حیدری: پرسپولیس وارد کورس قهرمانی می‌شود/ باید از کالدرون تمام قد حمایت کنیم

حیدری: پرسپولیس وارد کورس قهرمانی می‌شود/ باید از کالدرون تمام قد حمایت کنیم

5885
01:43
13 مهر 1398
پیشکسوت تیم پرسپولیس با وجود اینکه تیمش مقابل شهر خودرو شکست خورده، معتقد است شرایط سرخ‌پوشان پایتخت خوب است.

به گزارش وبسایت نود، سپهر حیدری درباره باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل تیم شهر خودرو در هفته ششم لیگ‌برتر، اظهار کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل عملکرد بهتری داشت. کالدرون با ترکیب ۱-۳-۲-۴ تیم را روانه میدان کرد و با دو هافبک دفاعی مقابل هافبک‌های خوب تیم شهر خودرو شرایط خوبی داشت. سرعت انتقال دفاع به حمله پرسپولیس در این بازی عالی بود که گویای روند خوب تیم بود.  پرسپولیس با این بازی نشان داد که آماده بازگشت به کورس قهرمانی است.

او افزود: کالدرون برای این بازی و این ترکیب نفرات خوبی را هم انتخاب کرده بود که نشان دهند آشنایی بیشتر او با تیم بود. به نظرم او با نفرات تیم بیشتر آشنا شده و عملکرد امروز پرسپولیس امیدوار کننده بود. به جز یکی دو صحنه که بازیکنان در جایگیری تمرکز خود را از دست دادند، بقیه لحظات بازی پرسپولیس خوب بازی کرد و به هیچ عنوان مستحق این باخت نبود، مساوی کردن و کسب یک امتیاز می‌توانست عادلانه باشد.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که شاگردان کالدرون تا کنون سه بازی خود مقابل تیم‌های مدعی سپاهان، تراکتورسازی و شهر خودرو را واگذار کرده‌اند، اظهار کرد: از نظر من این موضوع نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجش پرسپولیس باشد. بازی امروز نشان داد که این تیم به زودی وارد کورس قهرمانی می‌شود و انصافا عملکرد پرسپولیس بی‌نقص بود، تنها در یک صحنه تمرکز بازیکنان هنگام ضربه ایستگاهی به هم ریخت و نتیجه بازی برگشت. تا کنون هیچ تیمی نتوانسته بود شهر خودرو را که در این سه سال اخیر تیم قابل احترام و قدرتمندی است اینگونه تحت فشار قرار دهد. پرسپولیس آماده است و به زودی نتایج خوبی می‌گیرد.

او در مورد تاثیر نبود سید جلال حسینی در خط دفاع پرسپولیس نیز اظهار کرد: همانطور که می‌دانید سید جلال رهبر تیم پرسپولیس است. او در کنار کیفیت بالایی که دارد، ضمن عملکرد خوب در خط دفاع نظم خوبی را هم به بازی تیم می‌دهد. امیدوارم او به زودی شرایط ایده‌آل برای حضور در ترکیب را پیدا کرده و برای ما بازی کند، اگر می‌بریم باهم برده‌ایم و اگر ببازیم باهم باخته‌ایم.

حیدری در پایان گفت: تنها کاری که هواداران در این شرایط باید انجام دهند، حمایت تمام قد از کالدرون و بازیکنان تیم است. او به تازگی تیم را در اختیار گرفته و مطمئن باشید که پرسپولیس به زودی روند خوب خود را پیش می‌گیرد. بازی امروز پرسپولیس بی‌نقص بود و روی یک بدشانسی باختیم.

20441

نظرات کاربران
رضا
کالدرون باید بره برانکو بیاد تا دیر نشده
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۳۰
پاسخ
29
6
پوریا
بحث ما با کالدرون بحث اشتباهات فاجعه باره اگر این اشتباهات نبود و تیم حتی خوب بازی نمیکرد و می باخت به نظر خود من جای دفاع داشت آقای کالدرون اشتباهاتی میکنه که هیچ جای توجیهی نداره به طور مثال ما شش بازی لیگ بازی کردیم هر شش بازی ترکیب تیممون متفاوت بوده ، شش بازی بازی کردیم دو بازی 1-4-1-4 سه بازی 2-4-4 این بازی هم که 1-3-2-4 کدوم مربی تو لیگ های دنیا هر بازی سیستم عوض میکنه ؟ ، توی بازی با سپاهان با اینکه دربی رو برده بودیم ترکیب خط دفاع رو عوض کرد سیامک رو برد دفاع راست یک جناح رو با استفاده همزمان نادری و انصاری ساکن کرد حسین ماهینی بعد از ماه ها توحساس ترین بازی فصل اومده تو ترکیب در حالی که مهدی شیری دربی بازی کرده رو نیمکته !!!!!خب بابا رو چه حسابی؟؟، این بازی پدیده هم که نور علی نور بود بشار داره گوش راست بازی میکنه امیری رفته پشت مهاجم !!!!! فقط تیم های ضعیف هستن که وقتی میخوان جلوی یک تیم قوی برنده باشن با این تغییر سیستم ها سعی دارن با گیج کردن حریف ازش امتیاز بگیرن برای همینه که تیم تنها 3 گل زده تو شیش بازی و تیم تو حمله هماهنگ نمیشه کالدرون مربی نیست به زودی باس اخراج بشه و یک مربی طراز اول نه برانکو به پرسپولیس بیاد
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱:۴۶
پاسخ
24
7
پرسپولیسی
هودارای رقیب کلی ذوق کرذن ،پرسپولیس خیلی زپ به اوج میرسه دوباره قلع و قمع میشن
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۴۵
پاسخ
7
21
کیروش کبیر
دوستان پرسپولیسی که اینقدر کالدرون رو میکوبین و حرف از بازگشت برانکو میزنین من به عنوان طرفدار استقلال باهاتون صحبت می کنم و ممکنه بگین حرفهایی که میزنم به خاطر ترس از بازگشت برانکو هست ولی قبول کنین برانکو خودش از تیم رفت و با دیر اعلام کردن رفتنش بزرگترین ضربه رو به شما زد. به نظرتون برانکو اگه 2 هفته زودتر اعلام میکرد رفتنشو الان وضعیت شما اینجوری بود؟ مسلما نه چون اونوقت یحیی گل محمدی با پدیده تمدید نکرده بود و الان به جای اینکه بشینین بازی بکش زیرش و ضد حمله رو ببینین داشتین از تیکی تاکای یحیی لذت میبردین. قبول کنین تو فوتبالی که خیلی از پیشکسوتان هم برای تیمامون دلشون نمیسوزه (هرچند پیشکسوتان پرسپولیس واقعا بهتر از استقلالن) برانکو هم به فکر موفقیت خودشه و عاشق چشم و ابروی ما نیست.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱:۵۰
پاسخ
1
20
پرسپولیس سرورته
عادت به دو تا باخت پشت سر هم نداریم قبول.به مدعیای قهرمانی باختیم قبول.مشکل گلزنی داریم قبول اما این تیم واقعا عالی بازی میکنه.خیلی روون.پاسهای ریز پر تعداد.برانکو هم ۶ هفته اول همین شرایطو داشت.تا رتبه آخر رفتیم و برگشتیم توی یه فصل.بعدشم سید برمیگرده کمال برمیگرده بازیای راحتمون ازین به بعد تو راهه مطمئنم پرسپولیس دور برگشت یقه تک تک تیمارو میگیره و همون نیمه اول امید به برگشتشون رو میکشه.کالدرون واقعا کار بلده.این تیمو از تیم برانکو بیشتر دوسدارم. به هیچ وجه جای نگرانی وجود نداره.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷:۵۱
پاسخ
4
15
سید محمود
نتیجه نگرانمون نمیکنه ضعف جسمانی و عدم پرس حریفان و عدم توانایی گردش درست توپ و خلق موقعیت نگران کننده است.برخلاف نظر دوستان من مشکل اصلی رو مهاجم نمی دونم .چند تا موقعیت مسلم برا مهاجم ساخته شده.چندتا تک به تک خراب کردن؟و...بدنسازی ضعیف باعث شده جنگ وسط زمین رو ببازیم بازیکنا از ترس لو رفتن توپ وسط زمین با بیرانوند مثلث میسازن بجای مثلث سازی تو زمین حریف .
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹:۵۰
پاسخ
34
34
پرسپولیسیم
به نظر کاملا قابل احترام بنده، همونجور که از برانکو حمایت شد باید از کالدرون هم حمایت بشه. ما بازیای سختمونو انجام دادیم، دربیم بردیم. حالا رقبامون با هم بازی دارن و امتیاز به هم میدن. از سه تا بازی سختمون دو تاش بیرون بود که تراکتور و شهر خودرو رو تو برگشت تهرانیم. پس جایی برای نگرانی وجود نداره و باید حوصله کرد و زمان داد به کالدرون.... متشکرم
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۶:۳۲
پاسخ
38
61
تی
ان شاالله هر سه این بازی ها تون را دور برگشت هم می بازید ...
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۴۲
9
4
هوادار پرسپولیس
پرسپولیس شدیدا مشکل آنالیزور داره کالدرون بازیکن ها و تیم های ایران رو نمی شناسه
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶:۱۴
پاسخ
10
36
صالح
به نظر من بازی با پدیده خوب بازی کردیم و اضافه شدن ربیع خواه تحول مثبتی توی تیم ایجاد کرد. باید زمان داد و حمایت کرد.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵:۳۱
پاسخ
30
48
حسن آبی دل
ارتش سرخ و کامنت معروفش ارتش سرخ بین کاررا و کالدرون و لمونیس، به نظرم کالدرون بهترین گزینه بود، هرچند کارنامه ی کاررا بهتره، اما مزیت کالدرون اینه که سال ها تو فوتبال آسیا بوده و با فوتبال آسیا کاملا آشنا هست، تونسته با الهلال و الاتحاد قهرمان لیگ عربستان بشه و با الاتحاد به فینال آسیا بره، همچنین ۲۰۰۶ همان زمانی که برانکو ایران رو برد جام جهانی، کالدرون هم عربستان رو برد جام جهانی، اینکه کالدرون بعد از ۲۰۱۱ و قهرمانی با الهلال افتخاری نداشته به علت هدایت تیم های ضعیفی مثل بنی یاس و القطر که همیشه مدعیان سقوط بودن هست، هرچند که با بنی یاس تونست تنها سهمیه آسیایی این تیم رو کسب کنه، همچنین کالدرون ویژگی های اخلاقی خاصی مثل جدی گرفتن تمرینات، جوانگرایی و ... رو داره که به نظرم جمعا بهترین گزینست. ۰۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۸:۰۷ ادمین بچاپ
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۵:۲۰
پاسخ
8
31
امید
خب که چی!!؟ مگه الان اتفاقی افتاده. جوجه را آخر پاییز می شمارند.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱:۲۸
3
6
سکوت
چقدر درگیر پرسپولیسی :)))
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۴۱
2
6
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
فدای اون تمام قد ات بشم.........قد و بالای تیم اتون رو بنازم وجایگاه حقیقیش که همین جاها جاتون هس.شمادوم هم نخواهید شد
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳:۱۹
پاسخ
61
35
قلب تبریز به یاد سپیدرود می تپد
صدر فعلا در اختیار غریبه هاست.... به وقتش، تقدیم میشه به اون تیم غیرتمندی که 3 سال اخیر، اونقدر جام گرفته که... من طرفدارش خسته شدم.....خخخخخخ.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴:۵۲
4
10
سید محمود
چشم گریونت اخر فصل تماشا داره
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴:۴۳
0
8
علی666
اقا و خانم هوادار لطفا بیدار بشید این تیم با این مربی به جایی نمیرسه برانکو باید برگرده....وقتشه اقای انصاریفرد تکلیفش روشن کنه باهوادار
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲:۲۲
پاسخ
50
32
علیرضا اص
منم بازی رو دیدم. مخصوصا نیمه اول. پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. به نظرم گردش توپ روون بود و کلی کار ترکیبی تمرین شده اجرا شد که متاسفانه در امر گلزنی ضعیف عمل کردن مهاجما و وینگرا. به نظر من این تیم عالی میشه. باید صبر کنیم حتی اگه امسال قهرمان نشیم.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷:۳۴