تیم ملی فوتبال وارد اردن شد+عکس

تیم ملی فوتبال وارد اردن شد+عکس

4179
19:43
21 آبان 1398
تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عراق لحظاتی قبل وارد امان شد.

به گزارش وب‍سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی قبل وارد فرودگاه امان اردن شد.

گفتنی است؛ دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن در حالی برگزار می شود که با اعلام فیفا کریشناتا پریرا از کشور سریلانکا قضاوت این بازی را برعهده دارد.

4416

نظرات کاربران
پدرام استقلالی
ببینیم ویلتموس تو اولین بازی حساسش چی میکنه
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۲:۴۳
پاسخ
3
27
TT فراتر از باشگاه ✔
تنها شانسی که آوردیم اینه بازی اردنه تو فضای عراق امکان برد وجود نداشت ، قشنگ بازی ذوب یادمه که همه استادیوم دنبال حواشی بودن
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰:۲۳
پاسخ
5
32
شاهین
موفق باشید و باعث شادی ما بشید.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۰:۲۲
پاسخ
2
28
محسن استقلالی
من خودم به شخصه مسعود شجاعی رو دوست دارم و شخصیت و بازیش رو دوست دارم ولی الان که در تاکتیک تیم ملی نیست و از تجربش هم استفاده نمیکنیم و بعضا بعنوان بازیکن تعویضی بازی میکنه - خداوکلیلی بهتر نیس فرشید اسماعیلی روی فرم و یا بازیکن جوون دعوت شه که کارایی داشته باشه؟!! ( بازی عراق بازی میکنه و پاس گل میده :))) .... )
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۴۷
پاسخ
16
28
مهدی
با اینکه تیم ملی بدون کی روش کبیر برام حس و حال سابق رو نداره و هویت و شخصیت خودش رو از دست داده با این حال برای تیم ملی کشورم برای بازی پنجشنبه آرزوی موفقیت و پیروزی رو دارم.
۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷:۰۸