حمید درخشان: طارمی در صحبت هایش تند رفته

حمید درخشان: طارمی در صحبت هایش تند رفته

16399
10:53
20 بهمن 1394
سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به اظهارات مهاجم این تیم گفت: بیشترین حمایت را از بازیکنان من انجام دادم و فکر می کنم طارمی در صحبت هایش تند رفته است.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به اظهارات مهاجم این تیم گفت: بیشترین حمایت را از بازیکنان من انجام دادم و فکر می کنم طارمی در صحبت هایش تند رفته است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مهدی طارمی در اظهار نظری گفته بود: برانکو برخلاف  حمید درخشان از بازیکنانش حمایت می کند. در خشان بعد از بازی فصل قبل گفته مقابل گسترش فولاد گفته بود که وقتی بازیکنان گل نمی زنند، تقصیر من چیست! اما برانکو اصلا اینگونه نیست.

این صحبت های مهاجم پرسپولیس باعث دلخوری سرمربی پیشین سرخپوشان شد.

حمید درخشان در واکنش به صحبت های مهدی طارمی گفت: طارمی در تصمیم گیری برای صحبت هایش به اشتباه کرده و کمی تند رفته است. زیرا من بیشترین حمایت را از بازیکنانم در آن مقطع انجام داده ام. همه شاهد این مساله بودند که من چقدر از بازیکنانم حمایت می کردم.

وی افزود: طبیعی است مربی در تمرینات کار می کند. اما واقعا وقتی بازیکنان گل نمی زند، تقصیر مربی چیست؟

 

2051

نظرات کاربران
علیرضا جهانشاهی
حمید خان زمانی که مرفاوی مربی استقلال بود ارش برهانی نمیتونست گل بزنه ولی وقتی ایر قلعه نویی اومد به استقلال از لحاط روحی روانی روی برهانی کار کرد ودوباره به گلزنی ادامه داد شما باید با بازیکن جوری رفتار کنی تا بتونه گل بزنه اگه مشکل مربی نیست پس کیه ؟ قرار نیست اگه بازیکن گل نزد همه چی رو گردن بازیکن بندازی این نشون میده مربی نیستی ولی بر عکس شما برانکو دوست داشتنی.
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹:۳۵
پاسخ
0
2
مهران
مهمترین دستاورد کی روش جدا از بازی بابرنامه و مدرن تیم ملی این بوده که افرادی که کوچیکترین دستاوردی ندارند و کارنامه ای سراسر شکست دارن به این اعتماد به نفس رسیدن که مربی سابق ریال مادرید و پرتغال رو نقد کنن و ازش ایراد بگیرن.
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۳:۰۸
پاسخ
0
2
علییی داییییی
تو معرفت داشتی با سیاسی به خاظر سمتی که نداشتی و 2ماه داشتی و نخواهی داشت اونجا نمیرفتی مربی بودی پیشنهاد داشتی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹:۰۷
پاسخ
0
2
Zangeneh
اقای درخشان من قبلا قبولت داشتم اما وقتی شدی منتقد کیروش فهمیدم که شمام دلسوز این فوتبال نیستی و دنبال منافع شخصی خودتی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶:۱۱
پاسخ
0
5
حاج اکبر
حمید خان شما و امثال شما باعث میشید طرفدار ها یه حرفهاٸی بزنند که والله بخدا حق هم دارن, اونوقت آبی ها میآن و به ما میگن حرمت پیشکسوت هاتون را نگه نمیدارید... حمید خان نکید از این کار ها... نگید از این حرف ها... حرمت امامزاده دست متولی سه.. خدا وکیلی برو و چند سالی دور و ور تیم نیا... اون جریان سشوار که یادته جوونیها... بی خیال شو داداش.. طلبت هم که واستادی و گرفتی دیگه برو به سلامت... مهدی طارمی عزیز ماست... محترم... آقاست... جوانمرده... با شما ها تو یک ردیف جا نمیگیره... بسلامت حمید خان... به امید دیدار
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۴:۲۷
پاسخ
0
8
سعید
تند رفته ؟؟؟ به نظر من تازه خیلی ملاحظه سن و سالت رو کرده ، دقیقا همون چیزی رو گفته که جنابعالی بعد از بازی در مورد بازیکن ها میگفتی !!!! فقط حیف از اون مدتی که تو سرمربی تیمی مثل پرسپولیس بودی !!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲:۳۵
پاسخ
1
12
علی
خداییش تو با کنارزدن نیلسون که سرتا پاش غیرت بود ،بزرگترین خیانت روبه پرسپولیس کردی اقای درخشان... کسی که شاید به این زودیا جای خالیش پرنشه
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸:۴۸
پاسخ
3
36
شاهرخ
اره موافقم. اقای درخشان ماهوادارا بعضی مواقع ازشما ها بیشتر میدونیم. میری کارشناسی میکنی میخوای تیم ما را خراب کنی. من کارشناسی شما را اصلا قبول نمیکنم چون من بیشتر از شما حالیمه. لطفا درمورد پرسپولیس دیگه نظر نده. ادمین اگه چاپ نمیکنی تا دیگه کامنت نذارم
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷:۲۹
2
16
77
توخوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴:۳۷
پاسخ
5
20
مریم
اینا هم که همیشه با هم درگیرن!
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶:۵۵
پاسخ
24
10
پرسپولیس24
منم قبول دارم واقعا وقتی بازیکن گل نمیزنه تقصیر مربی چیه؟؟؟؟؟؟؟ الان اگه شما نگاه کنید میبینید امسال پرسپولیس چقد خوب و حرفه ای بازی میکنه و چقد خلق موقعیت میکنه حالا این چه ربطی به برانکو بیچاره داره که اونا نمیتونن ضربه آخر رو ب گل تبدیل کنن یا تک به تک رو گل نمیکنن یا پنالتی هارو گل نمیکنن اینا میشه اشتباهاته فردی نه مربی/من پارسال یادم نرفته که تو بازی پرسپولیس تو لیگ بود که توپ براحتی زیر پای سوشا رد شد فک میکنم یا با پای سوشا بود یا بازیکن حریف اومد گرفت و گلش کرد یا بچه بازی محسن بنگر و سوشا که تبدیل به گل شد مربی که نمیتونه به بازیکنی که 15/20 ساله داره فوتبال بازی میکنه بیاد تو زمین بش بگه بیا این توپو بگیر من خودمم از درخشان راضی نبودم ولی خداییش تو این زمینه کاملا باهاش موافقم/ آدم باید حرف حق رو همیشه بزنه
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶:۲۸
پاسخ
24
10
مرتضی
نه تو تو بلکه مظلومی هم جرات نداره باخت رو گردن بگیره!!!!
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸:۲۴