حسینی: برای رقابت به استقلال برگشتم

حسینی: برای رقابت به استقلال برگشتم

20966
09:49
20 خرداد 1395
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: سال‌هایی كه جوان و بی‌تجربه بودم، گذشت. حالا باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت کنم.

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: سال‌هایی كه جوان و بی‌تجربه بودم، گذشت. حالا باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت کنم. 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از میزان، سید حسین حسینی در مورد بازگشت به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال را دوست دارم و این تیم، تیم محبوب من است. در دو سالی كه در ملوان بودم تلاش كردم عملكردم طوری باشد كه به عنوان یک دروازه‌بان فیكس به استقلال برگردم.

وی ادامه داد: به هرحال شرایط به گونه‌ای پیش رفت كه سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان اول است. با این وجود به خاطر آشنایی با علیرضا منصوریان كه در تیم امید روی من نظر مثبت داشت و به خاطر‌ استقلال دوباره آبی‌پوش شدم تا با مهدی رحمتی رقابت كنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من «سید حسین» دو سال پیش نیستم. سال‌هایی كه جوان و بی‌تجربه بودم، گذشت. حالا باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت کنم. نگرانی من به خاطر تیم ملی بود كه اگر بازی نكنم، ممکن است دعوت نشوم اما باشگاه به هیچ وجه اجازه نداد جدا شوم.

حسینی با اشاره به اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ برتر شانزدهم به خاطر محرومیت رحمتی، درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: دو سال پیش كه از استقلال جدا شدم، دو بازی انجام دادم كه یكی در جام حذفی و دیگری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان بود. در این دو بازی خدا را شكر با آنكه جوان‌تر و كم‌تجربه‌تر بودم به قدری خوب كار كردم كه هواداران از عملكردم راضی بودند.

وی در مورد احتمال برگزاری دربی پایتخت در دو هفته اول لیگ برتر گفت: دعا می‌كنم دربی در دو هفته ابتدایی لیگ برگزار شود که من درون دروازه استقلال قرار دارم چون حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. عده‌ای می‌گویند من مقابل پرسپولیس خوب گل می‌خورم اما باید بگویم آن بازی 2-یک اتفاقی بود.

 

2051

نظرات کاربران
شانسپولیس
دقیقا مث دروازه بانای شانپولیس؟؟ میثاق سوشا فرشید کریمی رحمان احمدی و چن تا از بزرگوارا ک اسم مبارکشون از ذهن ها رفته مث دروازه بانای خوب تیم شما باشن خوبن؟
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۳:۰۳
پاسخ
19
34
سعید سرپل ذهاب
ساشا ایلیچ رو یادت رفت کلا چهل متری میخورد خخخخخ
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۳:۱۳
0
5
فرشاد سپاهانی
رحمان احمدی کسی بود که تیم ملی را با واکنش های خوبش برد جام جهانی بعدشم فوق واکنش رحمان تو بازی برگشت امسال جلوی اقای گلتون(شهباززاده)یادت نرفته
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۶:۳۷
9
10
سپهر استقلالي
حسين هوشيار يادت رفت
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۶:۳۴
9
19
اقلیت قرمز
امیدوارم مث همه دروازه بانهای خوب استقلال سالها بدرخشی
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰:۵۲
پاسخ
27
51
قاسم
حالا خوبه همه سلاطین دروازبانی سالهای اخیر پرسپولیسی بودن... هنرنمایی های حقیقی لایی خور و سوشای آقای گل و میثاق و رحمان احمدی و شهاب گردان یادمون نرفته. جالبه که همه این دروازبان ها قبل و بعد از پرسپولیس دروازبان های خوبی بودن و فقط توی پرسپولیس بوده که اینجوری دل ما آبیا رو شاد میکردن!
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸:۰۳
12
34
علیرضا
آپشن ها زیادن رحمتی چیپ می خورد طالبو از باقری راه دور می خورد پرویز برومند از کریمی قیچی می خورد ببینیم قابلیت های تو چیه!!
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰:۱۰
32
31
اس اس
داداش خیلی خوبی...ایشالا موفق بشی
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۸:۲۰
پاسخ
19
35
SALAR
با اینکه پرسپولیسی ام ولی مطمئنم طالب لو از ایشون خیلی خیلی بهتره. ایشون یه شوت ساده رو برگشتی میده.
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۵:۲۲
پاسخ
26
45
سید علی
با حضور رحمتی میچسبی به نیمکت
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳:۵۹
پاسخ
27
41
سپهر استقلالي
براي رقابت با بهترين دروازبان ليگ برتر اماده باش تو الان جواني و بي تجربه ولي داش سيد خيلي از تو بزرگ تر هست و احترام او را نگه دار
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹:۴۹
پاسخ
34
73
اقلیت آبی
لااقل حقیقی گل به خودی نمیزنه احترام بزرگترشم نگه میداره‎ ;-)
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱:۳۲
8
17
SaJJaD
"اقلیت آبی " گفتیم الگوش برای پنالتی حقیقی باشه : )) + هیچ دروازبانی نمیتونه همیشه پیروز باشه و این یه بازی هم رحمتی نتونست پنالتی بگیره : )) ولی حقیقی دقیقا قضیش چیه ؟ :)) نه ضربات پنالتی بلده دروازبانی کنه نه تو بازی نه جای دیگ : )) به درد لیگ محلاتم نمیخوره : ))
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱:۵۷
24
42
اقلیت آبی
آره دیگه همونجور که رحمتی احترام بزرگترشو نگه میداره تو هم احترامشو نگه دار :))) ولی سعی کن رحمتی تو پنالتی گرفتن الگوت نباشه :)
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵:۲۲
52
46
salar
دروازه باش چون میخوایم 6 تا بزنیم.
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷:۳۵
پاسخ
111
69
نگار
واسه ما پرسپوليسى ها فرقى نداره شما تو دروازه باشين يا آقاى خلاف جهت( چقد ورد ميخوند ههه).. مقتدرانه مثل بازي برگشت ميبريم. من از الان منتظر شادي گل مسلمان و احمد زاده هستم ههه.
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷:۱۸
پاسخ
97
65
اقلیت آبی
چندساله نه جام میگیرین ، نع رنگ آسیا رو میبینین نه حتی دربی رو میبرین! اونوقت ادعای افتخار هم دارین! امان از توهم افتخار... ادمین ممنون
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۱:۱۴
12
18
9 پسسسسس پسسسسسس پسسسسسسسی
تیم های کوچک(9پولیس) به بردن تیم های بزرگ(تاج کبیر) افتخار میکنن وتیم های بزرگ به قهرمانی های خود. البته این برا تیمای کوچیک صدق میکنه جدیدن یه تیمای محله ای پیدا شدن که به خوشحالی بازیکناشونم افتخار میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ای خدا ببین ما با کیا شدیم 80 میلیون........................................ ادمین خواهشا چاپ کن
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵:۰۲
28
67
اسپيدار
هههههههههههههههههههههههههههههه مرسي
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۸:۰۴
41
31
پسر آبی
ایول پسر
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۶:۵۲
پاسخ
26
114
ابیییییی
بعد از بازنشسته شدن سید تو جاشو میگیری شک ندارم؟انشالله موفق باشی
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴:۱۲
پاسخ
36
158
غزل
موفق ببینیمت
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲:۱۸
14
65
علی 6×4=24 ابدی
چه رقابت جالبی بشه ههههههههههههههههههه در چهارتا خوردن رقابت میکنن هههههههههههههههههه فکر کنم این تو دربی باشه ده تا زدیم . ده تایی ها ههههههههههههه
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۷:۵۲
81
44
نود90
دوازبان فیکس!!!!!؟؟؟خواب دیدی خیره عامو.چسپیدی به نیمکت تا دو فصل دیگه.جای دیگه ای نگی میخوام فیکس باشم ها رحمتی میشنوه پرتت میکنه بیرون.
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱:۵۹
113
77