خداحافظی شجاعی از تراکتورسازی+ عکس

خداحافظی شجاعی از تراکتورسازی+ عکس

13284
21:04
29 اردیبهشت 1398
کاپیتان فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش وبسایت نود، مسعود شجاعی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام از هوداران این تیم خداحافظی کرده و فصل آینده در جمع بازیکنان نماینده تبریز نخواهد بود. 

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی در حال حاضر تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. 

20441

نظرات کاربران
امیر تراختورچی از رومانی
قرارداد شجاعی 3 ساله است و ایشان در تیممان میمانند..اونایی که فرق هندوانه دیم و توپ فوتبال رو نمیدونند از کاپیتان انتقاد میکنند..او یک رهبر واقعی اس
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷:۳۰
پاسخ
9
6
جوووونم تراختورر
موفق باشی کاپتان . به نظرم تصمیم درستی گرفت به نفع دو بود هم تیم هم مسعود
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۹:۱۷
پاسخ
1
7
استقلال دو ستاره
بیا استقلال عشقم
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۲:۱۵
پاسخ
7
4
پویا پرسپولیسی
اش دهن سوزی هم نبود الکی بزرگ شد تو رسانه ها
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۱:۴۰
پاسخ
7
8
جادوگر88888888
اقا مسعود یکی از افتخارات این کشوره .تشکر از مهاجری مربی ماشین هم عمق فاجعه یکی بودن دو تیم رو اشکار میکنه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۸:۵۸
پاسخ
2
5
Artin
ما هوادارا خیلی خیلی خوشحال شدیم تو باید ۱۰سال پیش از فوتبال خداحافظی می کردی.بعد ناکامی تراکتور این اولین پیام خوبی بود که هوادارا شنیدند خداحافظ تا ابد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۹:۱۷
پاسخ
226
45
پرسپولیس
میشه بگید از رفتن کی خوشحال نشدین؟ کلا میشه بگی شما کی رو دوست داشتین تا حالا؟؟ هرکی از تبریز رفت بد بود؟ مربی میره میگین بد بود بازیکنای سرباز تیمای دیگه رو با وعده وعید میگرفتین تازه انگ کم کاری هم میزدین. کی خوبه غیر شما؟؟؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۴۵:۲۱
1
14
علی بختیاری
فقط اونجایی که از مربیان این فصل تراکتور تشکر میکنه! یکی از دلایل مهم نتیجه نگرفتن تراکتور همین تعویض سرمربی‌ها بود.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۰۶
پاسخ
7
151
یاشار
طرفدارهای سرخابی قبل از اینکه شجاعی بیاد تراکتور می گفتند چرا کیروش بازیش میده و چرا دعوتش میکنه الان دارن ازش دفاع می کنند. طرفداران پرسپولیس همین امسال بازیکنانتون با علی دایی درگیر شدند. اسطوره های اخلاق رفتار و پست های لیدرتون اقای عباس ... که همه دیدن.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۳:۳۶
پاسخ
146
48
tirakhtur
شجاعی بازیکن بدی نبود ولی بازیکن خیلی خوبی هم نبود و بیش تر سرعت بازی رو می گرفت ولی از نظر اخلاق فوق العادس کاش تو ۳۱ سالگی میومد تراکتور
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۲:۰۵
پاسخ
62
74
سعید
حالا خوب یا بد اگر هر چی بود یه وقت نرین فرودگاه ماشینها رو بگردین دنبالش که بزنینش
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۱:۵۵
29
167
یاسوج
بس که فشار آوردن سر مسعود شجاعی که مجبور به رفتنش کردن واقعا. دوس داشتم توس انتخاب تیمش هم دقت داشته باشه و به تیمهایی مثله اس.دق.لال و سه پاهان نره
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳:۴۴
پاسخ
37
106
حامد تبریزلی
خدایا شکرت.... بابت یک سالی که زحمت کشیدی برامون ازت تشکر میکنیم و با رفتنت بیشتر خوشحالمون کردی کاپیتان. اما سوای اخلاق خوبی که داری ولی فوتبالت تموم شده و فقط روی اعصاب هوادارها بودی. از بابت اون سیلی هم ازت معذرت میخاییم و ایشالا همیشه موفق باشی.خیر پیش مسعود جان.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۲۹
پاسخ
121
37
امید
وقتی زنوزی شبانه باهاش قرار داد بست کلی خوشحالی کردین و گفتین با شجاعی حتما قهرمان میشیم ولی حتی سهمیه هم نگرفتیم...ادمین لطف کن
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲:۳۹
26
114
arash_trt
موفق باشی.فوتبالت تموم شده بود بهرحال خسته نباشی .
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸:۱۴
پاسخ
80
40
عشقممم نیمار
با اون رفتاری ک‌تراکتوریا باش کردن ..منم بجاش بودم‌میرفتم :-P ایشالا هم‌ شجاعی و‌ هم‌ دژاگه بیان عشق_تقلال ..چون الان عشق_تقلال یه رهبر میخاد ک تمام‌ تیم بهش متکی شه ..در واقع یه بزرگتر کنار پژمان منتظری با تعصب و محبوب میخاد ک تیم نتیجه بگیره :-)
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶:۰۴
پاسخ
144
24
امیر
واقعا چرا قضاوت میکنین عکسی دیدین که کسی به مسعود سیلی زده یا یه چیزی شنیدین.همه تو ورزشگاه شاهد بودن کسی به مسعود سیلی نزد.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۳۷
پاسخ
145
20
قشقایی
صدای پای علی دایی می اید
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۵۶
پاسخ
147
61
samie
نکونام مربی میشه ولی اونم نیم فصل فرار میکنه قبل اینکه سیلی بخوره!!! با اون سطح فرهنگ و رفتار و گفتار هرکسی نمیتونه کار کنه.
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۱۷
72
319