حضور برزای به کام شجاعیان؛ بازگشت به پست محبوب

حضور برزای به کام شجاعیان؛ بازگشت به پست محبوب

36518
15:26
15 آبان 1396
شفر در این مدت نشان داده که اعتقاد چندانی به جپاروف نداشته و اصراری به بازی دادن او ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - با حضور بهنام برزای تغییرات زیادی در ترکیب استقلال بوجود خواهد آمد. احتمالا شفر، برزای را برای نیمکت‌نشینی به استقلال نیاورده است و او یکی از یازده مرد اصلی میدان در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، حضور بهنام برزای در استقلال معادلات جدیدی را در جناح راست مطرح خواهد کرد. از احتمال نیمکت‌نشینی یا تغییر پست خسروحیدری یا وریا غفوری یا اتفاقات دیگری که رخ خواهد داد. یکی از این تغییرات اما شاید تغییر پست شجاعیان باشد. اتفاقی که هافبک این روزها نه چندان سرحال و آماده استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. شجاعیان بهترین بازی‌هایش در گسترش فولاد را در پست هافبک میانی انجام داد و در همین پست هم چهره شد و حتی به تیم ملی هم رسید. شجاعیان اما به دلیل ترافیک هافبک در استقلال مجبور شد به کناره‌ها برود و در این پست نتوانست به اندازه پست تخصصی‌اش کارآمد باشد. حالا حضور بهنام برزای شاید فرصتی باشد تا این بازیکن بتواند با بازگشت به پست تخصصی‌اش توانایی‌هایش با پیراهن استقلال را بیشتر نشان بدهد.

شفر در این مدت نشان داده که اعتقاد چندانی به جپاروف نداشته و اصراری به بازی دادن او ندارد. به همین دلیل شجاعیان کار خیلی سختی برای محکم‌کردن جایش در میانه میدان نخواهد داشت. البته یکی از خصوصیات مثبت شجاعیان، توانایی بازی در چند پست است که کار را برای سرمربی راحت می‌کند که بتواند برای هافبک گران‌قیمت آبی‌ها جایی در زمین پیدا کند و مجبور به نیمکت‌نشین کردن او نشود.

 

30388

نظرات کاربران
بردیا
پس تکلیف نیمار و زیدان چه میشود
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵:۱۱
پاسخ
51
39
فری
نگو نیمار و زیدان ناراحت میشن!
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶:۲۷
15
6
rez
واقعا عجيبه كه چطور جباروفو نيمكت نشين كردن، بازي كني كه هروقت تو زمين بوده بازي تيم از اين رو به اونرو شده، يكي از بهترين بازيكناي خارجي كه وارد ليگ شده همين جباروفه، فقط حيف كه اخر فوتبالش اومد، شخصا نظرم اينه كه بهترين كيفيت فني رو نسبت به همه بازيكنا تا اينجا داشته، حداقل روزاي اخر فوتبالشو ازش استفاده كنن
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷:۰۵
پاسخ
18
99
arya pad
تو دفاع خیلی ضعیف عمل میکنه توپو که از دست میدیم عملا تیم ده نفره میشه اما تو حمله تیم انگار یه یار اضافی داره همه جا هست
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۱:۱۱
2
13
فقط خدا
اگه تا اون موقع باشگاه به خاطربدهی ازنقل وانتقالات محروم نشه وبرزای بتونه بازی کنه خوبه
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۶:۴۵
پاسخ
33
44
با افتخار پرسپولیسی ام
هافبک گران قیمت آبی ها جباروف یا شجاعیان؟؟؟؟مسأله این است…!== البته یکی از خصوصیات مثبت شجاعیان، توانایی بازی در چند پست است که کار را برای سرمربی راحت می‌کند که بتواند برای هافبک گران‌قیمت آبی‌ها جایی در زمین پیدا کند و مجبور به نیمکت‌نشین کردن او نشود.
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵:۳۲
پاسخ
76
51
omid
میتونیم هافبک 4 میلیاردی میخریم میتونی بسم الله
۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۷:۵۴
6
24
امین
من موندم چرا اصرار دارین بگین شجاعیان بد بازی میکنه درصورتی که تو همه ی نظرسنجی های هواداری بهترین بازیکن اکثر بازی های استقلال بوده و هوادارا ازش راضین، اگه یه بازیکن خوب بوده این فصل داریوشه!!
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵:۲۶
پاسخ
49
88
5
اوج گرفتننونم جذابه :))))
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴:۰۰
پاسخ
53
73
نبی استقلالی، تُرک
باعموشفرهمه چی ممکنه
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲:۲۲
پاسخ
61
98
javad
عمو :))))
۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۴:۰۹
1
11
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
چرا جو میدین آخه! شجاعیان که خوب بازی می کنه. شفر هم درباره جپاروف گفته اون یک بازیکن حرفه ایه که میشه باهاش مشورت کرد و حرف زد.
۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۶:۱۰