حضور سرمربی تیم‌ملی در تمرین جوانان/ ویلموتس: همیشه به جوان‌ها اهمیت می‌دهم

حضور سرمربی تیم‌ملی در تمرین جوانان/ ویلموتس: همیشه به جوان‌ها اهمیت می‌دهم

5680
11:14
09 خرداد 1398
سرمربی تیم ملی فوتبال، تمرین صبح امروز ملی پوشان جوان را زیر نظر داشت.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فدراسیون فوتبال، تمرین صبح امروز (پنج‌شنبه) تیم ملی فوتبال جوانان زیر نظر سیروس پورموسوی در حالی در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است که مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان نظاره‌گر تمرین بازیکنان بود.

مارک ویلموتس در گفت‌وگوی کوتاهی که با بازیکنان تیم ملی جوانان داشت عنوان کرد: همیشه به بازیکنان جوان بسیار اهمیت می‌دهم و بازی‌های آنها را دنبال می‌کنم و بدون شک از آنها برای حضور در تیم ملی استفاده می‌کنم. یکی از بازیکنان جوان اکنون نامش در اردوی تیم ملی فوتبال وجود دارد. من چه در بلژیک و چه در کشوری که فعالیت می‌کنم یکی از فاکتورهایی که به آن بسیار اهمیت می‌دهم بازیکنان جوان است.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنید و گوش به فرمان مربیان خود باشید تا بتوانید موفق شوید. برایتان شانس و موفقیت را در بازی‌های پیش رو آرزو می‌کنم.

1870

نظرات کاربران
تبریز
یاشاسین ... امید به اینکه با تو اوج بگیریم
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۰۶
پاسخ
1
11
داماش گیلان
فکر نکنم کیروش در 8 سالی که سرمربی ایران بود حتی یکبار هم به تمرینات جوانان رفت!!! بنده خدا فقط سرمربی بود ولی ایران نبود!!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۲۵
پاسخ
5
12
IRANI
اما چه حرکتی اینبار انجام داد آقای تاج و فدراسیون در انتخاب وحید هاشمیان به عنوانِ مربی کنار ویلموتس و از اون جالب تر و خاص تر این که خواستن تیمِ امید رو هم به وحید هاشمیان بسپارن این یکی شدنِ در کنارِ هم بودنِ تیمِ ملی و تیمِ امید خیلی خوب . قطر همین کارو کرده درتیمِ امید و بزرگسالانِ شون اهدافِ بلند و کوتاه مدت و تاکتیکها همه در هم ادقام شدن واز هم حمایت میکنن !
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹:۳۶
پاسخ
1
12
ساسان
امیدوارم راه کی‌روش را ادامه بده و بازیکنان جوان را دعوت کنه چون چهار سال دیگه اینها قراره در جام جهانی و ملت های آسیا بازی کنند
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۴۱
پاسخ
7
7
ستارگان سرخ ایران
امیدوارم این رویه ادامه دار باشه و واقعا جوان های ما تا زمانی که ایشون هستن دیده بشن و اگه کیفیتشون خوب بود به تیم بزرگسالان دعوت شدن. ادمین مخلصیم
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵:۰۸
پاسخ
1
6
عشقممم نیمار
میخاد ویلموتس نشون بده استعدادیاب حرفه ایه ..ن اینک‌زمانی ک‌در بلژیک‌بود تعدادی جوان اورد تیم‌ملی بزرگسال و‌تعدادی ستاره معرفی کرد ..:-)
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸:۵۰
پاسخ
37
13
TT تبریز
قبلا پشت کیروش نبودی... الان ضد ویلموتسی...مرد و مردونه درست انتخاب کن
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۵۲
1
4
پرسپولیس نساجی میلان
با این کامنتا معلومه کشور شما استقلالیا کی روش بوده نه ایران
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹:۳۱
3
4
عشقم پرسپولیس
خوبه طرف به جوانان داره اعتقاد پژمان نزدیک به 40ودعوت کرده اگه به جوانان اعتقاد نداشت ........
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۰۵
پاسخ
10
29
...
فعلا لیست کیروش رو دعوت کرده تا بازیها رو ببینه ، شما از شروع کارش اینطورید و رنگی میبینید ، خدا به دادش برسه
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۰۴
2
8
امین خان کلهر
حرکت بسیار زیبایی هستش درود بر این سرمربی
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳:۰۵
پاسخ
14
75
ایران زمین
از لیستی که اعلام کردی کاملا مشخصه !!!!!!!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱:۴۶