حاشیه دیدار استقلال - ذوب‌آهن / منصوریان به تماشاگران استقلالی تعظیم کرد

حاشیه دیدار استقلال - ذوب‌آهن / منصوریان به تماشاگران استقلالی تعظیم کرد

5657
21:46
30 شهریور 1395
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم استقلال بعد از سوت پایان بازی به سمت تماشاگران تیمش رفت و به آنها تعظیم کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم استقلال بعد از سوت پایان بازی به سمت تماشاگران تیمش رفت و به آنها تعظیم کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته هفتم لیگ برتر اولین برد خود را در این مسابقات کسب کند تا شاگردان علیرضا منصوریان 7 امتیازی شده و در رده دهم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

* ذبیح‌الله پورشیب قهرمان کاراته و شهرام هروی سرمربی تیم کاراته در بین تماشاگران امروز بودند و از برد استقلال بسیار خوشحال شدند.

* بعد از پایان بازی علیرضا منصوریان به سمت تماشاگران استقلال رفت و به آنها تعظیم کرد. همچنین منصوریان با قدم زدن دور ورزشگاه شادی‌اش از برد امروز را با هواداران تیمش تقسیم کرد.

* بازیکنان استقلال به سمت تماشاگران تیم خود رفته و از آنها بابت حمایت‌های خود تشکر کردند.

* یعقوب کریمی بازیکن استقلال با پای مصدوم و لنگان راهی رختکن شد.

 

2020

نظرات کاربران
vahid52
مگه قهرمااان شدن که ایشون دور زمین ....خخخخخخخخ
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۹:۳۸
پاسخ
13
6
سعید
اقای منصوریان خجالت بکش جریان کاوه رضایی چیه که با این افتضاح بازی کردنش باید فیکس بازی کنه واقعا متاسفم برای تیمی که بازیکن نوک حملش کاوه رضایی باشه
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۷:۴۷
پاسخ
13
5
امیر 6
گلمحمدی شیشتقلالو از بحران موقتا خارج کرد.ولی وجدانا شیشتقلال اگه جلوی بقیه تیمها همینطوری بازی کنه میره دسته یک.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۸:۴۳
پاسخ
35
7
پژولی
جالبه که هم اخبار سرورشون رو دنبال می کنن هم می شینن تا آخرین لحظه بازی استقلال رو میبینن.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۸:۲۴
پاسخ
7
42
عشق فقط آبی
شما پرسپولیسیا فردا ببرید دلتون بازشه خخخخخ
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۶:۵۱
پاسخ
6
36
AKO
شنیدم تو ورزشگاه هفتادواندی هزار نفری،صدهزار نفر اومده بودن.جا واسه سوزن انداختن نبود!خخخخ
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۰:۰۲
پاسخ
28
9
sina ss
اره اصن با کمک داور بردیم شما چرا میسوزی ؟؟؟ استارت بردهامون اغاز میشه به امید خدا
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۲:۵۱
پاسخ
10
44
پارسا
بیخیال اینکارا تیم درست کن
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۰:۵۴
پاسخ
28
12
4تقلال بی هوادار
خخخخ بنده خدا شیش تا سکته رو رد کرد بس که بالا پایین پرید تا گل تساوی رو نخوره :))))))))))
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۰:۴۹
پاسخ
36
15
اقلیت آبی
چقد ترحم برانگیز! :))
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۷:۱۲
پاسخ
37
17
كاوه
با كمك داور بردن
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۲:۴۷
پاسخ
94
39
محسن
آره اصلا دو سه تا گل تيم حريفم قبول نكردن.. خوب حالا كه چه؟!!!
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۹:۵۱
11
42
پارسا
درسته
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۱:۰۶
39
11
سینا
فقط مونده بود خود منصوریان بره تو دروازه که گل نخورن خخخخخ اونم تو آزادی جلو تیم بحران زده
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۰:۱۸
پاسخ
105
39
استقلالی اصیل
ببین آقا سینا شما دلتون رو به همین تیم بحران زده خوش کرده بودین که گفته بودین ما رو می بره اونم 6 تا. توی دربی نتونستین کاری کنین دلتونو به این تیم خوش کردین. بازیکنای ذوب آهن اومده بودن با لباسای قرمز که یعنی "بله ما هم طرفدار پپسی هستیم" آخرش باختن. پپسی سوخت . 125 لطفا
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴:۰۱
1
3
پژولی
خوشم میاد میشینی بازی سرورتو تا آخر نگاه میکنی
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۱:۰۵
11
53
هفتاد سال در حسرت دوگانه!!!
اقای جوگیر..کلا ادا سیمونه در میاره
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۱:۰۱
43
18
محسن
خوشم مياد بازي هاي تيم مارا با دقت دنبال مي كنين.:).. ادامه بدين ..
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۲:۴۵
12
52
R
داش علی دوست داریم.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۷:۵۶
13
53
مکتب تاج
همین تیم بحران زده رو شما بدون دایو بردید بیا اینجا حرف بزن