خبر یک سایت ایتالیایی؛ رونالدو ازدواج کرد؟

خبر یک سایت ایتالیایی؛ رونالدو ازدواج کرد؟

19301
21:05
30 آبان 1398
یک سایت ایتالیایی از ازدواج کریس رونالدو با جورجینیا رودریگز سخن گفته است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، یک رسانه ایتالیایی مدعی شد مهاجم پرتغالی با جورجینیا رودریگز ازدواج کرده است.

به نقل از آاس، کریستیانو رونالدو به صورت پنهانی با جورجینیا رودریگز در جریان یک مراسم در مراکش ازدواج کرده است. رسانه ایتالیایی نوولا 2000 مدعی شد شایعات درباره ازدواج احتمالی مهاجم پرتغالی از آگوست گذشته آغاز شد. رودریگز، نامزد رونالدو در اینستاگرامش تصویری را منتشر کرد که در آن از رونالدو به عنوان "همسرش" یاد کرد.

اگر ادعای هفته نامه ایتالیایی درست باشد این شایعات تایید می شوند. رونالدو به همراه جورجینیا در مراسمی که دوستش به نام بدر حاری (بوکسور مراکشی) تدارک دیده بود، شرکت کرد.

هنوز نزدیکان رونالدو چیزی در این رابطه منتشر نکرده‌اند و حتی این ادعا را رد یا قبول نکردند. هفته نامه ایتالیایی نوشت که دولورس آویرو (مادر رونالدو) از ازدواج پسرش با مدل آرژانتینی ابراز خرسندی کرده است. یکی از نزدیکان جورجینا به رسانه ایتالیایی گفته است که ازدواج مهاجم یونتوس با مدل آرژانتینی به ثبت رسیده است.

7712

نظرات کاربران
یاسین
ب سلامتی .خدا نگه داره
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۱:۵۰
پاسخ
7
79
Wien
هیچی دیگه،با مسی هم فامیل شدن.
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۰:۳۵
پاسخ
6
140
کوروش
الان طرفداران تیم بارسلونا(تیم تجزیه طلب) می نویسند مهریه همسر مسی بیشتر از بانو جورجینیا است!
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲:۰۲
پاسخ
160
33
مسعود
خوش به حالش
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۵۵
پاسخ
16
71
هوادارسرخ
بسلامتی ما چی بپوشیم
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵:۱۶
پاسخ
8
135
King Ronaldo
مبارکه انشالله به سلامتی ،قطعا اونایی که دیس لایک کردند حسودی میکنن.
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱:۵۶
پاسخ
96
72
Man United / A.C.Milan
اگر حقیقت داره که تبریک میگم به کریستیانو... ایشالا خوشبخت بشن و به پای هم پیر!
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۴۴
پاسخ
13
85
امیر
چیطوری کریس!؟
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۰:۵۱
پاسخ
16
91
مسعود هستم
جدا از تمام کل کل کردن ها و تعریف و تمجید های متعصبانه و حتی گاها بی منطق...حتی جدا از مقوله ی فوتبال...همیشه دوست داشتم مسیر زندگیم همچین مسیری باشه. این که بتونم از شرایط دشوار زندگی بگذرم و با پشتکار به اهدافم برسم، این که بتونم با نگاه کردن به آینه به خودم افتخار کنم. به کارایی که کردم، به حمایتی که از خانواده م کردم، به حمایتی که ازم شده، به کمکی که تونستم به جامعه و کشورم بکنم...به اون چیزی که به دنیا اضافه کردم...افتخار بکنم. چون اگه ما به دنیا بیایم و بدون این که چیزی به این دنیا اضافه کنیم از دنیا بریم دیگه چه فرقی هست بین بودن و نبودن ما!!! شخصیتی مثل رونالدو رو از این لحاظ می پسندم و برای تلاشی که به خرج داده تا به اهدافش برسه احترام قائلم...منم دوست داشتم تو زندگیم همچین کاری بکنم ولی...
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۴۹
پاسخ
45
120
فقط یوونتوس
خوبی این تصمیم ازدواج CR700 اینه ک تو بهترین زمان مناسب انجام گرفته و ادامه فصله رو بدون هیچ دغدغه ای ب همراه باشگاه بزرگ یوونتوس ب هدفی ک میخوان حمله میکنن ((((امپراطور سلامت باد )))
۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۴۱