جامانده‌های تیم ملی/ جلال حسینی و وریا غفوری، غایبان بزرگ

جامانده‌های تیم ملی/ جلال حسینی و وریا غفوری، غایبان بزرگ

49047
14:40
30 اردیبهشت 1397
کی‌روش یک هفته پس از اعلام 35 نفره تیم ملی، فهرستی 24 نفره منتشر کرد. فهرستی که چند غایب بزرگ دارد.

وبسایت رسمی برنامه نود - کارلوس کی‌روش، شنبه‌شب در یک اقدام غافلگیرکننده عنوان کرد که فهرست حاضر در اردوی بعدی تیم ملی امروز اعلام می شود؛ شبی سخت برای ملی پوشان.

به گزارش سایت نود، کی‌روش یک هفته پس از اعلام 35 نفره تیم ملی، فهرستی 24 نفره را منتشر کرد.به این ترتیب مشخص شد 11 نفر از اردوی تیم ملی خط خوردند.

حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ است، این  بازیکن برای رسیدن به آرزوی بزرگشان حداقل باید چهار سال صبر کنند.

 

خط خورده ها

دروازه‌بان‌:

حسین حسینی (استقلال)

کی روش در بازی با ازبکستان از امیر عابدزاده و حسین حسینی استفاده کرد تا هر دو را محک بزند. برخلاف تصورات حسین حسینی خط خورد.

مدافعان:

استیون بیت آشور (لس آنجلس اف سی آمریکا)

در فهرست 35 نفره قرار گرفت اما بدون حضور در اردو خط خورد. به این ترتیب استیون نتوانست دومین جام جهانی‌اش را تجربه کند. محمد خانزاده و رامین رضاییان به او ترجیح داده شدند. پژمان منتظری هم توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد.

جلال حسینی(پرسپولیس)

پذیرش اینکه کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی خط خورده باشد باورنکردنی است. کی روش مجید حسینی را به جلال حسینی ترجیح داد تا همه را شوکه کند.  

وریا غفوری(استقلال)

یک فصل رویایی داشت و باور نداشت که خط بخورد. تصور می شد بازیکن فیکس تیم ملی باشد، اما رامین رضاییان و خانزاده به او ترجبح داده شدند.

محمد انصاری (پرسپولیس)

در اردوی تیم ملی حاضر نبود و واضح  بود در فهرست نهایی قرار نمی گیرد. در پست دفاع وسط، مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری و روزبه چشمی به او ترجیح داده شدند. او در دفاع چپ هم میلاد محمدی و احسان حاج صفی را بالاتر از خود می دید.

 امید نورافکن (استقلال)

در اردوی تیم ملی حاضر نبود، برای پست دفاع چپ میلاد محمدی و احسان حاج صفی به او ترجیح داده شدند.

سعید آقایی (سپاهان)

او هم با وجود حضور در فهرست 35 نفره در اردوی تیم ملی حاضر نبود. برای پست دفاع چپ میلاد محمدی و احسان حاج صفی به او ترجیح داده شدند.

 بازیکنان میانی:

احمد عبدالله‌زاده (فولاد)

با وجود حضور در فهرست 35 نفره در اردوی تیم ملی حاضر نبود و مشخص بود در فهرست نهایی قرار نمی گیرد. در میانه میدان سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی به او ترجیح دادند. روزبه چشمی هم توانایی بازی در این پست را دارد.

 علی کریمی (سپاهان)

مصدومیت به او اجازه نداد تا برای حضور در لیست نهایی شانس داشته باشد. کریمی در جام جهانی 2014 در فهرست اولیه بود اما پس از جام جهانی خط خورد.

سروش رفیعی (الخور قطر)

در فهرست 35 نفره قرار گرفت اما بدون حضور در اردو خط خورد. کی‌روش چندان به هافبک فانتزی اعتقاد ندارد.

  مهاجمان:

کاوه رضایی (شارلروا بلژیک)

در رقابت مهاجمان تیم ملی کاوه رضایی جا ماند. او فصل خوبی در لیگ بلژیک داشت اما در فهرست نهایی جایی به دست نیاورد.

چهار بازیکن از این بازیکنان خط خورده البته به طور کامل جام جهانی را از دست نداده اند و اگر بازیکنی از فهرست نهایی خط بخورد با صلاحدید کی روش می توانند مسافر روسیه شوند. حسین حسینی، جلال حسینی، کاوه رضایی و وریا غفوری در لیست انتظارند.

57189

نظرات کاربران
هومن پرسپولیسی
باورم نمیشه سیدجلال و ووریا خط خوردن ... واقعن سمت راست ووریا با اختلاف زیاد از همه سرتره ...
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۸:۵۴
پاسخ
1
1
Ali
آخرین باری که اشکان دژاگه توی یه تیم باشگاهی بازی کرده کی و کجا بوده
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۸:۴۸
پاسخ
1
0
مسعود گل باشی
این لیست بهترینا برای جام جهانی بدن مگه میشه جلال حسینی وریا محمد انصاری کاوه رضایی دومین لزن بلژیک و حسین حسنی خط بخورن؟
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۱:۳۹
پاسخ
1
2
مهدی
مگه میشه سید جلال و ووریا خط بخورن؟ این تیم ملی ؛ تیم ملیه من نیست بهیچوجه بازیای این تیمو نگاه نمیکنم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۲۹:۴۵
پاسخ
1
2
سیروسم
واقعا روی هیچ اصولی انتخاب کرده چرا باید شجاعی باشه مگه تیم ملی ارث پدر و مادر کسیه؟ دژاگه که اسیب دیهد هست چرا هست ؟ خانزاده بی تجربه عابدزاده و به نظرم پزمان منتطری که اول لیگ اسیب دیده بود خیلی انتخابش به برنامه بوده تعجبم غفوری سیدجلال هست به نظرم این اخرین سال که توی تیم ملیه و باید رفته رفته دیگه شرش کم بشه من بودم میرفتم سراغ ارسن ونگر تا کسی اون رو نخریده باید یه مربی با سبک . کلاس بیاد
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶:۲۴
پاسخ
1
2
مهران
من خودم پرسپولیسی هستم ولی تعجب کردم چرا غفوری خط خورد این فصل خیلی خوب بود در کنار صادق محرمی بهترین های لیگ بودن. چرا سید جلال خط خورد. واقعا سید جلال صخره اس حسنی دروازه بان استقلال هم خوب بود شاید چون بازی های آخر توی ترکیب نبود خطش زد ولی واقعا لیاقت داشت
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۵:۴۶
پاسخ
1
2
فدای سوپرمن
حقته بری جام جهانی هی گل بخوری پژمان و روزبه پنالتی بدن.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱:۰۹
پاسخ
1
3
سیامک
چقدر خوب شد دوستان استقلالی این روز رو دیدن تا بفهمن اگه ما پرسپولیسی ها هم انتقادی به کیروش داریم از غصه خودمون نیست بلکه نگران تیم ملی هستیم وگرنه نمیخوایم برانکو بره تیم ملی و خودمون بی مربی بمونیم !!!
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۰:۱۹
پاسخ
1
1
اگه بیرانوند دروازه بان باشه راحت زمینی گل میخوره. باید مظاهری رو بزاره
کیروش یه چیزی میدونه ولی نیاوردن وریا و جلال به جام جهانی از قدرت ایران کم میکنه. کاوه چرا خط خورد؟!!!!!
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۱:۴۵
پاسخ
1
2
مسخره تر از مستربین این ترکیبه
چرا آقای جلال حسینی نباشه اونوقت آقای خانزاده باشه چرا چشمی باشه ولی غفوری نباشه اینا به کنار اگه خانزاده قرار هست روی نیمکت بشینه سید جلال رو میبرد حداقل خداحفظی کنه ادمین بچاپ
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۰۹
پاسخ
1
1
فامیل کی‌روش
بعد هفت سال هنوز هم نمی‌تونیم به این آدم اعتماد کنیم؟! مشکل از ماست یا اون؟!!!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴:۰۲
پاسخ
1
0
mahdi
واقعا نمی دونم اقای کیروش با چه متر و معیاری سید جلال رو خط زد مجید حسینی که فقط تو دو یا سه تا اردو تیم ملی بوده و بازی با ازبکستان اولین بازی ملیش بوده میره جام جهانی اما سید جلال که بیش تر از صد بازی ملی داره نمیره خانزاده هم که چند تا بازی دوستانه فقط بازی کرده اقای کیروش باید واسه خط زدن جلال حسینی توضیح بده نمیشه که همین جوری بازیکن با این کیفیت خط بخوره حالا که دارم فکر میکنم واقعا میبینم که برانکو و قلعه نوعی حق دارن که به کیروش انتقاد میکنن
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷:۵۵
پاسخ
1
0
Taj kabir
مثل جام جهانی و ملتهای قبلی که نبود رحمتی ضربه زد حالا نبود سیدجلال و وریا به تیم ضربه میزنه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷:۲۴
پاسخ
1
1
سجاد بارسایی
بابا چرا شلوغش می کنین اینا تو لیست رزرون بعدشم شاید نمیخواد کار تاکتیکیش لو بره بعداردوی ترکیه اینارو دعوت میکنه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵:۴۰
پاسخ
0
1
persepolisi-team
بنام حق//چطور پس از کاپیتانواقعی و بحق تیم ملی یعنی سید جلال و از دروازه بان استقلال حسین حسینی اندازه گیری سایز شد در مراسم لباس رسمی تیم ملی؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی سید جلال حسینی برمیگرده؟؟؟؟؟؟ بدون تعصب ب تیمم میگم ارزومونه انشاءلله بازی با ترکیه ؛ تیم ترکیه با تیم اصلیش جلو ایران بازی کنه تا کیروش حالیش بشه دفاع اخر تو ایران در حال حاضر فقط سید جلال است و بس. وریا هم حتما باید باشه ولی خداییش بدون تعصب با انالیز و دبیل براتون ثابت میکنم رضائیان 6دونگ تره از وریا هم تو سانتراش و هم ایستگاهی ها و هم تکنیکش و قدرت ضربه سر زنیش ولی وریا هم باید جزو 23 نفر باشه بااینکه صادقانه صادق محرمی رو از ئریا بیشتر قبول دارم در حال حاضر ولی کار برا صادق تموم شده و فعلا بعد رامین وریا لیاقتش از بقیه بهتره.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷:۲۶