جلسه کی‌روش با آزمون برای بازگشت مهاجم تیم ملی/سردار از اردوی آینده در کنار ملی‌پوشان

جلسه کی‌روش با آزمون برای بازگشت مهاجم تیم ملی/سردار از اردوی آینده در کنار ملی‌پوشان

16606
12:46
25 شهریور 1397
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای اخیر صحبت‌هایی را با سردار آزمون برای بازگشت وی به تمرینات تیم ملی انجام داده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی روزهای اخیر صحبت‌هایی را با سردار آزمون برای بازگشت وی به تمرینات تیم ملی انجام داده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، سردار آزمون بعد از مسابقات جام جهانی اعلام کرد فعلا قصد ندارد در تیم ملی حضور داشته باشد و این بازیکن در پستی اینستاگرامی خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کرد.

از همان ابتدا هم مشخص بود تصمیم آزمون در این سن و سال کاملا احساسی است اما با توجه به درخشش این بازیکن در سال‌های اخیر در تیم ملی کی‌روش از وی در دور جدید تمرینات تیم ملی برای دیدار دوستانه با ازبکستان دعوت کرد. با این شرایط هم آزمون راضی نشد در تمرینات تیم ملی شرکت کند و در این زمینه گفت‌و‌گوهایی را با سرمربی تیم ملی انجام داد و دلایلی خود را به وی توضیح داد. سرمربی تیم ملی هم در برنامه ۹۰ از آزمون حمایت کرد و مدعی شد که شرایط آمزون به شکلی است که باید از این بازیکن حمایت شود.

با همه این احوال کی‌روش طی روزهای اخیر در چند نوبت با سردار آزمون صحبت‌هایی را انجام داده و مهاجم تیم ملی هم آمادگی خود را برای بازگشت به تمرینات و اردوی تیم ملی اعلام کرده است.

با شرایط فعلی حضور آزمون در اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تعطیلات لیگ تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و این بازیکن در جام ملتهای آسیا تیم ملی را همراهی خواهد کرد.

 

2051

نظرات کاربران
احمد
کسی که برای پیراهن تیم ملی ناز کنه جایی در تیم ملی نداره .
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۳:۱۳
پاسخ
2
4
رسول
رفتارهای آزمون را با بازیکنی مثل جهانبخش مقایسه کنید. آزمون فقط از حرفه ای بودن، اسمش رو یدک می کشه و رفتارهاش در حد بچه هایی که توی محله شون فوتبال بازی می کنند هست.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۰۷
پاسخ
2
6
ح لند
سردار که خداحافظی کرده باید بره نمیشه که امروز خداحافظی کنی و فردا دوباره بیای سردار برررررررررررررررررو
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۳۲
پاسخ
2
4
سحر
زندگی که الان سردار آزمون داره رو مدیون تیم ملی و حمایت های مردمه و باید به تیم ملی بیاد و وظیفه شو انجام بده بعد هرجا که خواست بره . اینجا کسی براش فرش قرمز پهن نمیکنه .
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۰۶
پاسخ
5
3
foad
دفعه ی بعدی جوری هوو میشه که تیم ملی بماند فوتبالو بذاره کنار.... بره همون کارای مهم و واجبش تو اینستاگرام برسه ..بره سراغ اسباش
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲:۴۰
پاسخ
6
6
کوروش بوانات
یه روزخواهید فهمید مردبزرگ کی روش چه کاربزرگی انجام داده است. ؟.......
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۴۱
پاسخ
11
5
ssabi
حالا فهمیدید که خداحافظی رحمتی بهانه ایی بود برا بازشدن جای حقیقی آقای گل
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۲۹
پاسخ
8
4
محمد
چرا با بازیکن های دیگه که خدافظی کردن همچین برخوردی نمیشه!!!؟
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۷:۵۶
پاسخ
6
6
sirjan
پرسپولیسی ام '''''ولی رحمتی در حقش ظلم شد 'شاید هنوز شماره یک تیم بود ' اینهم .کیروش !!
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۴۶
پاسخ
6
4
.....
از اولش هم مشخص بود که فیلم بازی میکنند و برمیگرده یعنی نرفته بود که بخواد برگرده.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸:۰۴
پاسخ
5
2
sajad
این خودش هنوز قراردادش رو هواست بعد دنبال بازیکن میره معلومه فقط واسه پول بیشتر داره بازار گرمی میکنه
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۴:۵۸
پاسخ
4
2
امیر
سردار هم بازیکن خوبی هستش.ولی بنظرم کی روش میتونست در جام جهانی بجای سردار علی علیپور یا کاوه رضایی رو دعوت کنه.
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳:۲۹