جلال حسینی بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان را از دست داد

جلال حسینی بازی پرسپولیس-نفت مسجدسلیمان را از دست داد

4712
15:23
02 اسفند 1397
کاپیتان پرسپولیس تیمش را در سفر به مسجد سلیمان همراهی نخواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، سیدجلال حسینی روز گذشته (روز چهارشنبه) اعلام کرد با وجود مصدومیت قصد دارد تیمش را در سفر به مسجد سلیمان همراهی کند تا به نوعی در کنار سرخپوشان باشد اما کادرپزشکی پرسپولیس با این مسئله مخالفت کرد.

پرسپولیس در این سفر مجبور خواهد شد از اهواز با اتوبوس به مسجد سلیمان برود و از این‌رو کادرپزشکی این تیم نشستن سیدجلال با پای مصدوم در اتوبوس را چندان به صلاح این بازیکن ندانسته‌‌اند از این‌رو از او خواسته‌اند در تهران مانده و دوره درمانی خود را پشت‌سر بگذارد.

دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگراز خواهد شد.

1004

نظرات کاربران
جنگ نیست فوتباله
اگه این بازی هم امتیاز از دست بدیم دیگه واقعا لقب سلطان نقل و انتقالات برازنده اقای برانکوست التماس و اصرار هوادار در فصای مجازی و حقیقی رو به یاد بیارید که اقا ۲۷بازی بسیار سخت درپیشه و نمیشه فقط با سدجلال ۳۷ساله و شجاع همه بازیها رو بدون تلفات به پایان برد و این پست بسیار حساسه ولی طبق معمول مرع برانکو یه پا داره و همانطورکه سال اول سدجلال رو نخواست گفت دفاع وسط نمیخوام و بس حالا فقط ۳هفته گذشته و این دومین بازیست که ترکیب دفاعی ناقصه تصور کنید تو لیگ قهرمانان اسیا مقابل السد الاهلی یا الهلال این وصعیت پیش بیاد فقط خدا رحم کنه ،وباز تصورکنید این وصعیت رو استقلال داشت شک نکنید ۷تا خرید تو این پست انجام میدادن
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۷:۲۶
پاسخ
23
10
ایمان۰۴
خدا به داور رحم کرد البته شجاع یه تنه خودش کا رو در میاره
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۱:۳۶
پاسخ
153
4
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
شجاع سیدجلال بدسوزونده پیگیراخبارسرورتی منتظری ورحمتی چی کارمیکنن اعتراض اونهاحساب نیست چون هوچیگربی منطقی توخونتونه
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۰:۴۱
2
52
عشقممم نیمار
ب زودی و‌ ب علت سن بالا ..کلا فوتبال حرفه ای دیگ‌ نمیتونه ادامه‌بده :-) در ضمن نمیدونم‌ چرا هربازی ک‌تو‌خورستانه ..باید بازی نادری ببینیم :-)
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸:۲۹
پاسخ
213
2
حمزه
حق داری بشینی بازیای سرورتو ببینی حق داری حق داری حق داری. میگم تو که انقد بازیای سرورتو دنبال میکنی میشه اطلاع رسانی کنی بازی بعد از نفت مسجد سلیمان سرورت با کدوم تیمه و کجا برگزار میشه؟؟؟
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۵:۳۹
2
49
محمد
کی گفته بازی سرورتو ببینی؟بشین بکش زیرش خودتونو ببین.
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵:۵۶
2
206
s.a.h
یه دفاع به تمام معنا حرفه ای،اسطوره،صخره و تمام نشدنی،این است سیدجلال حسینی،سوپرمن واقعی فوتبال ایران،به امید بهبودی کامل و برگشتن سریع
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۲۳
پاسخ
2
203
ایمان
من ی استقلالی دو اتیشه هستم اما همیشه ب سید جلال ب چشم ی حریف قابل احترام نگاه میکنم واقعا بازیکنیه ک چند ساله تو اوجه و من تا یادم میاد ستون تیمش بوده تو اکثر بازیها. انشالله ک هر چی زودتر برگرده.خدایی حقش بود جام جهانی باشه.
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹:۴۹
2
53
زانیار
اقای فتاحی شما باید جواب مصدومیت سید جلا و ماهینی و انصاری باشی با برنامه ریزی شاهکارت واسه پرسپولیس
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۶:۴۱
پاسخ
2
152
ملیحه
آقا امید تنها تیمی که سر موقع بازی هاش انجام شده پرسپولیسه :)حتی تو فیفا دی بازی کردیم چهاربار...تنها تیمی که تو یک هفته دو بار بازی کرده پرسپولیسه :)با این برنامه ریزی که فتاحی کرده بود که پیش بینی هیچی نکرده بود اگر پرسپولیس میرفت تو جام باشگاه های جهان الان هر دو روز داشتیم بازی میکردیم حتما :)وقتی که تیم های دیگه هم به مراحل بالا ی لیگ قهرمانان صعود کنن معلوم میشه چقدر هوچی گرید و عدالت فتاحی اون وقت معلوم میشه اگر تو فیفا دی زورش برسه واسه اون تیم ها بازی بزاره :)الان پرسپولیس هر چی بگه شما عین خیالتون نیست مگر اینکه خودتون بازی لغو شده داشته باشید که نمونه اش دیدیم تو بازی عقب افتاده استقلال و پدیده که روز آخر نیم فصل اول بود :)هر چی استراحت واسه بقیه تیم هاست :)
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۶:۲۵
1
32
امید
سر موقع بازیاتون رو انجام میدادید خوب!
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۴۱
66
1
ملیحه
دقیقا آدام همتی و کمال هم بودن ...مصدومیت هایی که تا فینال آسیا نور الهی و عالیشاه هم داشتن باید اضافه کرد ....الان مهم اینه ۱۴ اسفند که با پاختاکور بازی داریم بازی ۱۷ اسفند با نساجی لغو بشه چون با اتوبوس باید بریم قائمشهر که خودش باعث تشدید مصدومیت :)بعدش ۲۱ با السد بازی داریم ...بازی جام حذفی با سپاهان هم باید ببرن یک تاریخ دیگه چون یه روز قبلش با السد تو آزادی بازی داریم تیم خسته از بازی سنگین مگه میتونه بازی کنه ؟؟؟فتاحی واقعا هر چی برنامه سنگین واسه پرسپولیس گذاشت ...هر چهار روز از پنجره بسته تا الان ....یک بازیکن مثل سید جلال هم که همیشه فیکس بوده بالاخره یک جا این فشارها روش اثر گذاشت هر کی جای سید بود رباط پاره میکرد :)مثل بیمارستان استقلال که همه چی واسشون عادیه این جوری مصدوم هستن وای به حالشون اگر ارفاق نشه تو برنامه لیگ بهشون اون وقت همگی با هم رباط پاره میکنن:).....خخخخخ...بعد میان واسه ما اظهار فضل میکنن:)
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷:۱۵
0
168
گونکالوس جانشین تیام
این بازی دیدن داره هروقت سید جلال نبوده تیم پرسپولیس بد جور به هم خورده بیرو گل میخوره دفاع اشتباه میکنه . به نظر من پرسپولیس حتی اگه برانکو رو نداشت با بودن سید جلا ل هم میتونست قهرمان بشه و دو قهرمانی به خاطر سید جلاله و بس و بدون اون پرسپولیس هیچی نیست و کسی مثل اون نخواهد پیداکرد .
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵:۲۵
پاسخ
222
1
ایمان۰۴
جوک جوک خوبی بود
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۴۹
104
1
شازده آبی
اگ رباط پاره کرده باشه ک ب این زودی برنمیگرده ::::::: حالا ب حرف من میرسین ک خرید های برانکو اشتباه بوده ::::::::: توی آسیا با «نادری» میخواین دفاع کنین؟؟؟؟ بازم میخواین «زنگ تفریح» بشین؟؟؟؟ اونجا ک دیگه از کمک داوری هم خبری نیس.
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱:۰۶
پاسخ
204
1
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
کوچولوهیچ بازیی به زنگ تفریحی۶تقلال العین نمیشه۴۸دقیقه۶گل وجمله گزارشگرنخیراین قصه سردرازداردخخخ وبازی رفت وبرگشت السد۵تقلال سرورت فینال آسیارفت باکمک داوربود؟سیدباقدرت برمیگرده انشاالله تاکورشودهرآنکه نتوان دید
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۶:۵۵
1
36
میثم پرسپولیسی
شش تا میخورید بعد ما با فینال رفتن زنگ تفریحیم خخخخ،ماهینی وانصاری میان خودتو ناراحت نکن خخخ
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳:۳۳
1
95
محمد
راجع به فینالیست اسیا نظر نده!!! اره حقیقته اسیا مثل لیگ بی در و پیکر خودمون نیست قانون داره،به خاطر همین بود که یه بازی داور نبود جلوی هواداراتون تحقیر شدین و ۳ تا نوش جان کردین. ولی پرسپولیس همون تیمو تو خونه خودش برد و انتقامتونو گرفت.بشین بازی سرورتو ببین که چطوری آقایی میکنه هم تو ایران با وجود ناداوری هم تو اسیا هرچند تو اسیا هم داوری به ضررمونه(نمونه ش تو فینال گل دوم ژاپن افساید بود) ادمین جان چاپ کن
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲:۱۹
0
64
برانکو استاد هوچی گری
نفت میبره
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱:۰۳
پاسخ
124
1
رضا
بشین تا ببره راستی هوچی گر هم شوفر و لیکنز هستند
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۸:۱۷
1
27
۶در۴تقلال
برانکوعامل سوزشه
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷:۴۵
1
30
ققنوس سرخ
معلوم بود نمیرسه،فقط امیدوارم نادری با یه بازی خوب بتونه خودشو نشون بده.
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۵۹
پاسخ
0
103
رضا
به نظرم خریدن نادری اشتباه بودش اصلا مدافع مطمئنی نیستش وبازی با نفت مسجد سلیمان پروفسور باید از احسان حسینی استفاده کنه
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۰:۰۰
6
2
علی بارساا
دوستان پرسپولیسی نگران نباشید بجای جلال حسینی هنوز هستن کسانی که بتونن با داور یقه به یقه بشن و هر چی دلشون بخاد نثار داور بکنن و اتفاقی هم نیوفته ( نه کارتی نه محرومیتی و ... )
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۴۷
پاسخ
151
1
ملیحه
هاهاها ...دیروز اگر داور توپی که خودتون به اوت زدید کرنر نمیگرفت گل به خودی نمیزد پارس جم:) ..پنالتی هم که نفعتون گرفت ...تیم سوگولی خواهشا سکوت کنه :)با اون افشاگری نصیر زاده از اینکه سازمان لیگ قرض هفت و نیم میلیاردی بهتون داده دیگه باید میرفتید تو غار حیف که هوچی گری و پررویی شما رو هیچکس نداره :)
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۸:۱۱
1
112
رسول مشهد
بهترین مدافع لیگ