حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد

حمید درخشان در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد

2136
17:48
19 شهریور 1393
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در محل تمرینات این تیم حاضر شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در محل تمرینات این تیم حاضر شد.

به گزارش وبسایت نود، حمید درخشان که عصر امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده بود عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد.

جالب است وقتی درخشان وارد ورزشگاه شد هواداران تیم علیه او شعار دادند و می گفتند درخشان حیا کن پرسپولیس را رها کن.
1140

نظرات کاربران
امین
ورزشگاه یکصدا : " علـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دایی "
۲۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۸:۰۱
پاسخ
0
4
امیرحسین رحیمی ازکاریز
علی دایی داش پرسپولیس روبه باد میداد. جایگزینی جزحمید درخشان سزاوار پرسپولیس نیس. "حمیییییددرخشان" "حمیددرخشان"
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹:۲۱
پاسخ
7
1
سهیل
دوستانی که می گن درخشان رزومه نداره بدونن که رزومش تو پرسپولیس جداقل از علی دایی خیلی سنگین تر و پر بار تره. ضمنا علی دایی هم جز پرسپولیس با هیچ تیمی نتیجه نگرفت. سایپا هم که دست پخت فیرات بود
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۶:۴۰
پاسخ
9
3
masoud
به نظر من اصلا حق علی دایی اخراج نبود.اون به اطر بی کفایتی هیات مدیر و مدیر عامل ای نتایج رو گرفت. صددرصد درخشانهم نتایج بدتری می گیرد. وای به حال پرسپولیس تو این فصل....
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۱:۱۳
پاسخ
3
8
mojii
ایول،هرچی باشه از علی دایی خیلیییی بهتره،آقای رحیمی که میگی قهرمان ملی،آیا قهرمان ملی باید تیمو نابود کنه؟؟وکسی هم چیزی بهش نگه؟ سیاسی مچکریم
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۰:۵۶
پاسخ
11
4
vahid0124
اقای درخشان کارنامه نداره درست اما علی دایی هم دیگه توی تیم کاری از دستش برنمیومد.الان "علی دایی . علی دایی "کردن ضرر نداشته باشه سودی نداره!
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۷:۰۸
پاسخ
9
3
جواد
آخه اين آقا تاحالا چندتا قهرماني يارتبه ي يه رقمي داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اين وضعيت دسته يك رو شاخشه
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵:۳۶
پاسخ
2
9
محمد
اقاي درخشان به نفع خودته همين الان استعفا بدي اكر نه فقط علي دايييييييييييييييييييييييي
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۵:۲۰
پاسخ
2
9
مسعود فلسفی
سلام/ اگه این خبر درست باشه و هواداران علیهش شعار دادن/من جای درخشان باشم نیومده میرم چون سالی که نکوست از بهارش پیداست/ وای به روزی که تیم یه یه باخت بیاره
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰:۳۲
پاسخ
3
8
حسین
آقای درخشان مطمئن باش همون اتفاقاتی که برای حمید استیلی افتاد برای شما هم خواهد افتاد! مردم همه چیزو می فهمند! منتظر شعارهای "علی دایی" در ورزشگاه ها باش!
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۷:۵۳
پاسخ
11
26
حسین
امیدوارم هرچه زودتر اخراج بشه . کسی که رزومه نداره باید هم با چند تا مصاحبه بشه سرمربی!
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۶:۴۱