جواد نکونام مربی شد!

جواد نکونام مربی شد!

71652
12:59
11 خرداد 1394
جواد نکونام قرار است به کشف استعدادها و حضور آنها در فوتبال اروپا کمک کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - جواد نکونام قرار است به کشف استعدادها و حضور آنها در فوتبال اروپا کمک کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، کاپیتان سابق تیم ملی از همین کار مربیگری را آغاز کرده است. طبق آخرین خبرها، نکونام در پایان فصل به همکاری خود را با اوساسونا پایان می دهد و فعلا برنامه تابستانش، حضور در مدرسه فوتبالش است. نکونام از روز 28 خرداد تا 19 شهریور این کلاس ها را در ولنجک برگزار می کند. او با مسولان باشگاه اوساسونا و همینطور فدراسیون فوتبال این کشور مذاکراتی داشته تا بتواند استعدادهای ایران را به اسپانیا ببرد.

2051

نظرات کاربران
lind
اینم میخواد راه مهدوی کیارو بره ، خیلی خوبه ولی با این کارا محبوب نمیشی
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵:۴۹
پاسخ
5
3
گیل مرد
از افتخارات فوتبال ایران ودارنده بیشترین بازی ملی کشور که توانایی زیادی داشت امیدوارم موفق باشد
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۹:۱۷
پاسخ
5
10
mohsen
بالاشهر پول بیشتر میدن رفته اونجا برو بکس پولدار را دور هم جمع کنه
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵:۴۳
پاسخ
10
10
lpln
با احترام به سلیقه اقای نکونام برای انتخاب منطقه ولنجک. ولی فکر کنم اگه این کار تو شهرری که بزرگ شدی می کردی هم با استقبال بهتری روبرو می شدی هم یه خدمتی به محلت کرده بودی
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵:۳۲
پاسخ
3
10
delazad
جان من دور تیم ملی رو خیط بکش
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۸:۱۲
پاسخ
20
21
اشکان
از فوتبالش که هیچی ندیدیم، مربیگریشم خدا به خیر بگذرونه... حالا چرا ولنجک تو اگه واقعا" دنبال استعدادی برو پایین شهر
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۱:۴۵
پاسخ
37
29
قراملک
این کار هم شده بازار من خودم قبلن ها تو یکی از این آکادمی ها برای یه سرمربی که الان هم تو لیگ هست شرکت کردم جیبمون رو خالی کرد و فقط تو مراسم اختتامیه ایشون رو دیدیم (البته یه بار هم اتبوس گرفتن بردنمون ورزشگاه تا تیمش رو تشویق کنیم اونم باخت!!!!!!!!)
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۷:۱۵
پاسخ
6
35
سعید
البته سود خوبی هم براش داره !! وگرنه این کار رو نمیکرد.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵:۰۳
پاسخ
15
34
داش علی منصور
ولنجکککککککککک؟ فوتبال مال پابرهنه هاست. من استقلالیم ولی آکادمی واقعی رو مهدوی کیا راه انداخته که مهاجمش از روستای مرزی عراق میاد و هافبکش از بندرکنگ.این آقا دنبال بیزینسه.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱:۲۴
پاسخ
19
57
ailin18
چون بازیکن ملی بوده و بالای 100 تا بازی ملی داره،نیازی به گرفتن مدرک D مربیگری یوفا نبوده. مدرک C هم پارسال گرفت. نمیدونم برای B اقدام کرده یا نه. واقعاً کار نکونام و مهدوی کیا قابل ستایشه ... فقط کاش به قول بقیه دوستان، این امکان باشه که از همه نقاط تهران این استعدادیابی صورت بگیره؛نه فقط شمال تهران ... این دوتا بازیکن بزرگ کشورمون میخوان استعدادهامون رو بفرستن دوتا از بهترین کشورهای فوتبالی ،چه از نظر لیگ قوی بزرگسالان و چه از نظر فتبال پایه و آکادمیک... امیدوارم موفق باشن ....
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴:۵۱
پاسخ
5
42
خودم
کی مدرک مربی گرفته؟
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷:۲۴
پاسخ
29
55
saeed
اقا جواد کارت واقعا عالیه.ولی چرا تو ولنجک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو بالا شهر مدرسه فوتبال زیاده حداقل میومدی تو پایین شهر یه مدرسه فوتبال میزدی که استعداد های اونا نسوزه.اخه پسر بچه ای که تو پایین شهره گناهش چیه؟؟؟؟نمیدونم شاید چون بچه پایین شهر به اندازه کسی که خونش تو ولنجکه پولدار نیست.اتفاقا بیشتر بازیکن های بزرگ از پایین شهرا بودن.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶:۵۹
پاسخ
17
128
امیر
آخه چرا ولنجک؟ اگه دنبال استعدادی برو تو زمین خاکیای پایین شهر
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۹:۵۸
پاسخ
12
114
سحر n6
آفرین کاپیتان نکو موفق باشی.
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸:۰۶