حضور مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی فان در فارت

حضور مهدوی‌کیا در بازی خداحافظی فان در فارت

8313
14:28
22 مهر 1398
ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در بازی خداحافظی رافائل فان در فارت حاضر بود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از هامبورگر، رافائل فان در فارت هافبک هلندی که سال‌ها برای تیم فوتبال هامبورگ به میدان رفت در دیداری دوستانه در مقابل تیم منتخب بازیکنان بازنشسته فوتبال هلند به دیدار تیم منتخب بازیکنان قدیمی هامبورگ رفت. 

مهدی مهدوی‌کیا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هامبورگ نیز در این دیدار حضور داشت و به میدان رفت. لوئیس فان خال هدایت تیم منتخب بازیکنان هلندی را بر عهده داشت و بازیکنان بزرگی چون آرین روبن، رود فان نیستلروی، ادوین فان در سار و خالد بولاهروز، آیلتون، درک کوئیت، مارکو فان بومل و میشل سالگادو را در ترکیب خود می‌دید.

مهدوی‌کیا در هامبورگ در کنار رافائل فان در فارت به میدان می‌رفت. بازیکن هلندی که تجربه تقریبا ناموفقی در رئال مادرید داشت، در تیم‌هایی چون اسپیرگ و میتیلند به میدان رفت و از فوتبال خداحافظی کرد.

فان در فارت در جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ نیز برای تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفته بود. 

2051

نظرات کاربران
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
افتخارمیکنم هوادارتیمی هستم که فوتبال ایران روبه اسم اسطوره های پرسپولیس میشناسن.افتخارمیکنم هوادارتیمی هستم که درتمام کنکره های ورزشی مراسمات فوتبالی بهترینای هرقاره واتفاقات مهم ازاین دسته همیشه دعوت ازاسطوره های پرسپولیس میشه.افتخارمیکنم اسطوره های پرسپولیس بابازی کردن درلیگای اروپایی ودرتیمای درجه یک دنیاوبردن توپ طلایی اسیا اسطوره شدن نه با گل زدن به رقیب!!ودراخرافتخارمیکنم هوادارتیمی هستم که اونقدبزرگه هیچوقت بادشمنانش متحدنشدکه رقیب سنتیشو زمین بزنه!این ینی بزرگی.زنده باد پرسپولیس
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲:۲۰
پاسخ
4
137
علی ارومیه
مرد با اخلاق و اسوطره فوتبال ایران....لازم نیست ستاره بزنیمم شیش تایی عزیز اقای مهدوی کیا اندازه هزارتا ستاره ارزش داره.
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۲۷
پاسخ
23
51
سرخ
افتخارات تیمی برای باشگاه ها مهمه نه افتخارات شخصی ...
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۵۱
26
3
مبین
پس چرا مجیدی رو دعوت نکردن آهان یادم نبود مجیدی رو هیچ کس نمیشناسه
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۳۱
پاسخ
19
51
زانیار
خیلی خوبه که تراکتوریا تو این خبر هیچ کامنتی نذاشتن یعنی چیزی نداشتن که بنویسن . از کدوم اسطورشون میخوان بگن ؟ :)
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵:۰۹
پاسخ
10
56
for ever **
فرهاد تو با جعلپولیسها چه کردی که هنوز دارن میسوزن
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸:۵۱
پاسخ
140
72
فرح
با این نظر بی ربطی که تو این خبر گذاشتی عمق سوزش خودتو نشون دادی!
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵:۵۱
19
45
صدیق قاسمی
کاش برهاتی و عنایتی و شاه فرهاد هم دعوت میکردن
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۴۰
پاسخ
31
113
پوریا استقلالی
خب یه ستاره دیگه هم بزنید
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۴۱
پاسخ
87
66
من
پرسپولیس برای ده قهرمانی لیگ ستاره میزنه اون یه تیم دیگه است که برای یک یا چند بازی ستاره زده
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴:۰۶
55
60
rezamsh
فرهاد مجیدی بازیکن برتر هفته امارات شده خب خخخخخخخخ
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۴۶
پاسخ
77
93
کاشیما قشقایی
پس شیث رضایی و محمدنصرتی چرادعوت نکردن؟؟؟؟؟!
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۹:۰۶
پاسخ
88
62
العین السد
اونا موندن برای بازی خداحافظی عمرعبدالرحمن با منتخب العین بازی کنن.
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱:۵۱
19
47
محمد
فرهاد مجیدی رو هم می بردن!!!
۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۵۳