حدادی‌فر: در مورد کی‌روش هر چه بگویم متهم هستم/ قلعه‌نویی خودش را مقصر می‌داند

حدادی‌فر: در مورد کی‌روش هر چه بگویم متهم هستم/ قلعه‌نویی خودش را مقصر می‌داند

7505
00:35
26 اردیبهشت 1397
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی خودش را مقصر می‌داند و تصور می‌کند به خاطر دشمنی با او بازیکنان ذوب‌آهن به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قلعه‌نویی خودش را مقصر می‌داند و تصور می‌کند به خاطر دشمنی با او بازیکنان ذوب‌آهن به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

به گزارش وبسایت نود، قاسم حدادی‌فر پس از شکست 3 بر یک ذوب‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، برخلاف هجمه‌ای که هفته گذشته علیه تیم ما راه افتاده بود که بازی فیزیکی انجام می‌دهیم. به نظرم ما به حق‌مان نرسیدیم. به تیم استقلال هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در مرحله بعد موفق باشند.

وی در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از هواداران استقلال و کی‌روش تصریح کرد: بیشتر مسئله داوری بود. قلعه‌نویی نظرش این بود که داور عرب برای این مسابقه انتخاب نشود، چون در حد این بازی نیست. ضمن اینکه قلعه‌نویی برای استقلال خیلی زحمت کشیده است و حقش نیست هواداران این‌طور به او توهین کنند. در مورد کی‌روش هم من هر چه بگویم متهم هستم،‌ اما به نظرم دو یا سه بازیکن ما مستحق دعوت به تیم ملی بودند. قلعه‌نویی خودش را مقصر می‌داند و تصور می‌کند به خاطر دشمنی با او بازیکنان ذوب‌آهن به تیم ملی دعوت نشده‌اند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه یادآور شد: به نظرم ما تیم خوبی داشتیم، به خصوص در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی نشان دادیم. ما می‌خواستیم با پیروزی در این بازی یک هدیه خوب به کارگران زحمتکش کارخانه ذوب‌آهن بدهیم که نشد.

حدادی‌فر در مورد تنش بیش از حد بین بازیکنان در جریان بازی گفت: فکر می‌کنم حرکتی که مامه تیام در ابتدای بازی انجام داد، اخراج داشت. به نظرم داور تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و او را اخراج نکرد، اما این چیزی از شایستگی‌های استقلال کم نمی‌کند و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

1004

نظرات کاربران
محمد
شما شش تایی ها یه پماد و یه 125 یاد گرفتین دیشب تا حالا حداقل تو 100 تا کامنتا گذاشتین اونم ما یادتون دادیم بیچاره ها
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲:۴۳
پاسخ
5
4
reza
دیگه نمیدونن چکار کنن گیر میدن به کیروش نازنین،خنده داره . بابا ایقد با کیروش کیروش گفتن خودتون رو معروف نکنید.کیروش تو قلب ماست.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۴۰:۲۳
پاسخ
2
7
afshin
عجب خدایی داره کیروش!دقیقه نود یقه دشمناشو میگیره.ممنونم خدا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۱:۵۶
پاسخ
8
68
Wien
یعنی شما واقعا فکر کردین،کی روش همه کار و زندگیش را ول کرده و داره به ضربه زدن به قلعه نوعی فکر میکنه؟از روی دشمنی با قلعه نوعی بازیکنان ذوب را دعوت نمیکنه؟خو اگه اینجور بود که از پرسپولیس حتی یه بازیکن هم دعوت نمیکرد،تو تیم شما غیر از مظاهری کدوم بازیکن میخواد تو اون لیست بیاد؟یکبار دیگه لیست را نگاه بکن،انصافا جای کدوم بازیکن باید مثلا تبریزی را دعوت میکرد؟تازه از این لیست هم حدودا ۱۲ نفر خط میخورن،که چندتا از آنها واقعا حیف میشوند،میخوام بگم اینها که بهترین بودند هم باز خط خورده خواهند داشت،چه برسه به بازیکنای ذوب،نکنه خودت را مدعی دعوت شدن میدونی؟انصافا قبلا هم کم دعوتت نکرد به تیم ملی،الان هم کلا تیم را جوانتر کرده و همان با تجربه ها هم یک سر گردن از تو بهترند.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۳:۳۸
پاسخ
8
81
کیروش big man
توی جام جهاتی ۲۳ بازیکن میبرن نه ۵۰۰بازیکن ایران را یادمان هست در ۲۰۰۶تعداد بازیکنانمان ۱+۱۱ بود .قدر بذانیم الانمان را ‌.یا حق
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۲:۴۷
پاسخ
5
90
zahra
استقلالی های عزیز با این که این حرفا از امیرخان بعید بود ولی خواهش می کنم خواهش می کنم قبلاون هر چی اون لحظه های شادی که با امیرخان گذروندیم رو ب یاد بیارین بخدا انصاف نیست بخاطر یه سری حرفا همه زحمات ایشون رو فراموش کنیم تو روخدا احترام ها رو نگه دارین
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۳۱:۰۴
پاسخ
30
36
شهرام
من واقعأ انتظار چنین رفتاری را نداشتم. به نظرم لیدرها باید دقت بیشتری داشته باشند. هوادار باید برای پیشکسوت خودش تا سرحد مرگ احترام قائل باشه. دلجویی از ژنرال و جلوگیری از تکرار موارد مشابه مهم ترین وظیفه مسئولین باشگاه استقلال است
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲:۲۵
5
5
رامین
کی روش تو روزای اول که اومده بود ایران یه بار حدادی فر رو دعوت کرد. ولی حدادی فر به دلیلی اون چه مشکلات شخصی عنوان کرد به تمرینات نیومد و کی روش دیگه دعوتش نکرد. پس حدادی فر حق انتقاد از کی روش رو نداره. در ضمن از ذوب آهن کی باید دعوت میشد؟ تبریزی؟ به جای کی؟ به جای آزمون یا طارمی یا قوچان نژاد؟ به جایی انصاری فر؟ یا کاوه؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۱:۵۶
پاسخ
11
105
شهرام
آفرین به این کامنت پخته و منطقی. البته انصافأ تبریزی خودش هم به این موضوع اذعان داشت که مهاجمان دعوت شده به تیم ملی از او برتر بوده اند.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷:۲۹
2
13
کیومرث
به بازیکن چه ربطی داره که سرمربی تیم کیو می خواد انتخاب کنه ، دیدن شهر شلوغه ، دیگه هیچکس حد خودشو نمی دونه .
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۸:۵۱
2
11
محسن آبی
این داور برا پرسپولیسی ها خیلی اشناست داور بازی پارسال با الهلال خدا ازش نگزره ارتش سرخ اسیا رو نا امید کرد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۲:۴۶
پاسخ
25
66
دوچرخه سوار هسم با دو جام٤جانبه
عوضش كاج كبير اقيانوسيه رو اميدوار كرد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶:۰۶
7
5
Farhad
ثابت کن داوری به ضررتون بود من دیگه تو عمرم فوتبال نگاه نمی کنم ،پنالتی استقلال درست بود ،کارت زرد ها درست بود هیچ کدومشون مستقیم قرمز نداشت
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۱:۳۹
پاسخ
40
73
حق گو
کارشناس داوری هم پنالتی ذوب اهن و اخراج بازیکن استقلال را تایید کرد. دیگه فوتبال نگاه نکن
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹:۱۱
10
10
مستاجر خدا
ناراحت نباشید کیروش بی افتخار مجبور هست ازین کارا کنه بعد بازنشستگی وقتی ازش پرسیدن چند تا جام گرفتی بگه چی؟ سخته واسش
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۶:۰۹
پاسخ
132
34
عادل
شما ناراحت بازنشستگي كي روش نباش ! اون با جام يا بي جام توي جزيره خودش كنار استخر. افتاب مي گيره و از زندگيش لذت ميبره ! شما اون موقع چي داري كه راجع به خودت بگي ! احتمالأ هنوز با ٨٠ سال هنوز تو توهم هستي و كي روش فوبيا داري !!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷:۲۶
4
14
afshin
مستاجر پماد بیارم؟فکرکنم کل آتش نشانی ایران هم کم باشه.خخخخخخ مردم ازخنده حسادت تا این حد؟