حسینی با ترابوزان اسپور به توافق رسید

حسینی با ترابوزان اسپور به توافق رسید

22753
10:53
28 تیر 1397
مدافع تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبل ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال استقلال با تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسید.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، مجید حسینی در طول هفته های اخیر آنقدر در گیر و دار مذاکره با تیم خواهانش در ترکیه و دریافت پاسپورتش از باشگاه استقلال بود که وقتی سید رضا افتخاری به وی پیشنهاد مالی سنگینی ارائه کرد قید سفر به ترکیه را زد اما تغییرات مدیریتی باز هم این مدافع را دچار چالش انتخاب تیم فصل آینده اش کرد.

حسینی که به خوبی می دانست با رفتن افتخاری ممکن است آن پیشنهاد خوب مالی توسط کادر مدیریتی جدید تائید نشود روز گذشته در تهران با نماینده ترابوزان اسپور ترکیه مذاکره کرد و در نهایت با نماینده این باشگاه به توافق رسید.

ظاهرا پیش قرارداد این بازیکن هم امضا شده و قرار است قرارداد طی یکی دو روز آتی نهایی شود. با این شرایط تغییرات مدیریتی چندان هم به نفع آبی پوشان نشد و مدافعی که قصد ماندن داشت مسیرش را برای ادامه فوتبال تغییر داد.

1870

نظرات کاربران
AB
خدا کنه مدیریت جدید باج بده نباشه و بازیکن سالاری ریشه کن بشه..و امثال حسینی چشمی با داشتن قرار داد فقط بخاطر یه بند مسخره ساز جدایی کوک نکن و باشگاه درب خروجی رو نشون بده بهشون...و بعد از رفتن با شکایت از بازیکن باشگاه مقصد گوشمالی حسابی بدنشان..یادتون باشه اگر موندن از تشویق در استادیوم این دو بازیکن تحریم بشن حتی یک هوادار از این بازیکن درخواست عکس امضا نکنن خودش براشون حکم مرگ داره
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴:۴۱
پاسخ
2
1
رائول
حاضر نشد حتی با 3 میلیارد هم برا استقلال بازی کنه !!!!!
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵:۰۵
پاسخ
0
7
حسین
با سیستمی که تیم ملی بازی می‌کرد تقریباً اکثر مدافعین وسط تیم‌های لیگ برتر اگر جای حسینی بودند همین عملکرد را داشتند... بحث تعصب به باشگاه را نکنیم اما مطالبه ما هواداران باید این باشد که بازیکنان حرفه‌ای عمل کنند... چطور وقتی قرارداد داریم با باشگاه‌های دیگر مذاکره می‌کنیم!؟
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۱۵
پاسخ
1
5
رامین
راهو داری اشتباه میری اقای حسینی کدوم ایرانی رفته فوتبال ترکیه موفق بوده که تو میخوای همون راه رو بری
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴:۱۳
پاسخ
3
8
مجید
آقای سید مجید حسینی شما جوونی به شخصه اگه یه تیم خوب میرفتی ناراحت نمیشدم. هنوز اولین بازیت جلو پرسپولیس یادم هست. کسی شمارو نمیشناخت. صادق محرمی رفت دیناموزاگرب یا کاوه رفت شارلوای بلژیک. لیک ترکیه نمیتونه برات سکوی پرتاب باشه. این نوع رفتن منجر میشه به اتفاقی که برای شهبازاده افتاد و چند سال از بهترین سالای فوتبالش هدر رفت. میری و دست از پا دراز تر برمیگردی. ولی اونوقت دیگه جایی تو تیم ما نداری. به قول سر الکس فرگوسن کسانی که در روز های سخت(شکست ها) کنار ما نبودن حق ندارن توی شادیها کنار ما باشن!!!!
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲:۰۱
پاسخ
1
9
مهدی
وزارت ورزش با دادن پول های کلان به دردانه های پایتخت داره یه ضربه دو طرفه به ملت میزنه اول اینکه پول بیت المال حروم میشه و دوم جوانهای این مرز و بوم مثل بیرانوند- امیری- حسینی-چشمی و ... به جای رفتن به اروپا و پیشرفت کردن باید بمونن و یه سال پیرتر بشن و درجا بزنن.
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲:۴۰
پاسخ
7
2
هوادار
سلام من یک سوال داشتم اقای حسینی ایا تا دوسال پیش کسی میشناختش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱:۲۴
پاسخ
0
13
Farhad
شک نکنید سرنوشت شهباززاده رقم می خوره
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴:۳۳
پاسخ
4
7
ایمون زاید
آقا طرف دلش نیست بمونه به سه دلیل اول اینکه استقلال تیم محبوبش نبوده دوم اینکه کی روش نشسته زیر پای ملی پوشا که برن دلیل سومشم اینه که میدونه 5 میلیاردی که میخواست دیگه بهش نمیدن
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۰۲
پاسخ
6
11
خطاب به بالایی
چهارم اینکه دوغتو بنوش ....
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲:۴۸
8
3
محمد رضا استقلالی
خوش اومد دیگه خواهشا برنگرد همونجا بمون استقلال بزرگ به بازیکنایی مث شما نیاز نداره اون از توطئه قطری ها که برای ضعیف کردن تیمامون(استقلال و پرسپولیس) رو از بازیکن خالی میکنن تا بهترین نتیجه رو بگیرن اینم از تو
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸:۱۶
پاسخ
4
50
6در4 دسته 3 ای
هم قطر داره تیمای مارو تضعیف میکنه هم متاسفانه کیروش گفته هرجا خواستین برین فقط بغیر لیگ ایران
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۴۶
3
14
tajim
بازیکنی که فکر و ذهنش با پول،همان بهتر که بره.
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۱۵
پاسخ
3
45
سعید
هر دو روز یه بار این خبر تو سایتای مختلف اعلام میشه! مجید حسینی به شدت سست بودن تصمیمش برای موندن یا رفتن رو نشون داده. احتمالا الان هم مدیریت جدید استقلال برای برگردوندن تصمیمش وارد عمل میشه و مجید حسین هم مجددا مردد میشه. این وسط نگه داشتن مجید حسینی (به هر قیمتی) فرصت خوبیه برا مدیریت جدید استقلال که یه ذره تو دل هوادار جا پیدا کنه. غافل از اینکه همه مدیرای قبلی هم با همینجور اشتباهات هم خودشون رو نابود کردند هم باشگاه رو...
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۷:۴۲
پاسخ
9
40
آرمان
قرارداد سنگين باعث ميشه بقيه بازيكن ها هم توقع پول زياد داشته باشن اينطورى فقط تيم بهم ميريزه
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴:۱۸
0
15
saeed
هر دم از این باغ بری می رسد. به نظرم استقلال نباید خیلی هم به بازیکن هاش رو بده، مگه اینا کی هستن. اگر خوب بودن که چهار تا تیم شاخ اروپایی واسشون سر و دست میشکوند. بازیکن های کم سن و سال تر از این جوون ، شاید به مراتب شایسته تر باشن
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۶:۴۷
پاسخ
6
95
Farhad
شک نکنید دانشگر از این بهتره ببینید کی گفتم
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۸:۴۱
6
14
اس اس
به سلامت. استقلال جای بازیکنای با کلاس و بزرگه. آقای حسینی هنوز قرار داد داری.
۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵:۴۵