تیم منتخب سال مشخص شد؛  با مسی، بدون صلاح!

تیم منتخب سال مشخص شد؛ با مسی، بدون صلاح!

13325
23:13
02 مهر 1397
مسی اگرچه در بین نامزدهای نهایی بهترین بازیکن نبود ولی در تیم یازده نفره قرار گرفته و جای صلاح را پر کرده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مسی اگرچه در بین نامزدهای نهایی بهترین بازیکن نبود ولی در تیم یازده نفره قرار گرفته و جای صلاح را پر کرده است.

به گزارش وبسایت نود، روز دوشنبه مراسم بهترین های فیفا در سال ۲۰۱۸ (The Best Fifa Awards ۲۰۱۸) در سالن رویال فستیوال لندن برگزار شد و طی این مراسم، تیم منتخب سال 2018 مشخص شد. این جایزه توسط رونالدینیو و میشائیل بالاک اهدا شد. در این لیست یازده نفره، مسی و رونالدو حضور دارند، اگرچه هیچ یک در مراسم حاضر نبودند تا جایزه شان را بگیرند. مسی که در بین نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال قرار نداشت، در این تیم یازده نفره حضور دارد ولی صلاح که در بین سه نفر نهایی بود، در این تیم جایی ندارد.

این یازده نفر از میان 55 نفری انتخاب شده اند که در لیست اولیه قرار داشتند. این ۵۵ نفر براساس عملکردشان در بازه زمانی ۳ جولای ۲۰۱۷ تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸ قضاوت شده اند. در این لیست نام ۵ دروازه بان، ۲۰ مدافع، ۱۵ هافبک و ۱۵ مهاجم دیده می شد.

با توجه به این که رونالدو دیگر در این فصل در رئال مادرید حضور ندارد، این بار ترکیب بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا، در اکثریت نیست. از میان دو غول اسپانیایی تنها پنج بازیکن در این تیم دیده می شوند.

از نکات جالب دیگر این تیم، عدم حضور کورتوا در تیم منتخب است، او اگرچه جایزه بهترین دروازه بان را بدست آورد ولی در ترکیب تیم منتخب جایی نداشت.

دیوید دخیا

دنی آلوز - رافائل واران - سرخیو راموس - مارسلو

لوکا مودریچ، انگولو کانته، ادن هازارد

کریستیانو رونالدو - لیونل مسی - کیلیان امباپه

1878

نظرات کاربران
شیش
فاز فیفا چیست؟ (۲۰ نمره)
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳:۲۲
پاسخ
0
39
حامد مسی عشق آرژانتین
خدا هرچه سریعتر فیفا و رای دهندگانش رو شفا بده، خودشم شفای خفن و قوی. اینا دیگه کی هستن خدا وکیلی
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۸:۱۵
پاسخ
3
90
....
The best داره با مراسم بهترین های لیگ خودمون سر بدتر بودن رقابت می کنه.
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۱۹:۴۴
پاسخ
3
88
پویا
خدایی خودشون مسخره کردن یعنی چی؟؟؟ دخئا و تیبو کورتوا هم همینطوری شد بهترین دروازه بان سال فیفا قرار نگرفت داخل لیست خداایی خنده دار هست.....باز صد رحمت به مراسم های خودمون :¥ ادمین لطفا بچاپ
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۹:۲۹
پاسخ
6
71
رائول
واقعا تیم منتخب امسال مسخره ست، دنی آلوز امسال کلا مصدوم بود و بازی نکرد، حتی جام جهانی هم نبود، سرخیو راموس و مارسلو با اشتباهات شون از عوامل اصلی نابودی اسپانیا و برزیل در جام جهانی بودن، آخه مسی امسال کدوم جام معتبر و بین المللی رو برده (خخخ البته به جز کوپا دل ری) محمد صلاح نیست !!!!!!!!!!!!!!
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۷:۱۱
پاسخ
75
45
علیرضا
دگ باید ببخشید لالیگا خیلی معتبر نیست, میگیم رسیدگی کنن
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۵:۲۴
8
34
کریستیانو رونالدو
چرا بهترین دروازه بان (کورتوا) تو تیم منتخب نیست چرا صلاح نیست امشب شبه عجیبیه
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۹:۳۶
پاسخ
7
92
مهران
الوز اخه واقعا خیلی مسخرس کورتوا بهترین گلر بعد تو تیم منتخب نیست صلاح نامزد د بست اونوقت تو تیم منتخب نیست
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۹:۱۲
پاسخ
6
129
میثم
آره حق با توه... بنظرمنم کمی عجیبه که کورتوا و صلاح تو تیم نیستن. میشد دفاعو 3 نفره بچینن و بجای آلوز صلاحو میذاشتن. ولی از طرفی 11 بازیکن همشون خوبن. دخیا درسته جام جهانی بد بود ولی تو منچستر عالی بود. فیفا هم کل سال 2018 رو در نظر گرفته نه فقط جام جهانی. کورتوا که جایزشو گرفت. اگه تو تیم منتخب هم انتخاب میشد یه جورایی در حق دخیا اجحاف میشد. فیفا یه جورایی خواست هوای همه رو داشته باشه و همه یه جایزه ای گرفته باشن ادمین ارادت
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۲:۱۰
16
16
pouya
عوضش الکی جایزه قشنگترین گل سال رو گرفت، جاش تو تیم خالیه ، ولی انصافا جایزه پوشکاش حقش نبود
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۷:۵۸
پاسخ
11
125
مهدی هاتفی
چون جایزه پوشکاش رو دادن به صلاح گفتن بذار مسی که کاندید نشده رو بذاریم تو تیم منتخب تو هم که جایزه ات رو گرفتی دیگه (سازمان لیگ طور)
۰۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۰:۲۷