جریمه نقدی کمیته انضباطی برای استقلال، سپاهان و نساجی

جریمه نقدی کمیته انضباطی برای استقلال، سپاهان و نساجی

2433
10:06
21 اردیبهشت 1398
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود برای تیم‌های لیگ برتری را صادر کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رضا مرتضی‌زاده، مربی نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و عدم رفتار مناسب که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به همین خاطر با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

تیم نساجی مازندران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم استقلال نیز به دلیل فحاشی تماشگاران به تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفانی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب مواد محترقه به داخل زمین صورت گرفت. این تیم به همین خاطر به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف علیرضا مصلحی یکی از عکاسان این دیدار مفتوح است.

* فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مسئولان مسابقه در دیدار تیمش برابر پدیده مشهد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر به توبیخ کتبی محکوم شد.

2051

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
سنندجی
پس رای دیدار جتجالی پرسپولیس سپاهان کی صادر میشه ؟ حتما گذاشتن برای آخر فصل
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۰۴
پاسخ
5
12
عشقممم نیمار
ما همچنان منتظر صادر کردن رای بازی شیش_پولیس..سپاهان هستیم :-P میدونم چون شیش_پولیس مقصر شناخته شده .. رای ب تاخیر میندازین و‌میخاین بعد قهرمانی شیش_پولیس رای صادر شه ..و این از ویژگی های سوگولی بودنه ..ولی امیدوارم حداقل صادر شه و ن‌ اینک ماس مالی بشه بره :-P
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶:۲۱
پاسخ
17
12
حسام
خیلی جالبه!تماشاگران پرسپولیس تو این مدت به هیچ وجه شعار موهن ندادن؟؟!!این فصل جام و باید بدن به کمیته انضباطی پرسپولیسی!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲:۱۳
پاسخ
36
30
هوادار واقعی
حالا شما می خوای نسوز من ببینم چیکار میتونم براتون بکنم ...
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۴۱
8
8
پرسپولیسیم
جریمه استقلالو که وزارت میده، سپاهانم کارخونه میده، الان نساجی بنده خدا باید چقد جریمه بدن. من نظر اینه که جریمه نساجیم کارخونه سپاهان بده که پولای وزارت واسه مربیای جدید استقلال بمونه.... همینی که من میگم، متشکرم
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷:۰۲
پاسخ
19
27
شادوماد
این پولا دقیقا کجا میره؟؟
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶:۳۶
پاسخ
1
33
تخت جمشید24
این جریمه هاتاریخ مصرفش گذشته فقط جیب کمیته رو پر میکنه راستی این پولا کجا میره؟!!! کسی میدونه؟
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸:۴۲
پاسخ
2
27
ali
چرا همیشه خدا همه س سوت جریمه میشن ولی تو دلی بالا نشینا کلا جریمه نمیشه حرکتای بازیکناشون تو هر هفته ب کنار قلع و قم کردن 300نفر تو آزادیو چرا برسی نمیکنید؟بابا دیگه تیمای شهرستانیم ک میگن هم استقلال هم پرسپولیس هردو سوگولین صداشون در اومده سد این پرسپولیس شما جریمه نمیکنین مردم عصبی میشن تو ورزشگا اشوب ب پا میکنن بسه دیگه تبعیضم حدی داره
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۴:۵۵
پاسخ
21
14
kamran
اینا که می گفتن فقط با پرسپولیس مشکل دارن!! چی شد پس؟ اینا که با همه مشکل دارن!!!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹:۴۱
پاسخ
5
12
فوتبال پاکم آرزوست
فکر کنم رای کمیته انضبلطی بازی پرسپولیس و سپاهان و تخلفات بازیکناشون در بازیهای لیگ می مونه تا تیم سوگلی پرسمولیس قهرمان بشه بعد رای رو صادر کنن...!!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹:۵۳
پاسخ
16
19
پرسپولیسیم تا ابد
خیلی جالبه سپاهانیا هرچی نارنجک بندازن فقط جریمه 10 میلیونی. اس خوزستان هرچی سنگ بزنن هم جریمه نقدی، تراکتوریا میان کتک کاری و فحش هر کار دیگا ای بازم جریمه نقدی. بعد مثلث ژاپنی‌ها توقع دارن از 15 بازی خانگی پرسپولیس 7تاش بدون تمشاگر باشه. بماند که حتی تو تهران هواداری واقعی سپاهان آزادی رو ویران کردن
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴:۴۵
پاسخ
11
17
ali
روتونو برم خدایی ب این حرفاتون باور دارید خودتونم یا فقط سیا نماییه؟
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۵۴
1
1
فقط سپاهان
تاااازه جالب تر از همه اینا اینه که رای شما رو گذاشتن واسه بعد بازی های لیگ و حذفی ...اخه اون شعارها به امیرخان جواب دارهه
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۳۷
1
1
غــرش طــوفــان زرد
تیم پیروزی به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن، کی قراره جریمه نقدی بشه؟!! احتمالا بعد از اتمام بازی هــای لیگ و حذفی!!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶:۵۵
پاسخ
17
19
هوادار واقعی
احکام مالی جواب نمیده اگر می خواست اتفاق خوبی بیفته تا الان افتاده بود . یعنی کمیته انضباطی خوابه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲:۴۹
پاسخ
2
29
امیر
من موندم این کمیته انضباطی که برای تیمهای دیگه سریع تشکیل جلسه میده و رای صادر میکنه واسه بازی سپاهان و پرسپولیس هنوز اظهار نظر هم نکرده
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲:۰۷
پاسخ
7
37
طوفان زرد
چون یه طرفش پیروزیه هر حکمی بخوان بدن باید اول پیروزی چیا محروم بشن .اونم میزارن آخر فصل حکن میدن بیرانوند یه بازی محروم میشه اونم اول فصل اینده که هنوز بازیا شکل نگرفته و محرومیت ها هیچ نقشی نداره .بقیه هم هر کدوم که از این تیم رفتن محرومیت سنگین در انتظارشونه اما اگه موندن تشویقی هم می گیرن برانکو هم چون ناطر بازی را زد ازش تجلیل میشه. اما این وسط یزدانی سپاهان یه جلسه محروم شد و قطعا قلعه نویی هم چند جلسه محروم میشه میگید نه بشینید و ببینید.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹:۵۵
16
14
kamran
سپاهان استقلال هفته 25 الان اعلام کردن! سپاهان پرسپولیس هفته 27 بوده...
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰:۲۶
7
12
ms
هنوز دو هفته مونده به پایان لیگ(صدور حکم)
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶:۳۱
3
7