جلسه هیات مدیره استقلال با حضور شفر برگزار شد

جلسه هیات مدیره استقلال با حضور شفر برگزار شد

2556
00:33
16 فروردین 1398
جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز برگزار شد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز از ساعت ۱۷ با حضور کلیه اعضاء وآقای وینفرد شفر سرمربی تیم و معاونان باشگاه آقایان هادی مباشری، امین نوروزی و علی خطیر در یک فضای کاملاً  صمیمی و دوستانه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص نتایج به دست آمده قبلی و استراتژی برای ادامه فصل بحث و بررسی شد.

ضمن این که اعضای هیات مدیره نظرات خود را در خصوص مسایل مختلف بیان کرده و سرمربی استقلال هم مسایلی را در خصوص وضعیت تیم به استحضار اعضای هیات مدیره رساند.

1004

نظرات کاربران
عدالت یا حمایت؟
بیشتر از این دیگه فاجعه چی میخواد بشه؟؟؟؟..تنها راه نجات حاج فتل هست و امشب باید تقوی بیاد جای شفر...وگرنه جلوی الهلال بدترین نتیجه تاریخ باشگاه رقم میخوره
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۴۰
پاسخ
5
3
کیوان
شفر باید بره یکی مث برانکو بیاد اه الان پنچ ساله هرسال میشینن جلسه میزارن برا فصل بعد که هوادارا رو گول بزنن تیم ما خیلی بیشتر ازپرسپولیس خرج کرد ولی حالا فهمیدم به بازیکن خوب نیست به مربی خوبه برانکو با 12 تا بازیکن رفت فینال اسیا
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸:۱۷
پاسخ
6
10
حسام
یه بیلان از کارشون اقایان خطیر و مباشری به هواداران بدن ببینیم چکار کردن طی یک فصل گذشته؟یه زمین تمرین ندارن.هر مرحله تمرین داره تو یه نقطه تهران انجام میشه.انقلاب تهرانسر ازادی کلینیک نوروزی ... از انجام ابتدایی ترین امور باشگاه عاجز هستید.واقعا چرا به هوادارا پاسخ قانع کننده نمی دین!این همه مصدوم که دادیم فقط به خاطر نداشتن زمین تمرین مناسب.هیچ دلیل دیگری نداره...
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۴:۳۶
پاسخ
0
7
پدرام
یعنی فقط جلسه ای تشکیل شد تا راهکار رسیدن به قهرمانی پیدا شود ، بیخیال نظم تیمی ، فارغ از اخلاقمداری ، دور از پرداختن به انضباط و تشویق بازیکنان اخلاقمدار و تنبیه بازیکنان حاشیه ساز و خودسری که تیم را به اینجا رسانده اند ، کاش کمی از روی دست پرسپولیس و سرمربی جنتلمنش کپی برداری میکردین ، سرمربی ای که از بدو حضور در این تیم بازیکنان با کیفیت و خوبی را بدلیل حاشیه سازی علیرغم همه نیاز تیم کنار گذاشت تا اخلاق ، نظم تیمی و پایبندی به اصول حرفه ایگری را حاکم کند .
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۷:۰۵
پاسخ
2
6
عشقممم نیمار
هوادار داره غصه میخوره ..بعد هروز جلسه میزارن ک‌ چی ؟؟ ..بگن ب فکره عشق_تقلالن :-P
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰:۲۵
پاسخ
5
3
حمید
شفر به همه داره باج میده به مدیر به هوادار به بازیکن های قدیمی میخواد همه رو راضی تگه داره تا به حضور پسرش تو تیم اعتراضی نکنند
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۲۸
پاسخ
24
79
کاوه
یه چیزی که کمتر بهش توجه میشه وضعیت بدنسازیه استقلاله.. استقلال اکثرا وقتی تو نیمه اول گل نزده بازیش گره خورده ... مربی بدنساز فصل قبل به نظرم کاملا نبودش تاثیرگذاره.. یادمون نره فصل قبل شفر تیمو از رده ی 10-11 از منصوریان گرفت و تا بالا رسوند جام حذفیم گرفت .. و بحث مهم دیگه بازیکنایین که خودشونو از تیم بالاتر میبینن ** * یه بحثم هست اکثر ما ایرانیا به خاطر احساسی بودنمون با چند تا برد میریم رو ابرا و مربیو تا حد فرگوسن میبریم بالا و با دو تا باخت خواستار عزل همون شخص میشیم!!!!
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۰۳
پاسخ
7
63
joseph
نتیجه جلسه= لیست خرید بازیکنان جدید شامل مسی.رونالدو.دی بروین.... تصمیم گیری برای پیدا کردن جملات جدیدتر وتاثیرگذارتر جهت بازی با احساسات وشور طرفدارای استقلال
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱:۲۲
پاسخ
13
78
پرسپولیس یونایتد
قول سال بعد داده شد که قهرمان ایران و اسیا بشن
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹:۱۷
پاسخ
11
71
رامین 75
بعددربی هم جلسه گذاشتید بازنتیجه نگرفتید یه بارحالا جلسه برگزارنکنیدشایدفرجی بشه.
۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹:۰۰