حضور پرسپولیس و استقلال در تورنمنت ۴جانبه جزیره کیش

حضور پرسپولیس و استقلال در تورنمنت ۴جانبه جزیره کیش

8127
01:01
06 آذر 1397
دبیر شورای عالی ورزش جزیره کیش از برگزاری یک تورنمنت چهار جانبه فوتبال با حضور تیم‌های مطرح تهرانی و اصفهانی در این جزیره خبر داد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از تسنیم، جزیره کیش طی هفته‌های آینده میزبان یک تورنمنت چهار جانبه فوتبال خواهد بود. بنابر اعلام بهرام افشارزاده، دبیر شورای عالی ورزش جزیره کیش در این تورنمنت قرار است تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب‌آهن حضور داشته باشند و با هم دیدارهایی را برگزار کنند.

هماهنگی لازم در این باره با چهار باشگاه یادشده صورت گرفته است و آنها موافقت خود را برای حضور در این تورنمنت در زمان تعطیلات لیگ برتر اعلام کرده‌اند.

 

1004

نظرات کاربران
this is my red
با این وضعیت پرسپولیس و بزن بهادر های تیم های حریف در لیگ،فکر کنم پرسپولیس با نونهالان وارد تورنمنت شه. آقای گرشاسبی یکم به تیم فکر کن.
۰۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸:۵۵
پاسخ
0
2
من
اگه در این مسابقات دربی برگزار بشه و استقلال ببره توی سابقه دربیهاشون حسابش میکنن وگرنه براشون محاسبه نمیشه درست مثل اون چهار برد پشت سر همشون که درواقع پشت سر هم نبوده
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷:۱۶
پاسخ
3
10
دائما یکسان نباشد حال دوران...
به نظرم از این جور تورنمنت ها باید زیاد برگزار شه هم برا باشگاها منفعت داره هم برا مردم شهر میزبان.اگه بشه بازی های تیم ملی هم توی شهرای دیگه برگزارشه مثل همه تیم های دیگه عالی میشه
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳:۳۵
پاسخ
0
6
hossein
طبق اخبار رسیده شیش دقلالی ها بلیط ترکیه رزرو کردند خخخخخخخخ
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴:۵۹
پاسخ
4
8
یه پرسپولیسی
ما همه کارهامون دقیقه نودیه ! بابا الان چه وقت برنامه ریزیه ! تیمهای با برنامه حتما اردوی نیم فصلشون مشخص شده شاید بلیط و هتل هم گرفته باشند !
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴:۰۸
پاسخ
0
45
قرمزم رو عشقه
ما که داریم میریم اردو برانکو و گرشاسبی هماهنگ کردن فقکر نکنیم تو این چهارجانبه ای که مثل چهار جانبه امجدیه هست شرکت کنیم
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۶:۴۱
2
6
....
دقیقاً درست گفتی و ما همه کارامون دقیقه نودیه و قطعا تیم ها برای اردوی نیم فصل هیچ برنامه ی خاصی از الآن ندارن و اگر هم احیاناً داشته باشن منتظر می شن و همون موقع اقدام می کن؛پس تیم ها از نظر این نوع برنامه ریزی مشکلی ندارن.
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵:۲۶
0
2
اسماعیل
بجای ذوب آهن، تراکتور باشه باحال تر میشه بنظرم
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۶:۲۵
پاسخ
42
8
شیشعلی
به شرط اینکه بعضی تیمها فرار نکن برن ترکیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷:۵۲
پاسخ
36
86
سرخ ترین اتفاق تاریخ
گل باشی فعلا ک شمااا دارین گریه می کنین و زجه میزنیم بخاطر سوپر جام رفتین شکایت کردین :)))))))
۰۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱:۱۶
2
11
مسعود گل باشی
گریه نکن عمویی به شرط اینکه شماهم یه ستاره دیگگه نزنین