حمید درخشان تاکید کرد: مشکل پرسپولیس مربی نیست

حمید درخشان تاکید کرد: مشکل پرسپولیس مربی نیست

6007
11:48
03 اسفند 1393
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مشکل این تیم مربی نیست، گفت: گزینه‌هایی را برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌کنند که سال‌هاست استراحت می‌کنند؛ لا اقل نام مربی‌ای را مطرح کنید که به روز باشد!

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مشکل این تیم مربی نیست، گفت: گزینه‌هایی را برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌کنند که سال‌هاست استراحت می‌کنند؛ لا اقل نام مربی‌ای را مطرح کنید که به روز باشد!

به گزارش وب سایت نود، حمید درخشان درباره گزینه‌های مطرح شده برای هدایت پرسپولیس، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: طبیعی است در جایی کار می‌کنیم که ویژه است و هر روز و هر ساعت یک خبر و گزینه جدید مطرح می‌شود. اینها در روند تیم تاثیر منفی می‌گذارد. اگر قرار است نتیجه بگیریم، باید تیم آرامش داشته باشد. بخصوص بازیکنان که در حال حاضر نیازمند تمرکز هستند.

وی درباره افشین قطبی، برانکو ایوانکوویچ و مصطفی دنیزلی که اخیرا گزینه جدید هدایت پرسپولیس شده است، با خنده گفت: قبل از همه این داستان‌ها باید مشکلات داخلی و مشکلات بازیکنان را حل کنیم. قبل از اینکه گزینه سرمربیگری معرفی کنیم ببینیم آیا مشکلات داخلی حل شده است یا خیر.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: تیم ما با صلابت بازی می‌کند و مشکلش جای دیگری است. مشکل پرسپولیس مربی نیست. واقعا بیاییم یک مقدار ریز شویم و ببینیم مشکل کجاست. معرفی گزینه‌های مربیگری نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه مشکلات را بیشتر می‌کند.

درخشان خاطرنشان کرد: کدام مربی ضمانت می‌دهد که همه بازی‌های پرسپولیس را پیروز از میدان خارج شود؟ با توجه به اینکه فاصله مسابقات هم خیلی کوتاه است و زمان زیادی برای تیم‌ها نیست.

وی در خصوص اینکه اکثر بازیکنان ایرانی به محض اطلاع از تغییر کادر فنی دیگر از سرمربی خود حرف شنوی ندارند و این هم می‌تواند از مشکلات پرسپولیس باشد، تصریح کرد: خدا را شکر شرایطی در پرسپولیس ایجاد شده که تمام بازیکنان با هم متحد هستند. بحث اینها نیست. تیم ما 90 دقیقه حمله می‌کند ولی گل نمی‌زند که این به تمرکز بازیکنان بر می‌گردد. ما باید مشکلات روحی و روانی بازیکنان را حل کنیم.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با رادیو جوان، اظهار کرد: گزینه‌هایی را برای هدایت پرسپولیس مطرح می‌کنند که سال‌هاست استراحت می‌کنند و در چند سال اخیر موفقیت زیادی کسب نکرده‌اند! لا اقل نام مربی‌ای را مطرح کنید که به روز و در حال فعالیت باشد! اینها که سوابق موفقی نداشته‌اند!

درخشان باز هم تاکید کرد که تغییر سرمربی مشکل پرسپولیس را حل نمی‌کند. وی افزود: در این مقطع زمانی مطرح کردن نام مربیان دیگر نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه ضربه محکمی می‌زند تا تیم از هم بپاشد.

وی یادآور شد: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. باید کمک کنند تا تیم به آرامش برگردد و کارمان را ادامه بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا اگر تا پایان فصل با این تیم ادامه بدهد، می‌تواند موفق باشد یا خیر، گفت: باید واقع بینانه نگاه کنید. مگر تیم ما بد بازی می‌کند؟ اگر گل نمی‌زنیم مشکل جای دیگری است. این شرایط و گل نزدن ما ثابت نمی‌ماند و تغییر می‌کند. اگر آرامش به پرسپولیس برگردد و مشکلات داخلی هم حل شود، ما به گل هم خواهیم رسید.

 

2051

نظرات کاربران
alireza
آقای به روز شما مثل اینکه یادت رفته بعد از ۴سال بدون تیم بودن اومدید پرسپولیس بعدشم انتخاب مربی بعدی هیچ ربطی به تو نداره حتما فکر کردی فرگوسنی که مربی بعدی انتخاب کنی ول کن برو.
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۳:۲۳
پاسخ
0
1
علی تهرانی
عزیزان من حق با اقای درخشان است .مشکل مربی تیم پرسپولیس نیست .سرمربی تیم پرسپولیس است که خود شخص ایشون است.
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸:۱۶
پاسخ
0
1
پرستو
واسه کسی که باشه یا نباشه مسابقه پیامکی میذارند این همه نظر برای شما مسئولین ارزش نداره بابا همه میگن این آقای ح . د . بره چرا شما بیخیالید این آقا کشته مرده مقام والا ما تراختوری ها هم از حرفهای بی ربط این آقا به تنگ اومدیم . یاشاسین علی دائی
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳:۳۰
پاسخ
0
0
sina
درخشان مورینینو پرسپولیس را قهرمان آسیا میکند! بابا مربی با اعتبار بیاورید.
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۸:۳۷
پاسخ
0
1
فرهاد پرسپولیس
وامصیبتا!! خدا کنه پرسپولیس به این تیم قطری ببازه و ما دیگه تو رو نبینیم درخشان! چون اگه بازیو ببری بیچاره ایم از دست مصاحبه هات... :))))
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۸:۴۷
پاسخ
1
1
hamid
عجب رویی داری واقعا آخه مگه تو وقتی اومدی پرسپولیس از نیمکت منچستر اومدی یا چند سال رو نیمکت تیم ملی بودی شما الان فعالیت و کارنامه 15 سال اخیرتو بگو اگه یادت نمیاد خیلی ها هستند که خوب یادشونه چون اون تیم ها با طرفداراشو بدبخت کردی . شاهین که یادت نرفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا یک نفر چقدر میتونه پر رو باشه و مردم روفرض کنه بعدشم اگه تو این وقتی که میذاری که روزی چندبار با رسانه ها مصاحبه کنی واسه تیم میذاشتی الان حال و روز تیم خیلی بهتر از این بود مربی باید حواسش به تیمش باشه نه اینکه 24ساعته اخبارو دنبال کنه که فلانی چی گفت که بعد بره دهبار جواب اون فلانی رو بده فقط موندم چرا آقای نژادفلاح اینقدر داره لفتش میده هر روز زودتر این آقا روبندازند بیرون واسه تیم خیلی بهتره وگرنه باید چند هفته دیگه دنباله یکی باشند که بیاد و نذاره تیم بره دسته یک
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۲:۲۶
پاسخ
0
14
ذکریا
اقای درخشان میدونی چرا اینهمه مخالف داری ، مردم مشگل زیادی با مربیگری شما ندارن مشگل منو امثال من با بی اخلاقی و عملکرد شماست و نهوه ورودتون به تیم ، مردم اونقدر فهیم هستند که تشخیص بدن ببینید با حمید استیلی هم همینطور رفتار کردن جون ناجوانمردانه سر مربی پرسپولیس شد . پس درس بگیر
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۰:۳۳
پاسخ
0
0
ذکریا
اقای درخشان شما مگه ضمانت ندادی در یک مصاحبه فرموده بودی این تیم با این پتانسیل میتواند قهرمان شود ، یعنی اینکه اگر شما سر مربی شوی این تیم را قهرمان میکنی.چه شد؟ فرمودید از این اسامی که بعنوان جانشین شما نام میبرند چند ساله که استراحت میکنند و یا نتیجه خوبی نداشتند . از شما سوال میکنم تو این چند ساله شما چه کرده اید؟
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱:۴۸
پاسخ
0
2
یوسف
کت وشلوار سفیدپوش وهمه چیز بلد مگر قبل از اینکه شما جای شهریار فوتبال ایران(جناب دایی) بیایید چه کارنامه موفقی داشتید و کدام تیم مربی گری می کردید : شهرداری تبریز - شاهین بوشهر یا داماش گیلان - یادت رفته زمان سرمربی گری دایی با کت شلوار سفید و لب خندان رفتی سر تمرین پرسپولیس. خواهشا درشخان برووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۴:۵۶
پاسخ
1
2
وحید
کاملا حق با شماست حمید خان مشکل مربی نیست سرمربی هست عزیزم سرمربی!
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۸:۱۳
پاسخ
0
5
حجت
اخه یکی نیست به این بگه بقیه تیم ای ایران مشکل ندارن ... مشکل از یازیکن بود که نیم فصل بازیکن گرفتی فقط بروووووووووووووووووووووووووو
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۶:۲۹
پاسخ
0
2
داوید
به خدا بزرگترین مشکل پرسپولیس تو و افرادی مثل تو هستند،ولی در حاضر نو یک مشکل حاد هستی
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰:۱۲
پاسخ
0
3
به جای توهین به شعور هوادرا ....
..... چند ماه برگرد عقب و به چگونگی جایگزینیت و رفتار و گفتارت درباره علی دایی فکر کن ..... زحمتو کم کن ..... یه دروازه بان در حد نیلسون (نه سوشا!) بزار تو گل تا جلوی گل به خودیهاتو بگیره ..... و خیانت به پرسپولیس ، با وجدانت چند دیقه خلوت کن ..... نه نگو ، بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو فقط برو ، ما را به خیرت امیدی نیست شر مرسان جناب درخشان
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱:۲۱
پاسخ
0
4
alireza.....
سرمربی بروزتر از درخشان! برو شما قبل اینکه سرمربی پرسپولیس بشی چه موفقیتی داشتی که حالا شرط میذاری بهتره بری به گذشته سرمربی گری خودت و ببینی چن تا تیم بردی دسته یک؟حواسم نبود موفقیت یعنی این که یه تیم رو ببری دسته یک که با بردن پرسپولیس فک کنم بشه چهارتا تیم درسته؟ افشین امپراطور زودتر بیا و پرسپولیس رو از دست درخشان نجات بده
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲:۲۲
پاسخ
0
6
حمید
موقعی که علی دایی سرمربی بود میگفت مشکل سرمربی حالا که خودش اومده میگه مشکل سرمربی نیست!!! ایشون فوق تخصص دارن تو شناسایی مشکل پرسپولیس!! البته بیشتر تو دروغ گفتن و سیاه بازی!
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷:۵۸