تایپ کردن ندارم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۵۵
82
67
دبل.۶::::::۶+۶
زمانی شیرین و لذت بخش میشه این رکوردها .که انشاالله همراه با قهرمانی باشه ....❤❤
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۰:۴۳
پاسخ
12
176
شازده آبی
میبینم که درباره تیم ملی هم نظر دارین!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۴۱
39
51
LOGAN
ایشالله که عراق رو هم میبریم و به ۱۰ برد پیاپی میرسیم و سرگروه میشیم به امید قهرمانی
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶:۲۲
پاسخ
8
152
دوچرخه سواران
مهم قهرمانیه .اگه نشیم این آمار هیچ فایده ای نداره.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳:۵۲
پاسخ
33
109
امیر رحیمی
این رکورد توی این جام با خود کیروش ادامه پیدا میکنه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹:۴۸
پاسخ
18
113
شازده آبی
آقاجون از موفقیت ها و رکورد شکنی تیم ملی ننویسین ::::: یه نفر خیلی غمگین میشه ::::: ««ب» «ای» غمگین ::::: آخی واقعا دلم ب حالش میسوزه :::::: اگ ب تیم عراق با مربی گری دوستشم سه تا بزنیم :::: مچکرم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۴۴
پاسخ
60
113
میثم
خخخ چه بوی سوزشی میاد،کلا کامنتاتون درمورد سرورتونه خخخ
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۱۲
56
39
شهربابک
این رکورد با مربی های قبلی حفظ شده پس این رکورد کیروش نیست ۶۶۶تایی خور اسیا
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۵۶
57
34
محسن
انشالله با در هم کوبیدن عراق هم رکوردمون بهبود می بخشیم هم انتقام دوره قبل میگیریم ازشون .
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۲۲
پاسخ
8
113
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
مطمئنم آقای کیروش عزیز دلمون قصد داره مهر باطل بکوبه به حرفای بزدلهایی که همش تیم ملی رو تحقیر کردن،با سمپاشی قصد داشتن سرمربی تیم ملی رو از چشممون بندازن و چشم به جایگاه کیروش داشتن،کارنامه ی خودشونو فراموش کردن که چه بلایی قبلا خودشون سر تیم آورده بودن،ولی الان تقریبا همه جای دنیا در تورنمنت های مهم اسم ایران و کیروش با صدای رسا به گوش همه میرسه.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳:۳۵
پاسخ
41
101
طلوع سرخ
مثه شیشتقلال که همه تو آلمان درموردش صحبت میکنن و بازار بایرنیهارو کساد کردن؟!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۰:۲۴
43
36
حسین
بگم الرحمان بیاد؟
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲:۵۶
23
33
آبی دل
برانکو روزهای دشواری رو داره تجربه میکنه،،با قهرمانی ایران این سختی ها به اوج خودش میرسه،،زنده باد کیروش،،خخخخخ ادمین جان ممنون
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۳۰
پاسخ
43
95
تیـــــــــــم مــلـــــــــی هجومی 99
چه ربطی داره؟ کی روش دو تا شیرینی به ما بدهکاره یکی قهرمانی و جام اوردن دوم رفتن از ایران وپایان دادن به بد اخلاقی ها .همینکه الان شما علیه برانکو کامنت میذاری یعنی کی روش حرفه ای نبوده که تیم ملبی رو با باشگاه درگیر کرده
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۳۳
48
21
آریا
خلاصه که روزهای سختی رو داره میگذرونه،،ایران قهرمان بشه چی؟؟خخخخ ادمین جان ممنون
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۳۲
پاسخ
27
45
عارف 2000
اینا مهم نیست فقط برای دلخوشی خوبه، مهم اینه که تیم کیروش جلوی تیمای قوی تر اتوبوس دو طبقه پارک میکنه. ادمین لطفا بچاپ
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۴۰
پاسخ
75
29
پرسپولیس شعبه دیگری ندارد
این رکوردها زمانی ارزش داره که به قهرمانی منتهی بشه.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۰۸
پاسخ
35
44
یه پرسپولیسی
با برانکو خوب باش و بازارگرمی نکن....میدونین مخاطبم کیه.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۱:۰۹
پاسخ