خسرو حیدری فردا از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی می کند

خسرو حیدری فردا از دنیای بازی در فوتبال خداحافظی می کند

5553
13:18
25 اردیبهشت 1398
بازیکن با سابقه استقلال فردا از دنیای بازیگری خداحافظی می کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، خسرو حیدری، بازیکن ارزشمند و باسابقه استقلال و از چهره های فراموش نشدنی و ماندگار این باشگاه فردا به صورت رسمی با مستطیل سبز وداع خواهد کرد. باشگاه استقلال قدردان زحمات و افتخار آفرینی های این بازیکن طی سالهای حضورش در این باشگاه است، افتخارات، تلاشها و پاس گلهایی که هرگز فراموش نمی‌شوند.

خسرو حیدری که سابقه بازی در تیم ملی هم دارد در تیم های ابومسلم، پیکان و سپاهان و پاس همدان در لیگ برتر بازی کرده است.

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
joseph
پرسپولیسی هستم ولی خسرو حیدری یکی از بازیکنای بی حاشیه و مودبه واسش آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم بقیه فوتبالیستهای جوان از رفتار و شخصیتش الگو برداری کنن
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۰۵
پاسخ
3
84
علی ابی دل
با اینکه میگن سال های اخر زیاد خوب نبود ولی یادمان نره که با پاس گلش باعث اخرین قهرمانی ما تو جام حذفی شد .واقعا از نظر فنی عالی و اخلاقی عالی بود .
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۳۱
پاسخ
3
66
جنگ نیست فوتباله
به عنوان یک پرسپولیسی خسته نباشید جانانه میگم به این بازیکن پرتلاش و با تعصب و با اخلاق امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگی موفق باشه خسرو محبوب همه فوتبالدوستاست چه ابی چه قرمز به هر حال احترام ،احترام میاره تاریخ استقلال باید به امثال ایشون و زرینچه و مرحوم حجازی بباله و امثال عمران زاده ،امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی میتونن ایشون رو به عنوان الگو قراربدن انشالله به زودی درکسوت مربیگری ببینیم ایشون رو
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲:۴۱
پاسخ
5
69
roya
کلا من از بچگی عاشق دفاع راست های استقلال بودم. همیشه هم تو این پست بهترینا رو داشتیم، زرینچه، نوازی، خسرو و الانم وریا. انشالله همیشه تو زندگیت موفق باشی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۳۹
پاسخ
4
52
kh.پرسپولیس زلزله
همیشه موفق و سلامت باشی مرد بی حاشیه و با اخلاق تیم استقلال و مدافع راست ارزشمند با سانترهای بی نظیر، همیشه برای ایشون احترام قائل بودم و جدای کیفیت فنی و فوتبالی ، انسان با اخلاق و فروتن و با شخصیتی در تمام دوران بازیگریش بود. در ادامه مسیر زندگیت هم برات آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲:۲۷
پاسخ
3
49
محمدرضا
بالاخره باید یه فرقی بین خسرو با بقیه باشه دیگه.:))
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۵۸
پاسخ
2
33
رضا
به نمایندگی از تمام پرسپولیسهای اخلاق مدار برای ایشان که سرآمد اخلاق و ادب بودند آرزوی سلامتی دارم . موفق باشی حریف با شخصیت.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۵۱
پاسخ
2
54
فقط سپاهان
یه فوتبالیست خوب تو هر تیمی هم که باشه تو این شرایط همه دوستش دارن و با احترام درموردش حرف میزنن اقا خسرو مگه میشه کسی فوتبال ببین باشه و شما رو یاد نداشته باشه موفق باشی یه استقلالی با تعصب
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۴۹
پاسخ
3
38
ali
واقعا خسرو جان دل تنگت میشم
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۰۵
پاسخ
1
36
مسعود گل باشی
خسرو خوبان چقدر خاطرات خوبی باهات داشتیم مرسی ازتمام زحماتت امیدواریم یه روزی درقامت مربی به تیم محبوبت کمک کنی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶:۴۶
پاسخ
3
30
پیمان
خسروی عزیز، بابت تمام خاطارتی که ساختی ممنونیم ازت
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵:۱۰
پاسخ
1
32
ehsan
سلام پرسپولیسی ام ولی طرفدار خسرو چ بد ولی هیچ وقت حاشیه درست نمی کرد دمت خسرو سلامتیش صلوات
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۰۵
پاسخ
1
37
مهرشاد
با احترام به رقیب باید گفت: امثال خسرو و منتظری و طالب لو از باشخصیت ترین فوتبالیستهای فوتبال بدون بدون کوچکترین حاشیه و بی احترامی به رقیب . انشاالله موفق و سلامت باشه
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۴۵
پاسخ
2
40
لوئیز نازاریو دلیما
همه از سانترها میگن من میخوام از اخلاق بگم کسی که تو اوج هم رو نیمکت نشست و صداش در نیومد این فصل بازی نکرد خدایی یه عان فکر کردم خسرو مصدومه هیچییی نگفن نه تهدید به افشاگری کرد نه تهمت زد نه بد و بیراه گفت نه تیم رو به حاشیه برد دقیقا برداشت شما از استوره چیه؟خیلی وقت بود یه جورایی بعد منصورخان و ناصرخان همچین عاشقی مکتب استقلال یا بهتر بگم فوتبال کشور لااقل بعد کریم باقری به خودش ندیده بود کسی که پول براش بی ارزش باشه وقتی صحبت از عشق وسط میاد لااقل تو این مورد طی چند دهه اخیر تکه با پیراهن آبی طلوع کرد و با پیراهن آبی کفش هاش رو آویخت موفق باشی استوره جدید فوتبال ایران.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۴۰