جلال حسینی: آقایان روحیه ما را خراب نکنند

جلال حسینی: آقایان روحیه ما را خراب نکنند

11278
21:49
24 فروردین 1398
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: : ای کاش آقایان روحیه بازیکنان را خراب نکنند. ما نیازی به روحیه دادن نداریم و فقط خواهش می‌کنم روحیه تیم ما را بهم نریزند.

به گزارش وبسایت نود، جلال حسینی پس از پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا درمورد اظهارات برخی از اعضای هیأت مدیره این باشگاه اظهار داشت: ای کاش آقایان روحیه بازیکنان را خراب نکنند. ما نیازی به روحیه دادن نداریم و فقط خواهش می‌کنم روحیه تیم ما را بهم نریزند. ما مشکلات زیادی داریم و اگر حرفی نمی‌زنیم فکر نکنند بلد نیستیم. 

 

وی ادامه داد: ما در شرایط حساسی هستیم و نیاز به آرامش داریم. امیدوارم هیأت مدیره کارش را به درستی انجام دهد تا بازیکنان عصبی نشوند و تمرکز خود را از دست ندهند. متاسفانه کمیته‌های مختلف تاثیر زیادی روی روند کاری ما دارند و هیأت مدیره هم کاری نمی‌کند. در ادامه کار خود باید با تیم‌های سپاهان و الاهلی روبرو شویم. 

1004

نظرات کاربران
طلوع سرخ
عشقی سید. داشتنت آرزوی خیلیهاست.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۵۱
پاسخ
114
79
PersePolis
اگر کاشانی نبود که پول برانکو رو نده، ما کی رو باید جای کاشانی میزاشتیم که پول برانکو رو نده!!؟ واقعاً ما باید قدردان مدیریت باشیم که تونسته با تلاش های شبانه روزی، پول برانکو رو نده!!! واقعاً هر مدیری نمی تونست اینقدر به موقع پول برانکو رو نده!! بخش زیادی از موفقیت پرسپولیس مدیون همین مدیریتی است که پول برانکو رو نداده!!! بدون ندادن پول برانکو توسط مدیریت قطعاً ما در جایگاه فعلی نبودیم!!!!!!!
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۱۱
پاسخ
3
159
جووووونم برانکو
ماشاله سید باتعصب
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴:۴۰
پاسخ
5
132
فقط پرسپولیس
والا این استقلالیا یه جوری از شانسی بودن و عجیب بودن بردای سرورشون حرف میزنن انگار ما دوتا گل عقب بودیم و سه تا زدیم.مشکوک بازی نکردن باقریه که بهترین بازیکن نیم فصلشون بود.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۵۱
پاسخ
6
115
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
خوبه برانکو این چند سال همش صدر بوده و قهرمان شده و به فینال آسیا رسیده اینا اینجوری رفتار میکنن. اگه غیر از این بود چکار میکردن؟
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۱۰
پاسخ
17
262
علی
دمت گرم کاپیتان مصاحبه امروز کاشانی بدجور اعصاب هممونوبهم ریخته بود به موقع جواب مصاحبه و عملکردضعیف هیئت مدیره رودادی.کاشانی بجای اینکه ازتیم حمایت کنه وبرای گرفتن حق پرسپولیس تلاش کنه میادمیگه موفقیت پرسپولیس بخاطر ماست.انگاریادت رفته همین محرومیت ازدوپنجره نقلوانتقلات شاهکارشما ومدیران بود!!!!هرچه سریعترجاتوبه یه جوون بده.لطفت زیاد نباشی راحتریم
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶:۴۲
پاسخ
10
260
پرسپولیس ایران
منظورش همون شما جیب مارو نزن ما از شما پول نمیخواهیمه ها.بابا کاشانی زشته از شما سنی گذشته.باید هوای تیمو داشته باشی به برانکو میپری اخرین بارت باشه
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴:۵۷
پاسخ
14
218
زانیار
دمت گرم سید
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۱۴
پاسخ
16
165
شازده آبی
سیدنالان . . . . دلم ب حال قرمزا میسوزه . . . . قهرمان جهان هم بشن، بازم سیدجلال ناله میکنه . . . . هیچ‌وقت لذت برد رو نمی‌چشین.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۹:۰۲
پاسخ
369
27
جی اچ
آخه مافدراسیون ودولت پشت مون نیست که همه جوره ساپورتمون کنه،چون پول ماروهم دارن به شمابعنوان پاداش میدن و...بخاطرهمین هاست که وزیرکلاپرسپولیسیه
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷:۲۲
7
99
زانیار
لذت نایب قهرمانی رو امسال میبرید ؟ :)
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۱۹
5
83
۶...زیباترین عدد...
تو هم لذت قهرمانی و صدر را نمی چشی ...خخخخخ
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۵۵
13
196
ali
ولی تو همیشه از دیدن دیسلایک حس خوب میگیری. مطمئنم اینو.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹:۲۲
12
170
POYA
پسر خوب سیدجلال یه کاپیتان متعصب و درجه یکه نه مثل بعضی اهل باند بازی و زبان در اوردن از مربی قبل هاش
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۱۳
15
168
دانیال هوشمند تراکتورپور
سیدجلال جان اگه از بازی با سپاهان و ذوب آهن و تراکتور تونستین امتیاز بگیرین من اسمم رو عوض میکنم
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۵۶
پاسخ
285
24
طلوع سرخ
گل باشی ام همین قولو داد؛...بعد زد زیرش، تو روز روشن!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۵۹
2
66
هتریک قهرمانی..نه ۱۰ دقیقه قهرمانی
شما بیا از سپید رودمون امتیاز بگیر الکی شناسنامتو خط خطی نکن
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۳۷
2
89
شهاب
امیدوارم مرد باشی و بعد از این سه تا بازی بیای و عذرخواهی کنی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۷:۳۲
1
70
ساوالان
دانیال جان از همین الان به فکر یک اسم باش؟
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۴۰
17
149
بعدمنچستر اولیم
به خدا قسم تراکتورم تو زمینش میبریم و روی شما بی افتخارارو کم میکنیم
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۲۶
21
158
سعید قرمز
اگه اسمت رو ما پرسپولیسیها انتخاب کنیم قبوله.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳:۳۶
11
150
❤❤❤فرهاد❤❤❤
اسمتو چی میذاری ؟! این خیلی مهمه. ما هر سه تیمو میبریم و خودمونم برات اسم انتخاب میکنیم.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲:۰۳
14
140
PersePolis
من فقط موندم منظور آقای کاشانی از مدیریت کیه؟؟ چون پرسپولیس هفته ای یه مدیر عوض می کنه!! تازه اونم مدیر عامل نیست، سرپرستن!! هیئت مدیرم که کلاً نداشتیم، پس از کش و قوس های فراوان!! هیئت مدیره معرفی شد!!! هیئت مدیره ای که توی پرداخت حقوق برانکو مونده!!! یکی به من بگه دقیقاً منظورشون دقیقاً از مدیریت کیه؟؟ چیه؟؟؟ چه کار مثبتی انجام دادن؟؟؟ آها از اتاق فرمون!! اشاره می کنن دادن پول و بازیکن پرسپولیس به استقلال، یکی از عملکردهای درخشان حضرات است!!! خسته نباشی دلاور!!!
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳:۱۶
پاسخ
13
197
06
آقای کاشانی بهتره از این به بعد حرفی نزنی اگه دوست داری حرمتت حفظ بشه وگرنه با هوادارا طرفی
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹:۱۶
پاسخ
9
197
پرسپولیس محبوب دلها
اقایان کاشانی اگه مشکلی داری راحت استعفا بده برو
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۴۰
پاسخ
10
176
سعید قرمز
با شماست آقای کاشانی.بله خود خود شما.خواهشا سکوت کنید و نقش دشمن رو ایفا نکنید و آب در آسیاب دشمن نریزید.سریعا طلب برانکو رو پرداخت کنید تا صبر هوادارا لبریز نشده.ممنون از همکاریتون.من از بیگانه ننالم که هر چه با من کرد آن آشنا کرد.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۵۴
پاسخ
10
170
عشقممم نیمار
شیش_پولیس ک ماشالا .. اگ روز بدشم باشه و نتونه گل یزنه ..داور یا شانس یا اشتباه بازیکن..ب دادش میرسه :-)
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۱۲