جان باختن کودک ۸ ساله در ورزشگاه آزادی

جان باختن کودک ۸ ساله در ورزشگاه آزادی

13375
23:26
25 شهریور 1398
یک پسر بچه هشت ساله در حاشیه بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی فوت کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار امشب (دوشنبه) تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت های هفته سوم رقابت های لیگ برتر یک پسر بچه ۸ ساله دچار برق گرفتگی شده و فوت کرده است.

اورژانس این خبر را تایید کرده است.

سر این پسربچه که به داربست پشت گیت تکیه داده شده و این داربست به سیم برق وصل بوده که باعث فوت او شده است.

4416

نظرات کاربران
مجید
ما خودمون مقصریم ما نباید بریم ورزشگاها الان مگه هفته دیگه دربی نیست خوب هممون چه استقلالی ها چه پرسپولیسی ها بیایم تحریم کنیم و اصلا ورزشگاه نریم حتی 1 نفرمون وقتی هوادار ها اتحاد داشته باشن و توی ایران کسی ورزشگاه نره اونوقت این اقایون میفهمند یه من ماست چه قدر کره میده وقتی نمیتونند یه بلیط فروشی و استادیوم و برگزاری لیگ رو درست حسابی به عهده بگیرند چرا میشن مسئول الان این بچه 8 ساله چه گناهی داره تهش فردا اعلام میشه داربست مقصر بوده که اونجا وایستاده واقعا متاسفم برای داشتن چنین مسئول و رئیس هایی
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵:۵۴
پاسخ
2
82
hadi99
اصلا برام قابل درک نیست...ینی ک چی سیم برق ب داربست اتصال داشته و برق گرفته!!!تا این ینی تعطیلیم تو مدیریت!!نه میخوام بدونم الان کی پاسخگوعه!!!طفل هشت ساله !!کی میتونه جواب خانوادشو بده!!اون بنده خدایی ک اوردتش ورزشگاه چطوری جواب مادر این بچرو بده..
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۹:۱۴
پاسخ
0
52
کابوسی بنام تراختور
چه تسلیتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جای این بچه رو کی میتونه برا پدرمادرش پر کنه؟؟؟؟؟؟؟امنیت امنیت جناب فتاحی رو هم نمردیم و دیدیم.بسم الله اولین فوتی لیگ
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۷:۴۴
پاسخ
1
55
غــرش طــوفــان زرد
خدا به پدر و مادرش صبر بده.. اینجا چقدر جون انسان هـا بی ارزش شده!!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۴:۵۳
پاسخ
0
58
ماندگار
چه چیزهای عجیبی تو این مملکت اتفاق میوفته!!! خدا به خانواده اش صبر بده، من نمیدونم ما واقعا" کجایییم و چیکار می کنیم، چرا با ندونم کاری و کوتاهی این اتفاقات ساده رقم میخوره؟!!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳:۲۹
پاسخ
0
33
ایمون زائد
خدا بیامرزه و خداوند به خانوادش صبر بده . بازیکنا و کادر مدیریت پرسپولیس باید همگی قدر دانی کنن از خانواده این هوادار . واسه مقصرش فقط سر تکون میدم .
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۹:۴۲
پاسخ
1
28
ارتش جهانی پرسپولیس
کمترین کار استعفا مسئولین و اگه عدالت بخواد رعایت بشه باید مسئول مربوطه رو زندان انداخت بچه مردمو راحت کشتن
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۳:۲۸
پاسخ
0
34
آرش
لعنت و صد لعنت به کسی که با بی مسولیتی خودش جون یک طفل بی گناه رو اینجوری گرفت!!! باید اینقدر با شدت باهاش برخورد کنن که کسی دیگه به خودش اجازه نده از این اهمال کاریها کنه !!!
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۳:۵۶
پاسخ
0
26
تراکتور آذربایجان
همه جای دنیا از فوتبال لذت میبرن و باعث اتحاد و نزدیکی ملت میشه اونوقت در ایران فوتبال هم کشته میده هم دشمنی ایجاد میکنه. امیدوارم چندین و چند سال فوتبال از ایران کلا حذف بشه چون هیچ مسئولی به فکر جان من و تو هوادار نیست و براش اهمیت نداره
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۲:۲۸
پاسخ
0
36
امیر ام ای
کی میشه فقط فوتبال خارجی پخش شه و رسانه ها فقط اخبارو حواشی فوتبال اروپا رو پوشش بدن البته که هنوز تیم ملی ایران برامون خیلی اهمیت داره کاش یه چاره ای بود تیم ملی داشته باشیم ولی لیگ نه
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۴:۳۳
پاسخ
1
21
آبی
تسلیت
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۲:۰۰
پاسخ
0
21
...Abolfazl
یعنی همه جای دنیا مردم با خیال راحت که میدونن ورزشگاهاشون امنه میرن بازیای لیگشون رو آخر هفته میبینن که یخورده تفریح کنن و هیجانشون رو تخلیه کنن اونم در کنار خانواده اینجا هم قبل از اینکه بری ورزشگاه باید قبلش وصیت نامتو بنویسی (ببخشید اگه لحنم تند بود) مثلا میخواستن ایمن سازی کنن
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۵:۳۷
پاسخ
0
20
امیرخان6
ب همین راحتی سیم برق ب داربست اتصالی داشته بچه مردم فوت کرد!!!!!!؟؟؟؟؟؟ بابا والا بلا ما این فوتبالو نمیخاییم الان اون پدر چی داره ب مادره بچه بگه بخاطر ی بازی هزاران امیدوآرزو دفن شد!!!! واقعا تاسف باره ولی ما بجز گفتن کلمه تسلیت کاری ازمون برنمیاد
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱:۴۲
پاسخ
1
507
sajad**
این قضیه هم برای هیچکی مهم نیست ووفراموش میشه البته منظورم مسئولینه خیلی ظلمه الکی یک بچه جونشو از دست بده
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴:۴۲
0
21
حقیقت۶۶۶۶
هرجای دنیا بود حداقل مدیر ورزشگاه استعفا میداد،
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰:۵۴
0
25
سوباسا
فوتبالو نمیخوای نگا نکن کسی مجبورت نکرده !
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۱:۰۱
38
1
قرمز
و اساتید ماست مالی همچنان به صندلی خود با ارامش تکیه داده و به نوع تسلیت گفتن به خوانواده فکر میکنن همه ما طرفداران با تمام قلبمون به خوانواده پسر عزیز تسلیت میگیم