حاشیه دیدار تراکتورسازی - نفت/ انتقال مجروحین به آمبولانس

حاشیه دیدار تراکتورسازی - نفت/ انتقال مجروحین به آمبولانس

54318
22:02
25 اردیبهشت 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - تماشاگران عصبانی تبریزی صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام را شکستند.

وبسایت رسمی برنامه نود - تماشاگران عصبانی تبریزی صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام را شکستند.

 به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس ، هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از آنکه متوجه شدند قهرمانی را از دست داده‌اند اقدام به شکستن صندلی‌ها و پرتاب آنها به میانه زمین کردند.

* بسیاری از هواداران نیز بهت‌زده زمین ورزشگاه را نگاه می‌کردند و در سکوت بودند.

* یک نارنجک دستی در سکوهای ورزشگاه منفجر شد.

* برخی از تماشاگران که مجروح شده بودند با برانکارد به آمبولانس انتقال داده شدند.

* تراکتورسازی تصور می‌کرد قهرمان لیگ شده در حالی که قهرمانی با تساوی تراکتورسازی مقابل نفت به سپاهان رسیده بود.

 

کد/2020

نظرات کاربران
علی
به نظر من فغانی داور مسابقه به نفع سپاهان کار کرد تو بازی پرسپولیس سپاهان یک پنالتی رونگرفت وتوبازی تراکتور سپاهان یک پنالتی به سود سپاهان گرفت ودر بازی تراکتور ونفت پنالتی رو نگرفت بی دلیل اندو رو اخراج کردو همه ی این ها دست به دست دادندتا تراکتور نایب قهرمان بشه
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷:۱۸
پاسخ
0
0
یکی از عاشقان تراکتور
فقط این را می خواهم بگویم تراکتور دوم شد ولی در قلب ما اوله یاشاسین آذربایجان
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶:۲۲
پاسخ
0
0
صابر
قهرمانی با ناداوری مغرضانه از دست تراکتور رفت.آندو چرا کارت زرد اول رو گرفت؟چرا پنالتی واضح روی کریمی گرفته نشد؟تراکتور قهرمان واقعی لیگ بود که به داور باخت.
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۷:۲۳
پاسخ
0
0
عرفان
من خودم بازی رو دیدم و به نطرم اشتباهات حامد لک باعث قهرمانی تراکتور نشد .....بیشتر حق نفت بو که باتلاش فراوان بازی 3.1 باخته رو 3.3 کرد .....حیف شد که نفت قهرمان نشد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹:۰۱
پاسخ
1
0
مهدی
شما آقایونی که میگین بازی نود دیقه است. شما خودتون اگه بازیکن تراکتور بودین و میدونستین اگه گل نخورین میبرین. ریسک میکردن و تحاجمی بازی میکردین؟؟؟؟؟ انگار همه دست به دست هم داده بودن تراکتور ببازه. حق سپاهان نبود قهرمانی اونم واسه پنجمین بار!!!!!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۷:۰۶
پاسخ
1
0
امین بندری
من در نهایت بی طرفی میگم آخه اینا چه بهونه ای که میگین گوینده ورزشگاه تبریز نتیجه رو اینطور اعلامفکرده. مگه تبریز میزبان نیست گوینده هم جز میزبان هست !!! حالا گذشته از این حرفها یعنی۹۰ هزار نفر گول حرف یک نفر خوردند یعنی در عصر نت و ارتباطات یک نفر از۹۰ هزار نفر موبایل نداشت نتیجه هارو دنبال کنن غریب به یقین بالای60 درصد هواداران تراکتور نه تنها با یک تماس ساده از نتیجه همزمان بأ خبر میشدن بلکه به اینترنت دسرسی داشتند و نتیجه هارو دنبال میکردند !!!! من واقعا به سپاهان تبریک میگم که واقعا عین یک تیم حرفه ای قهرمانی رو قاپید که شانس بسیار کمی داشت !!! بیشتر تبریک ام به این خاطر هست که با رفتار حرفه ای به این مهم دست یافت !!! ای کاش همه ی تیم های کشور به سمت حرفه ای شدن بروند مثل سپاهان و فولاد اهواز
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۹:۰۳
پاسخ
6
2
مهدي
هيچكي قضاوت نكنه خدا هست ميبينه فقط همين
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۳:۳۱
پاسخ
2
2
یه اذری
واقعا حیفففف.....
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴:۲۸
پاسخ
2
3
Morteza Omidvar
نوش جونت قهرمانی....سپاهان..... تیم حرفه ای نباید کاری به نتیجه بازی سپاهان داشته باشه ..... من پرسپولیسیم شش تا میزد ببینیم سپاهان چطور قهرمان میشد.....
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۷:۳۲
پاسخ
4
3
رسول
لیگ برتر ایران اخر هر فصل همیشه دعوا بوده ...همیشه تهمت ها هم گردن فدراسیون و داوری میافته...مثل سال 87 پرسپولیس و سپاهان مثل سال 88 ذوب اهن که 4 تا اهواز خورد وقهرمانی را از دست داد...و سالهای دیگر...امسالم با سالهای قبل فرق چندانی نداشت...خواهشا طرفدارا صداقت داشته باشن با خودشون...من طرفدار پرسپولیسم...پرسپولیسم دوست دارم...با نتیجه های ضعیفم بازم دوسش دارم...با امید روزهای خوب درفوتبال ایران...واقعا حیفه حیف...باید خیلی بهتر از اینا باشیم..40 اندی ساله المپیک نرفتیم...به هزار سختی میریم جام جهانی بعدش چی؟؟؟و بعدش چی؟؟؟30 چند ساله قهرمان اسیا نشدیم اخه چرا؟؟؟چون خودمون با حرفهای خود نمذاریم...پشت هم نیستیم...دستامون تو دست هم نیست...همیشه در حال تخریب هم دیگر هستیم...رسول هستم از اصفهان
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۷:۰۸
پاسخ
5
2
هادی
هموطنان عزیز آذری لطفا کمی واقع بین باشید و با تعصب به قضیه نگاه نکنید من بازی تراختور با نفت رو ندیدم ولی اگه اینطور که میگن تراختور توی یه بازی روی سه تا کرنر سه تا گل خورده باشه چطور میتونه شایسته قهرمانی باشه؟ ضمنا به هموطنای عزیز اصفهانی هم بخاطر قهرمانیشون تبریک میگم باید اعتراف کرد که اصفهانیها خیلی وقته که کار اصولی و پایه ای رو در فوتبال شروع کردن و حالا دارن نتیجه برنامه ریزی دقیق و اصولیشون رو میگیرن طوری که حتی فوتبالشون از تهران هم جلو افتاده. اما آذریهای عزیز سرمایه بزرگی دارن که هیچ تیمی حتی سرخابیهای پایتخت چنین سرمایه ای ندارن این طرفدارای پرشور تراختور قطعا در ایران بینظیرن ولی این به تنهایی کافی نیست باید برنامه دقیق و اصولی و پایه ای داشت و همین طور صبر.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۵:۴۰
پاسخ
22
13
ناصر از زنجان
فوتبال رو باید بازی کرد،تا دقیقه 90،بتونی تحت هر شرایطی نتیجه برد تیم رو حفظ کنی،نه اینکه منتظر نتیجه تیمهای دیگه باشی.تبریک به تیم سپاهان.یه دوستدار ترک از زنجان.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۴:۵۹
پاسخ
22
8
اذربایجان
فقط میخواستن تراختور قهرمان نشه این یعنی خیانت، علنی شده که دست به دست هم دادند اخراج، اندو قطع شدن تلفن دروغ گفتن به بازیکنان واقعا متاسفم.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۳:۳۹