حاشیه دیدار استقلال - نساجی: پاسخ دروازه‌بان نساجی به هواداران استقلال

حاشیه دیدار استقلال - نساجی: پاسخ دروازه‌بان نساجی به هواداران استقلال

4941
21:16
25 اسفند 1397
سرمربی تیم فوتبال استقلال در نیمه دوم دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران بارها بر سر دو بازیکن تیمش فریاد کشید.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال موفق شد با یک گل از سد تیم نساجی مازندران بگذرد.

* هواداران تیم استقلال در پایان بازی علیه حامد لک شعار دادند.

* مجید جلالی و بازیکنان نساجی در پایان بازی به سمت هوادارانشان رفت و از آن‌ها بابت حمایت‌هایشان قدردانی کردند.

* هواداران تیم نساجی با تشویق ایسلندی از تیم خود حمایت کردند.

* هواداران نساجی با شعارهایی از سرمربی تیم خود حمایت کردند.

* حامد لک در پایان بازی با سید حسین حسینی خوش و بش گرمی داشت.

* شفر و بازیکنان استقلال به سمت هوادارانشان رفتند و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ دادند. این در حالی است که سرمربی استقلال شال گردن خود را روی هوا می‌چرخاند.

* بازیکن خارجی تیم نساجی پیراهن خود را به یکی از هواداران این تیم اهدا کرد.

* درحالی‌که هواداران استقلال علیه حامد لک شعارهای تندی سر می‌دادند، این دروازه‌بان در زمان رفتن به رختکن زیرپیراهن خود را که قرمزرنگ بود به هواداران استقلال نشان داد تا به نوعی به شعارهای آن‌ها واکنش نشان دهد.

1004

نظرات کاربران
مهرداد
اقایی که میگی لک نباید با کفش و دستکش قرمز میومد. خب نابغه چرا دروازبان استقلال رو ندیدی که اونم دستکش قرمز داشت
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۴:۰۵
پاسخ
22
45
علیرضا
آفرین به لک حامد با تعصب......... دوستت داریم.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶:۴۲
پاسخ
68
47
اژدهای آبی
چیطوری لک؟؟ چیطوری لایی خور؟ چیطوری ضد فوتبال؟؟
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵:۳۲
پاسخ
90
61
عشقممم نیمار
این گل تبریزی خیلی خیلی بهم‌چسبید. و وقتی فهمیدم ک ب دروازبانی گل زده ک‌ گفته طرفدار شیش_پولیسم‌ و‌پیراهن قرمز نشون‌داد.. بیشتر بیشتر بهم‌چسبید :-)
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴:۳۲
پاسخ
61
54
اکبر مولایی پرسپولیس
مرسی که همیشه میسوزونی این جماعتو حامد جان خخخخ کاش بیای پرسپولیس
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۵۰
پاسخ
59
56
امیر تراختورچی از رومانی
شال چرخاندن شوفر منو یاد شال چرخاندن وینگو انداخت...یادش بخیر
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۲:۵۳
پاسخ
80
69
اژدهای آبی
جام ندیده ها سکوت کنن
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵:۴۹
33
51
RedOnly
یک دونه ای لک عزیز هیچ وقت واسه ما بازی نکردی ولی اندازه سلطان برای پرسپولیسی ها معتبری درقلب ارتش سرخ جا داری دوست داریم لک .
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴:۵۰
پاسخ
113
38
سرخ
همیشه هم مقابل استقلال ضایع میشه ...
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۳۰
34
49
اتحاد آبی
این بنده خدا همیشه اومده شیرین کاری کنه ...اما همیشه ام تو زمین حرفی برا گفتن نداره..خدا شفاش بده....استقلال آشیونه عقابهاست از قدیم تا الان
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۴۸
پاسخ
35
107
The Nostalgia
خداوکیلی آدم از استادیوم رفتن پشیمون میشه. آخه بابا این چه وضعشه حامد لک مگه چیکار کرده . وحید مظاهری چیکار کرده که باید انقدر تحقیر بشن؟!!! حساب کن خودت بازیکنی و هواداران بهت فحش میدن چه احساسی بهت دست میده؟!!! ترو جان مادرتون اگه از وضع اقتصادی و سایر مشکلات ناراحت هستید توی استادیوم سر حریف و داور خالی نکنید. تو جایگاهها هم که به لیدرها اعتراض میکنی که آقا خواهشا به حریف توهین نکنید لیدرها ونوچه هاشون که تعدادشون کم هم نیست میریزند سر آدم و دعوا راه میندازند که به تو چه مربوطه ما دلمون میخواد اینکارو بکنیم!!! آقای به اصطلاح هوادار دمت گرم که با وجود مشکلات به استادیوم میایی اما جان مادرتون انقدر توهین نکید.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰:۴۲
پاسخ
52
68
علی
اینکه فحاشی و توهین در هر صورتی محکومه.ولی باید با لک هم صحبت کنن که بچه بازیو بزاره کنار.میدونه هواداران استقلال بهش حساسن باز هم با دستکش و کفش قرمز میاد.بنظرم خودش خوشش میاد بهش توهین بشه.
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷:۳۹
34
38
ARYOBARZAN
لک اگه جلو همه تیم ها اینجوری انگیزه داشته باشه از رئال و بارسا بهش پیشنهاد میرسه!
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۴۵