جلال حسینی: برانکو از ما خواسته بود هجومی بازی کنیم

جلال حسینی: برانکو از ما خواسته بود هجومی بازی کنیم

10340
11:50
02 آبان 1397
سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو ایوانکوویچ از بازیکنانش خواسته بود تا مقابل السد قطر بازی هجومی ارائه دهند.

وبسایت رسمی برنامه نود - سیدجلال حسینی، مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت که برانکو ایوانکوویچ از بازیکنانش خواسته بود تا مقابل السد قطر بازی هجومی ارائه دهند.

به گزارش وب سایت نود، سیدجلال حسینی در پی تساوی یک - یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به فینال این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: در این دیدار دو تیم از بهترین تیم‌های آسیا به مصاف هم رفتند و باید بگویم السد هم تیم خیلی خوبی بود.

او در ادامه افزود: ما بازی را به خاطر یک گل برتری که از بازی رفت داشتیم، کمی دفاعی آغاز کردیم، اما گلی که السد به ثمر رساند باعث شد تا شروع به بازی کردن کنیم و بازی مدنظرمان را ارائه کردیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل گرفتیم. ما در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کردیم و با فشاری که آوردیم به گل رسیدیم. در نیمه دوم ما بازی بهتری انجام دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برانکو بین دو نیمه به ما گفت که چه ما عقب باشیم، چه جلو باشیم، باید بازی مدنظر خودمان را انجام دهیم. حتی پیش از آغاز بازی برانکو از ما خواست که بازی هجومی ارائه دهیم که در نیمه اول نتوانستیم در حمله موفق باشیم. در نیمه دوم اما در حمله بهتر بودیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین بخش پیروزی مقابل السد این بود که هواداران‌مان را خوشحال کردیم، چون آنها در این بازی سنگ‌تمام گذاشتند. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در دو بازی رفت و برگشت فینال هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

2051

نظرات کاربران
سید
آقا رضا شما احتمالا سنی نداشتی زمانی که برانکو مربی بود. اون زمان تیم ما با ستار زارع،جلال کاملی مفرد،سید محمد علوی، بداوی و آندرانیک تیموریان سوم آسیا شد. همین سید محمد علوی گل به چین تو نیمه نهایی رو زد که آخر با ناداوری فینال نرفتیم. عزیزم همین بازیکنا بعد از رفتن برانکو کلا از ذهن ها رفتن و در باشگاه هاشون خیلی موفق نبودن جز آندو. یعنی فقط برانکو تونسته بود از اون جوونا بازی بگیره. اما استاد کیروش کدوم بازیکن سازی رو کرد.تماما بازیکنای ایرانی رو که آورد تو لیگ پرورش پیدا کردن.تازه نصف بیشترشون رو که از لیگای خارجی میاره. وقتی جهانبخش ایران بود چرا آقای کیروش استعدادشو کشف نکرد. ادمین خواهشا چاپ کن.
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۰۹
پاسخ
5
16
عشقپولیس
پرسپولیس نشان داده تا اینجای کار به بازیکن خاصی متکی نیست چون هر تیمی این تعداد بازیکن جدا شده داشت به مشکل میخورد اون هم این بازیکن های ناثیر گذار خلاصه پرسپولیس ستاره نداره کل تیم ستاره هستن از راس باشگاه تا تدارکات زحمت کش تیم
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۰۰
پاسخ
4
43
مهدي فتح آبادي
مي خواستم خدمت آقاي كي روش عرض كنم ،برانكوبادست هاي كاملابسته وباتيمي كه خيلي ازكادروبازيكنانش ماه هاست دريافتي نداشتن ماروبه رويايي ترين آرزوهامون نزديك كرد ،بدون اين كه ملتي روتحقيركنه ،بدون اين كه مربيان ما روتحقيركنه ،بدون اين كه درهرمصاحبه همه رو بكوبه ،بدون اين كه اززمين وزمان ايرادبگيره وبدون اين كه فقط به فكرپارك اتوبوس باشه ! حالا نوبته توست !
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶:۱۲
پاسخ
14
176
فرهاد
جالب اینکه تیمتون هم میره فینال و این همه شعار میدید تیم ملی ما پرسپولیسه ، یک روز از بردتون نگذشته نمی تونید به تیم ملی فکر نکنید! جالبه ها پس یه چند وقت سکوت کنید و اینقدر به این تیم حمله نکنید شاید شما هم بتونید از شادی تیم ملی لذت ببرید!
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸:۵۹
16
5
پوریا
شما دیگه از اتوبوس پارک کردن حرف نزنید! اگر استفاده از گوگل رو بلدید برید آمار بازیتون رو ببینید! مالکیت ۳۵ درصدی توپ در هر دو بازی! همینجوری راه میرین تو این صفحه ها از خودتون نظر میدین! شما پرسپولیسی ها و روزنامه هاتون دست از سر تیم ملی بر دارید مطمئن باشید وضعش خیلی خوبه کسی مجبور نیست جوابتون رو بده که بهتون بر بخوره
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸:۰۰
18
5
arash
هیچ ایرادی در منطقی دفاع کردن نیست ، حالا تیم ملی باشه یا پرسپولیس یا استقلال فرقی ندارن با هم. بقیه حرفایی که گفتی همش بهانست و حرف الکی و توهمات خودت از طرفی در حال حاضر پرسپولیس کاری رو کرده که سپاهان و ذوب اهنم انجام دادن
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸:۱۵
8
40
reza
برانکو بعد 5سال بدون هیچ جامی رتبه ای اینجوری شد دست های بسته یعنی هیچکس نبود مگه اکادمی نداره ؟؟؟؟؟ کدوم بازیکن رو به فوتبال ایران وتیمش بعد 5سال اضافه کرده 5ساله با ترکیب یک شکل ومشخص بازی میکنه .......حداقل میدونیم کیروش هرسال بازیکن وترکیب جدید رونمایی میکنه فرداش برن 30بازیکن تاپ داریم ..اون سال2006 همه مصدوم بودن دست خالی بود الانم تیمش که دست خالیه .......اینم مربی با دانشتون؟؟؟ ادمین لطفا شفافیت سازی کنید
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۴:۲۵
78
11
r.m red army
بهترین مربی بهترین کاپیتان بهترین کادر فنی و بدنسازی هماهنگی تیم و از همه مهمتر بی حاشیه بودن بازیکنان و هییت مدیره نتیجش میشه این که میبینیم
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸:۲۵
پاسخ
6
180
میلانی اصیل
دفاعمون منطقی بود!دفاع مطلق میشکنه با وجود ژاوی و الهیدوس و بونجاح!عالی بود!دمتون گرم!
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳:۳۲
پاسخ
5
177
666666
حطاب به حسین: حالت خوبه برو آمار رو نگاه کن .شما همین که سه تا گل از السد خوردین بلد نبودین دفاع کنید.اگه علی پور اون توپو زده بود توگل یا منشا همه چی فرق میکرد که مهم بردن بود که بردیمشون و اشک بونجاح رو درآوردیم نه اینکه سه تا گل بزنه و رقص پا کنه آره.!
۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳:۲۱
2
23
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
حسین فقط به نظرت بایدخندیدخخخ