خبرنگاران نشست خبری جواد نکونام را تحریم کردند

خبرنگاران نشست خبری جواد نکونام را تحریم کردند

3019
18:12
28 مهر 1398
خبرنگاران تبریزی در نشست خبری سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شرکت نکردند.

به گزارش وبسایت نود، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان حضور پیدا نکرده بود که بر همین اساس خبرنگاران تبریزی نیز نشست خبری پس از دیدار را تحریم کردند.

جواد نکونام پس از مشاهده صندلی های خالی، محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد. 

گفتنی است، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان با نتیجه سه بر دو به سود تیم فولاد خوزستان به پایان رسید. 

20441

نظرات کاربران
حسام
در نود درصد موارد نشست قبل از بازی حاضر نمیشن.از خوزستان کوبیده اومده تبریز این همه راه.چه انتظاری!مربی خودشونم خیلی نشستا رو نمیره!
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۳:۳۳
پاسخ
13
17
تیراختور قهرمان 10دقیقه ای
تا حالا بارها شده که سرمربی ها به نشست خبری قبل از بازی نرسیدن یا نرفتن اما خبرنگارا همچین حرکتی نکردن! بدون اغراق بی منطقی بعضی طرفدارای تراکتور به برخی از خبرنگاراشونم سرایت کرده! این رو بارها توی سوالهای کنفرانس خبری تبریز دیدیم! یه نمونه ش هم اینکه توی هفته دوم لیگ از سرمربی پرسپولیس میپرسن که شما برف تهران رو میبینید؟! تازه هفته دومه!!! هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴:۲۴
پاسخ
18
35
فرشاد
به نظرت میبینه.نمیبینه.کجای جدولی.امروز هم به زور و ضرب شانس پیکان را بردین.
۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۵۸
19
6
علیرضا م.
کلا حرف کمتر رد و بدل بشه بهتره... چی می خوان بگن مثلا؟ قبل بازی میگن ما می خوایم خوب بازی کنیم، بعد بازی هم یا میگن خوب بازی کردیم، یا میگن زمین کج بود. همش همینه. یکی از کنفرانس های قبلی رو بردارید به جاش چاپ کنید نهایتش
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۲۷
پاسخ
0
40
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
ماشالله خبرنگاران
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱:۳۹
پاسخ
20
27
m
بخاطر شکست تیم شهرشون یکم سوختن، تحریم چیه،
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷:۰۳
پاسخ
17
49
ساسا تراختوری
جواد نکونام پس از مشاهده صندلی های خالی، محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد. همین متن رو بخون برات کافیه خخخ
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵:۴۹
34
12
فرشاد
آفرین.کار خوبی کردن
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲:۴۶
پاسخ
36
27
بوفون
ناز شصت خبرنگار ای تبریزی آقا جواد فکر کرده نشست خبری دل بخواهه
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۴۵
پاسخ
40
32
عشق فولاد خوزستان و آژاکس
یعنی چه؟؟!!!!! انگار اونها حسود شدن!
۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۲۳