حمیداوی: پرسپولیس با یحیی کاری می‌کند که الاهلی با برانکو کرد!

حمیداوی: پرسپولیس با یحیی کاری می‌کند که الاهلی با برانکو کرد!

25346
15:30
30 خرداد 1398
مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، فرهاد حمیداوی در خصوص اینکه شایعه شده فشارهایی به این باشگاه وارد شده تا اجازه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را بدهند، گفت: من فعلا ایران نیستم و به همین دلیل تلفن من خاموش است و کسی تا الان تماس یا پیامی به من بابت چنین موضوعی نداده است.

وی درباره اینکه داستان یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس به کجا خواهد رسید، افزود: ما هیچ داستانی در این باره نداریم. گل‌محمدی همین جایی که باید باشد، هست؛ چراکه او با ما قرارداد بسته و اجازه جدایی‌اش را نخواهیم داد. این یک کار غیراخلاقی است که با مربی ما که تحت قرارداد باشگاه است مذاکره می‌کنند. 

حمیدوای تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس اگر با گل‌محمدی مذاکره کرده کارش غیراخلاقی بوده و مطمئن باشید اگر این مذاکره به ما اثبات شود، از پرسپولیس قطعا شکایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس همان کار غیراخلاقی را انجام می‌دهد که باشگاه الاهلی عربستان انجام داد. باشگاه الاهلی عربستان در یک کار غیراخلاقی با برانکو که قرارداد داشت مذاکره کرد و حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس هم همین کار را انجام می‌دهند. امیدوارم که این مسئله صحت نداشته باشد، وگرنه ما قطعا از پرسپولیس شکایت می‌کنیم.

2051

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
دقیقا مذاکره با گل محمدی کار غیر اخلاقی هست.از آقای عرب میخوام با آرامش مربی مورد نظرش انتخاب کنه و به حاشیه گران توجه نکنه.با گل محمدی هم کاری نداشته باشید این کار درست نیست کاری که تیم عربی با ما کرد ما نباید با پدیده بکنیم.من که به عنوان یکی از هواداران پرسپولیس با مذاکره با گل محمدی مخالفم.یه مربی کروات و یا پرتقالی بیارید.این همه گزینه خوب بسم الله.مامیچ؛لوکا بوناچیچ،زلاکتو کرانچار،تونی الوریا.تازه علی دایی و قطبی و مرزبان هم بیکار هستند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۳۱
پاسخ
10
39
رضا
به مدیران پرسپولیس هشدار میدهیم که خونه خودتون رو روی خاکستر خونه کسی نسازید با مذاکره با یحیی به نظرم.خود زنی خودتون رو کامل کردین
۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۵۹
پاسخ
6
41
sajad
بابا به خدا جو ندید .یحیحی گل محمدی پیشکش خودتون.اون زمان که بازیکن بود هیچی نبود الانم که مربی هست هیچی نیستت.الکی جو ندید.تو رو خدا از پرسپولیس شکایت کن.ما مربی داخلی نمی خوایم علیالخصوص علی دایی و درخشان و استیلی و پیروانی و...هیچکدومشون دلشون با پرسپولیس نیست.فقط مربی خارجی می خوایم که بتونه کمک کنه.ادمین این یکی رو بچاپ لطفا
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۵۱
پاسخ
25
16
takzang1984
سلام مثل روز روشن که با قطبی به توافق رسیدن جرات ندارن عنوان کنن ...
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳:۰۱
پاسخ
6
15
علیرضا
آقای حمیداوی جهت یادآوری : شما مگر مخفیانه با مهاجری صحبت نکردی ؟ برادر من اولا" الاهلی را با پدیده یکی نکن و مثال نزن . آنها یک تیم عربی و خارجی و با حاشیه هایی که خودت میدانی هستند. موضوع این است که یحیی دلش با پدیده نیست . و شما هم جوانمردی کن و در این روزهای سخت بداد پرسپولیس و هوادارانش برس . ممنون.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰:۳۳
پاسخ
40
6
ساسان
پرسپولیس ؟ اخلاق؟ برانکو؟! شیب؟!!!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶:۵۱
پاسخ
37
7
ستارگان سرخ ایران
چرت می گن عزیز ما نمی خوایم تیمتون نابود بشه ویحیی قربانی . فقط گزینه خارجی خوب ولی این باشگاه پرسپولیس و مسئولین گرامی عجیبه که می خوان مربی رو شنبه انتخاب کنن چی بیارن واویلاست فقط خوب باشه و خارجی
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲:۴۱
پاسخ
1
25
ایوب قرمز خورموج
خداوکیلی تا سه چهار روز قبل کی این آقا رو میشناخت؟ طرف داره جلب توجه میکنه
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲:۲۵
پاسخ
12
15
Hoja
راست میگه خوب فقط کریم باقری
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰:۳۹
پاسخ
4
13
AS
دنبال آقا یحیی نباشید. ما دوستش داریم ولی به هر قیمتی نمیخوایم تو تیم باشه! مامیچ و سرتن چوک گزینه های عالی هستند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۴:۰۰
پاسخ
2
27
بیا تو رمشک
فقط به فکر مامیچ باشن یحیی قراداد داره و به دور از اصول حرفه ای که باهاش مذاکره کنن
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲:۳۸
پاسخ
1
21
سرخ رنگ عشق است
گزینه های داخلی رو فراموش کنید. بهترین گزینه مامیچ است. اگه قرارداد ببنده حتما موفق می شیم.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۲۹
پاسخ
16
71
فرهاد
از مدیرانی که با ندانم کاری ، عدم کفایت و سهل انگاری پرسپولیس را به چنین سرنوشتی کشانده اند اصلا" بعید نیست ، مدیرعاملش از الاهلی شکایت میکند که کار غیرحرفه ای کرده و هیئت مدیره اش عینا"همان کار را میکند!! ندانم کاری از این واضحتر!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷:۴۵