جدایی کرانچار بعد از انتخاب گزینه ایرانی

جدایی کرانچار بعد از انتخاب گزینه ایرانی

8589
11:48
04 اردیبهشت 1398
به نظر می‌رسد زلاتکو کرانچار به پایان کار خود در تیم امید رسیده است.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از اینکه در بازی‌های آسیایی جاکارتا همراه با زلاتکو کرانچار با شکست مقابل کره جنوبی حذف شد، در مرحله‌ی اول انتخابی المپیک 2020 توکیو که در تهران برگزار شد هم به سختی و به عنوان یکی از تیم‌ها دوم برتر توانست به مرحله‌ی بعدی رقابت‌ها صعود کند.

با توجه به عملکرد نه چندان مطمئن تیم امید، حمید استیلی مدیر تیم امید ایران و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، از زلاتکو کرانچار سرمربی تیم رضایت ندارند و معتقدند که تیم با این شرایط باز هم شانس زیادی برای صعود به المپیک ندارد.

استیلی قصد دارد تا سرمربی جدیدی برای تیم امید انتخاب کند و از یحیی گل‌محمدی، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های که نام آن‌ها برای سرمربیگری تیم امید مطرح است، نام برده می‌شود.

مدیر تیم امید تصمیم خود را گرفته است اما می‌خواهد با یکی از گزینه‌های اعلام شده برای هدایت تیم ملی به توافق برسد و بعد از آن کرانچار از هدایت تیم ملی کنار گذاشته شود.

مدیران تیم امید، هنوز با هیچکدام از گزینه‌هایشان به توافق نرسیده‌اند، این مربیان جوان قبول هدایت تیم امید را یک ریسک بزرگ می‌دانند و هنوز جواب مثبت به استیلی نداده‌اند.

1870 
 

نظرات کاربران
سپاهان زرد طلایی
کرانچار خیلی خوب بود اشتباه کردن. امیدوارم روزی به تیم و خونه خودش سپاهان بر گرده
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶:۳۰
پاسخ
11
4
ایرانی اصیل
تا وقتی استیلی و شاهرودی با اون سوابق درخشان مربیگری هستند کرانچار میخواهیم چکار ! اون موقع خواستند فرمالیته رفیق برانکو را جلوی کی روش بگذارند ، حالا نیازی بهش ندارند . دیگه اینها از خاکپور و مایلی کهن که بدتر نیستند تیّم را نابود کردند . اینها هم یک بار دیگر نابود میکنند ، مفت چنگشان !
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۵۶
پاسخ
8
10
عمو جعفر کوبیجار
اقای کراننچار هر چی باشه علم فوتبالش از همه ی مربیای داخلی با اختلاف زیاد بیشتر ..در ضمن دستیار هم باید خود سرمربی انتخاب کنه نه ک شما شاهرودی کم تجربه رو بزارین رو نیمکت..از کرانچار حمایت کنید بلند مدت مثل کشور قطر.با احترام ب مربی های داخلی هیچکدومشون قابل قیاس با کرانچار نیستن
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴:۴۷
پاسخ
5
21
عشقممم نیمار
خداشکر !! :-) امیدوارم روزی برسه ک کشورمون ..مربی کروات دیگ نیاره و بره از ارژانتین و برزیل ..مربی وارد کنه ک فوتبالمون پیشرفت کنه :-P
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳:۵۱
پاسخ
39
28
هوادار
آلمان رو از قلم انداختی دوست عزیز معلومه از فوتبال فقط اسم کشورارو یاد گرفتی و بس
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۱۶
2
17
اکبر تاجی
آرژانتین با مربیهای آرژانتینی و این همه بازیکن به خاک سیاه نشسته. برزیل هم همین طور. بعد ما بریم مربی از اونها بیاریم؟
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲:۲۲
1
17
مهران
به ترتیب هاشمیان, گل محمدی, و نکونام گزینه های خوبی هستند.مهدوی کیا هنوز مدرک مربی گری رو از المان نگرفته.این کرانچار رو خیلی زودتر از این حرفها باید کنار میگذاشتند.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۵۱
پاسخ
14
25
Wien
مشکل اینجاست مدیران فکر میکنن،المپیک رفتن کار ساده ایه،بنظرم المپیک رفتن حتی از ج.ج رفتن سختتره،چون در رده بزرگسالان آسیا قدرتهای آسیا شناخته شده و محدود هستند،اما در رده امید حتی کشورهای درجه دوم در رده بزرگسالان،در رده امید مدعی هستند و دیگه اینکه مخصوصا کشورهای عربی در رده های پایه همیشه سرمایه گذاری خوبی میکنند(حالا صغر سن بماند)ولی مدیران ما همیشه رده پایه را تبدیل به آزمایشگاه مربیان کرده اند،الان نگاه کنید مربی جوانان کشور سیروس پورموسوی شده که درواقع داره آزمایش میشه،بنظرم باید در رده پایه از مربیان مدارس باشگاههای بزرگ اروپا استفاده بشه،مثلا مربی اصلی پایه های آژاکس یا بارسا را استخدام کنند تا راه و روش پرورش پایه ها را تعلیم بده. راه دیگه اینکه مربی درجه یک خارجی بیارند و چهار سال قرارداد ببندند و رده های پایه را بهش بسپارند(نوجوانان،جوانان،امید)الان در هر رده یک مربی وجود داره که با مربی رده دیگه اصلا هماهنگ نیستند،باید یک مربی کارکشته و درجه یک مدیر همه رده ها بشه و همه تیمها باهم هماهنگ بشن و مثلا یک سیستم و تاکتیک را از رده نوجوان تا امید تمرین کنند.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۵۹
پاسخ
1
26
اکبر تاجی
یحیی گل محمدی خوبه ولی تیم امید براش کمه. الان با تیمش به فکر قهرمانی و آسیاست و هیچ موقع این ریسکو قبول نمیکنه. مهدوی کیا و هاشمیان نمیتونن خوب باشند و تجربه ندارند. بهتره از یه تیم شروع کنند تا معلوم بشه چه در چنته دارند. پرویز مظلومی گزینه خوبیه. اگه یحیی قبول نکرد بهتره برن دنبال مظلومی. با توجه به مسایل اقتصادی و دلار و ... بهتره مظلومی بشه مربی امید و یحیی مربی تیم ملی.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۱۰
پاسخ
16
10
Manam
اتفاقا یحیی بنظر من بهترین گزینست ، ینی چی تیم امید واسش کمه ، تیم امید ایران کمه ینی ؟ حتما پدیده خوبه خخخخ یحیی اگه بیاد تیم ملی هم خعلی میتونه به تیم کمک کنه و هم خودش و هم میتونه تجربه بین المللی کسب کنه و در اینده بهترین تیمای ایران و شاید تیمای اسیایی با توجه به دانشش و تجربش واسش سرو دست میشکونند یحیی با توجه به استعداد مربیگریش باید خودش دنبال راهی برای پیشرفت سریع تر خودش باشه و مطمئنا مربی گری تیمای ایرانی باعث پیشرفتش نمیشن یحیی پرسپولیسی همونطور که تو فوتبال با استعداد بود تو عرصه مربی گریم با استعداد باید قدر خودشو بدونه
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵:۰۴
6
2
هوادار
عجب پرویز رو بیارن که دیگه تو لیگم بهش تیم نمیدن آخه الحق که تاجی هستی
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۵۱
1
2
برنده های دربی
اولا اینو بردارید بهتر نمیارید که بدترشو میارید تجربه اثبات کرده (همونطور که ایویچ رفت طالبی اومد یا برانکو رفت جاش قلعه نویی اومد یا کیروش رفت بعدش یه مربی داغون خواهد اومد)... ولی چون مهدوی کیا و هاشمیان بی برنامه کاری نمیکنن و خودشون کلی برنامه توی آلمان دارن بایستی پس این دوگزینه رو کنار گذاشت.... در نهایت بهترین انتخابها یحیی و نکونام و منصوریان هستن که با جوونا بلدن رابطه برقرار کنن....
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۵۷
پاسخ
1
15
طوفان زرد
کرانچار مربی تیم بستن نیست و اینو دو بار در سپاهان نشون داده وقتی خودش تیم را ببنده بدترین بازی و بدترین نتایج رقم می خوره اما وقتی 4 تا آدم کار بلد یه تیم ببندن و بدن کرانچار تیمش بهترین بازی و بهترین نتیجه را می گیره. سپاهان دو بار از وسط فصل آوردش همه بازیاش تا آخر را برد و زیبا هم بازی می کرد اما برا فصل بعد که خودش تیم می بست خراب می شد.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۵۵
پاسخ
1
5
ققنوس سرخ
چه با سرمربی خارجی چه با داخلی تا کل تفکر فوتبالمون عوض نشه ما المپیک صعودبکن نیستیم!!
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۰۳
پاسخ
0
19
حسام
بله ریسک خیلی بزرگیه چون احتمال اینکه نتیجه نگیرن و به المپیک نروند خیلی خیلی بالاست.در این صورت هم ممکن تا مدتهای طولانی بدون تیم بمونن و کسی کاری بهشون ارجاع نده...بنظر من خود استیلی هم باید بره.بهترین گزینه هم پرویز مظلومی.قبلا بارها نشون داده هم با جوونها هم با بازیکنان کم نام و نشون تونسته موفقیتهای نسبی داشته باشه.اون فصلی که با استقلال تا اواخر فصل صدر جدول بود و فینال جام حذفی هم رسیده بود 20درصد استقلال امروز هم براش هزینه نکردند.یه مقطع هم با تیم ب ایران نتایج خیلی خوبی تو غرب اسیا گرفت.کلا باید شرایط سنجیده بشه.با کرانچار که هیچ امیدی نیست.اخه به هیچ وجه فوتبال زیبا و روانی هم ارایه نمی ده تیمش.
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۴۰
پاسخ
12
26
عشقپولیس
بنظرم ازاول باید یحیی یا مهدوی کیا سرمربی میشد زلاتکو مربی خوبی نیست
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹:۰۵
پاسخ
13
32
علیرضا
مهدوی کیا تجربه کافی تو مربی گری نداره قبلا هم مربی ایرانی داشتیم نتیجه نداده بهترین کار ادامه دادن با همین وضعیته
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴:۱۴
4
1
....
علی کریمی چطور، احتمالا میناوند ، بقیه پرسپولیسیها چطور ؟
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳:۱۲
35
23
میثم
باید حفظش میکردن و اختیارات بیشتری بهش میدادن و رضا شاهرودی رو با یکی از مربیانی که علم بیشتری نسبت به ایشون داشتن تعوض میکردن(شاهرودی خیلی گزینه خوبی برای دستیاری ایشون نبود) با اینکه پرسپولیسی هستم اینو میگم، چون ماها هممون دوست داریم تیم ملی امیدمون بالاخره به المپیک صعود کنه و این لازمش ثباته که باید به تیم تزریق بشه که متاسفانه ...!
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۲۲
پاسخ
10
41
مصطفی
قشنگ معلومه دارن رفیقاشونو جا میدن توی تیم. بیچاره کرانچار !
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۲۰
9
27
آبی بیکران
اول استیلی باید بزارن کنار از مدیریت تیم ملی امید بعد برن سراغ سرمربی ، درضمن مهدوی کیا تجربه مربی گری کجا رو داره که میخواد بشه سرمربی؟؟؟